• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
11ος Αγώνας - Γερμανικό GP (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Νέο πίσω ελαστικό για τη Moto2 στο Sachsenring 
Νέα 09/07/2025 - 15:56

Η προδιαγραφή D0922, ένα πίσω ελαστικό εξέλιξης με γόμα τοποθετημένη ανάμεσα στη μαλακή και την μεσαία, κάνει το ντεμπούτο του στην ενδιάμεση κατηγορία του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP στο Sachsenring

 - Το Γερμανικό Grand Prix, ο ενδέκατος αγώνας στη μέση του Πρωταθλήματος του 2025, θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στην πίστα του Sachsenring.  Εκεί θα κάνει το ντεμπούτο του ένα νέο πίσω ελαστικό, προδιαγραφή D0922, που αναπτύχθηκε από την Pirelli και προορίζεται για τους αναβάτες της Moto2.  Αυτό το ελαστικό στοχεύει στην αύξηση της σταθερότητας, βελτιώνοντας παράλληλα την απόδοση και τη διάρκεια απόδοσης σε όλο τον αγώνα.  Σε σύγκριση με την στάνταρ μεσαία γόμα SC1, η προδιαγραφή D0922 διαφέρει τόσο σε δομή όσο και σε γόμα, η τελευταία λίγο πιο μαλακή και στη μέση μεταξύ μαλακής και μεσαίας γόμας.

 - Εκτός από το νέο πίσω ελαστικό, οι αναβάτες της Moto2 θα έχουν στη διάθεσή τους και το στάνταρ SC1, ώστε να μπορούν να κάνουν άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο προτάσεων. Τα πίσω ελαστικά μπορούν να συνδυαστούν με τα δύο στάνταρ ελαστικά που παρέχονται για το μπροστινό μέρος, δηλαδή το μαλακό SC1 και το μεσαίο SC2.  Κάθε αναβάτης θα έχει 8 ελαστικά διαθέσιμα για καθεμία από τις δύο προτάσεις πίσω και για τη μαλακή μπροστινή γόμα, ενώ το μεσαίο SC2 θα είναι διαθέσιμο σε 6 μονάδες.

 - Η κατανομή για τους αναβάτες της Moto3 θα είναι ίδια με αυτήν που υπήρχε διαθέσιμη σε προηγούμενα γκραν πρι, δηλαδή μαλακό SC1 και μεσαίο SC2 τόσο για μπροστά όσο και για πίσω.  Πέρυσι, το μεσαίο SC2 στο Sachsenring ήταν η γόμα αναφοράς στον αγώνα και για τους δύο τροχούς.

Ένα νέο πίσω ελαστικό για την Moto2 προς δοκιμή σε μια απαιτητική πίστα

"Αφού συνεχίσαμε την ανάπτυξη των μαλακών ελαστικών στο Silverstone, την Aragón και το Assen, στο Sachsenring θα επικεντρωθούμε περισσότερο στις μεσαίας σκληρότητας γόμες.  Η γερμανική πίστα είναι αρκετά απαιτητική για τα ελαστικά λόγω της τραχύτητας της ασφάλτου και των πολλών αριστερών στροφών που καταπονούν τα ελαστικά, ειδικά στην μία πλευρά. Πέρυσι για την Moto2 είχαμε δύο επιλογές για το πίσω ελαστικό με μαλακή γόμα, την στάνταρ SC0 και την εξελιγμένη D0532, η οποία επιλέχθηκε από σχεδόν όλους τους αναβάτες για τον αγώνα.  Τα αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν με την D0532 ήταν εξαιρετικά, αλλά ο στόχος μας είναι να βελτιωνόμαστε συνεχώς, γι' αυτό και φέτος αποφασίσαμε να εισαγάγουμε ένα νέο πίσω ελαστικό, προδιαγραφή D0922, το οποίο πιστεύουμε ότι θα προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και μεγαλύτερη συνέπεια απόδοσης σε όλη την διάρκεια του αγώνα.  Η γόμα αυτής της νέας πρότασης είναι λίγο πιο μαλακή από αυτή της στάνταρ μεσαίας γόμας SC1, από την οποία διαφέρει επίσης στην καινοτόμο δομή της. Το Sachsenring θα είναι σίγουρα ένα εξαιρετικό πεδίο δοκιμών για να γίνει μια άμεση σύγκριση μεταξύ των δύο πίσω ελαστικών και να επαληθευτεί η αποτελεσματικότητα αυτής της νέας πρότασης".

« Προηγούμενο άρθρο

SYM ARCTIC ROUTE 2025 - Part 4

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα