• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Οργή των αναβατών για τα θέματα ασφαλείας
"Ζητάμε αλλαγές τόσα χρόνια"
Νέα 24/03/2023 - 22:59

Η σημερινή πτώση του Pol Espargaro είναι το δεύτερο μεγάλο περιστατικό που συνέβη σε διάστημα δύο ετών στην Πορτογαλία, μετά την πτώση του Jorge Martin που επέφερε τραυματισμούς που ανάγκασαν τον Ισπανό να χάσει αγώνες το 2021.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν από τη σεζόν, ο Fabio Di Giannantonio υπέστη διάσειση ως απόρροια της πτώσης του και δεν μπορούσε να συμμετάσχει την τελευταία μέρα του τεστ.


Το μέγεθος των "χαλικιών" στις αμμοπαγίδες ήταν ένα θέμα ασφαλείας που έθεσε ο Francesco Bagnaia πέρυσι, ο οποίος ανέφερε ότι το σημερινό περιστατικό του Espargarο δεν θα είχε τις τωρινές συνέπειες εάν αυτό το ζήτημα είχε επιλυθεί όταν αρχικά ζήτησαν οι αναβάτες.

"Η πρώτη κόκκινη σημαία ήταν εντάξει, η δεύτερη ήταν δυνατόν να είχε αποφευχθεί", είπε ο Bagnaia. "Γιατί χωρίς αυτό το χαλίκι δεν θα ήταν κόκκινη σημαία. Ήταν μια βαριά πτώση, αλλά δεν θα ήταν τόσο βαριά (με διαφορετικό χαλίκι στην αμμοπαγία) γιατί όταν ο Pol έφτασε στο χαλίκι άρχισε να επιταχύνει".

"Νομίζω ότι εκεί οι αερόσακοι (που υπάρχουν στο τέλος της αμμοπαγίδας όταν δεν υπάρχει αρκετός χώρος διαφυγής) είναι μικρότεροι ή δεν υπάρχουν καθόλου. Είναι τέσσερα χρόνια τώρα που ζητάμε να αλλάξουμε την ασφάλεια αυτής της πίστας, γιατί την πρώτη φορά που φτάσαμε εδώ με την ομάδα μου έστειλα μια φωτογραφία του χαλικιού στον [πρώην επικεφαλής ασφαλείας της FIM] Franco Uncini επειδή ήταν πολύ μεγάλο".

"Δεν ήταν φυσιολογικό. Πέρυσι, όταν πήγα το χαλίκι στο γκαράζ (μετά από μια πτώση) όλοι χαμογελούσαν και με κοροϊδεύανε για αυτό που έκανα".

"Και τίποτα δεν άλλαξε, μέχρι τη πτώση του Di Gia [Di Giannantonio], που ήταν ήδη πολύ αργά, επειδή από την πτώση του Martin [το 2021] ήταν πολύ εύκολο να καταλάβουμε ότι υπήρχε πρόβλημα".

Η πτώση του Espargaro αποκάλυψε επίσης ότι δεν υπήρχαν αερόσακοι μπροστά από το φράγμα των ελαστικών στη 10η στροφή, κάτι που προκάλεσε την οργή και των δύο εργοστασιακών αναβατών της Honda.

"Πρέπει να βάλουν αερόσακους εκεί", είπε o Marquez. "Νόμιζα ότι τον χτύπησε η μοτοσυκλέτα. Άρα, είναι ένα σημείο που πρέπει να βάλουν αερόσακους αύριο. Όχι του χρόνου, αύριο".

Ο Joan Mir επανέλαβε τα σχόλια του Marquez, ενώ σημείωσε ότι δεν πιστεύει ότι είναι δουλειά των αναβατών να επισημαίνουν και να πιέζουν για κάθε απαραίτητη βελτίωση ασφάλειας.

"Αυτό που συνέβη σήμερα με τον Pol - ελπίζω να είναι καλά - είναι απίστευτο. Είναι απίστευτο να μην υπάρχει αερόσακος", είπε ο Mir. "Δεν είναι δουλειά μου να σκέφτομαι τα επικίνδυνα μέρη στην πίστα".

"Ο τύπος που είναι υπεύθυνος για αυτά τα πράγματα πρέπει να γνωρίζει ότι δεν υπάρχει αρκετός χώρος διαφυγής και να βάλει εκεί τους αερόσακους. Είναι ένα επικίνδυνο μέρος, δεν μπορούμε να περιμένουμε να συμβούν αυτά τα πράγματα [για να γίνουν αλλαγές]".

"Συμφωνώ [με τον Marquez], και ως αναβάτης σκέφτεσαι πολύ και ίσως μπορείς να πεις κάτι [για την ασφάλεια], αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είναι δουλειά μας. Η δουλειά μας είναι να οδηγούμε μια μοτοσυκλέτα MotoGP με 350 χλμ/ώρα και να νικάμε".

"Αυτή είναι η δουλειά μου, δεν μπορώ να σκεφτώ και την ασφάλεια. Στις επιτροπές ασφαλείας λέμε κάποιες απόψεις για το τι συνέβη την Παρασκευή ή τα προηγούμενα χρόνια. Αλλά δεν μπορούμε να μείνουμε 100% συγκεντρωμένοι σε αυτό. Όταν είδα τον Pol να χτυπά στον τοίχο και δεν υπήρχε αερόσακος, έμεινα έκπληκτος".

Ο Aleix Espargaro, ο οποίος είναι τυπικά ο πρώτος που μιλάει και πιέζει για το θέμα της ασφάλειας στα MotoGP, λέει ότι δεν είναι θυμωμένος αυτή τη στιγμή, προσθέτοντας: "Θα έχουμε χρόνο να κατηγορήσουμε κάποιον, αλλά τώρα ανησυχώ λίγο για τον αδερφό μου".

Επόμενο άρθρο »

Portimao: Moto3 ΕΔ3

« Προηγούμενο άρθρο

Miller: Είμαι τόσο έκπληκτος όσο και εσείς

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα