• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Honda ανοίγει ελαφρώς τα χαρτιά της
Xαράζοντας νέα πορεία
Νέα 09/04/2010 - 09:44

Μερικές ώρες πριν την έναρξη των δοκιμών στο Qatar το HRC ανοίγει τα χαρτιά του αποκαλύπτοντας κάποια από τα νέα στοιχεία της φετινής RC212V. Η σημαντικότερη αλλαγή στην φετινή μοτοσυκλέτα δεν είναι άλλη από την παρουσία των αναρτήσεων της Ohlins. Έπειτα από αρκετές δεκαετίες η Honda βάζει στο περιθώριο τον εγωισμό της και τις αναρτήσεις της Showa χαράζοντας νέα πορεία με την Σουηδική εταιρεία. Σύμφωνα με το τεχνικό επιτελείο της κατά αυτό τον τρόπο κατάφεραν να μεταφέρουν μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος στον πίσω τροχό γεγονός που μεταφράζεται σε καλύτερες επιδόσεις. Στη συνέχεια άλλαξε το πλαίσιο και το ψαλίδι για να επωφεληθεί το σύνολο της μοτοσυκλέτας από τα νέα χαρακτηριστικά των ελαστικών της Bridgestone.

 

Τα συγκεκριμένα ελαστικά αποτελούνται από δύο γόμες, τη σκληρότερη που βρίσκεται στο κέντρο του ελαστικού για να βάλει την ισχύ στην άσφαλτο και να αντέξει τις καταπονήσεις στα φρένα και την μαλακότερη γόμα στις άκρες του για να προσφέρει καλύτερη πρόσφυση στις στροφές. Γνωρίζουμε ότι κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών η εργοστασιακή ομάδα δοκίμασε δύο διαφορετικά ψαλίδια για να καταφέρει να αλλάξει το ζύγισμα της RC212V και να φέρει τα ελαστικά στην θερμοκρασία λειτουργίας τους. Όλα αυτά φυσικά σε συνάρτηση με το υπόλοιπο set up της μοτοσυκλέτας και των αναρτήσεων. 

 

Μεγάλη αναβάθμιση έχει δεχθεί φέτος η RC212V στα ηλεκτρονικά συστήματα που επιτρέπουν στον αναβάτη να χαλιναγωγήσει την ισχύ του ισχυρού μοτέρ. Το εργοστάσιο παραγωγής ενέργειας του HRC αποδίδει πάνω από 210ίππους κι έχει αποδειχθεί από τους ισχυρότερους των paddock. Μέσω ενός μπουτόν στο αριστερό χειριστήριο ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει έναν από τους τρεις διαφορετικούς χάρτες ισχύος. Στα χειριστήρια της περιλαμβάνονται επίσης το μπουτόν του ορίου μέγιστης ταχύτητας στα paddock και ο ρυθμιστής πίεσης της μανέτας του φρένου. Το αναλογικό στροφόμετρο παραμένει κλασικό ενώ στην LCD οθόνη ο οδηγός μπορεί να βλέπει να συγκρίνει τους χρόνους του σε κάθε γύρο. 

 

Οπτικά στην φετινή Honda διακρίνει κανείς το νέο πιο κλειστό φέρινγκ που κρύβει περισσότερα τμήματα του κινητήρα, την καινούργια ουρά/σέλα που διαθέτει περισσότερους αεραγωγούς, τα νέα carbon προστατευτικά στις εξατμίσεις, τα καινούργια ρυθμιζόμενα μαρσπιέ και φυσικά τους πιο μακρόστενους σιγαστήρες των εξατμίσεων.

Επόμενο άρθρο »

Η JiR στην Moto2

« Προηγούμενο άρθρο

Σπέσιαλ Bridgestone για το Qatar

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα