• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Portimao Test: 1η Μέρα
Τελικοί Χρόνοι - Ταχύτερος ο Bagnaia
Νέα 11/03/2023 - 21:39

Η αυλαία έπεσε την προτελευταία ημέρα των τεστ πριν τη σεζόν του 2023 και ο Francesco Bagnaia ανέβηκε στην κορυφή. Ο Pecco έκανε αργά την επίθεσή του, αφήνοντας τον Luca Marini στη δεύτερη θέση, με τον Maverick Viñales να ολοκληρώνει την πρώτη τριάδα του Σαββάτου.

Ακολουθεί μια σύνοψη για όσα είδαμε την πρώτη μέρα:

 

DUCATI


Η διαφορά του Bagnaia στην κορυφή ήταν λίγο πάνω από δύο δέκατα, με τον νέο του ομόσταυλο, Enea Bastianini, να βρίσκεται εκτός της πρώτης δεκάδας στην 17η θέση. Ο Bastianini δούλεψε πολύ με μεταχειρισμένα ελαστικά και είχε μερικά τεχνικά προβλήματα να ξεπεράσει, πριν από μια πτώση που διέκοψε νωρίς το πρόγραμμα των δοκιμών του (ευτυχώς χωρίς τραυματισμό).

Και οι δύο πλευρές του γκαράζ της ομάδας της Ducati Lenovo φαίνονται πλέον έτοιμες – και οι δύο έχουν το νέο πακέτο αεροδυναμικών και ο Bagnaia συνέχισε να χρησιμοποιεί τους αγωγούς downwash αντί για τα φτεράκια «εδάφους» (χαμηλά μπροστά στο φέρινγκ εκατέρωθεν των πλευρών που λέγεται ότι βοηθούν στη σταθερότητα στις στροφές) που είχε προηγουμένως, ενώ το ίδιο έκανε και ο Bastianini. 


H πολύ καλή πορεία του Marini στα τεστ μέχρι στιγμής συνεχίστηκε και σήμερα. Ήταν δεύτερος, με τον ομόσταυλό του, Marco Bezzecchi, στην έβδομη θέση. Εν τω μεταξύ, ο νέος αναβάτης της Ducati, Alex Marquez, έφτασε στην τέταρτη θέση καθώς συνεχίζει να εντυπωσιάζει και ο Fabio Di Giannantonio τελείωσε τη μέρα στην 9η θέση. Ο Diggia είχε επίσης μια πτώση μετά την οποία μεταφέρθηκε στο τοπικό νοσοκομείο για περαιτέρω έλεγχο.

Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Jorge Martin. Εθεάθη με ένα διαφορετικό πλαίσιο, ένα που είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν και θα μπορούσε να είναι μέρος ενός συνεχιζόμενου πειράματος από την Ducati. Ο Martin εν τω μεταξύ, αντίθετα από το εργοστασιακό δίδυμο, έκανε πολλούς γύρους με τα φτεράκια «εδάφους». Ο Johann Zarco ήταν στη 13η θέση, όχι πολύ μακριά από τον Martin.

 

APRILIA


Νέα φτερά και καινοτομίες από την Aprilia σήμερα στο Portimao. Το εργοστάσιο του Noale είχε μερικά μικρά φτερά, συμπεριλαμβανομένου ενός βιδωμένου στο ψαλίδι, στα πιρούνια και ένα στην ουρά σε σχήμα Τ.

Τα φύλλα χρόνου δείχνουν πολύ ευνοϊκά για την Aprilia. Ο Viñales ήταν μια σταθερή απειλή για τις πρώτες θέσεις, όπως και ο Miguel Oliveira. Στον Πορτογάλο αναβάτη δόθηκαν μερικά εξαρτήματα της Aprilia για δοκιμή στο Portimao, όπως αεροδυναμικά φτερά που βρίσκονται στο πλάι του μπροστινού τροχού.


Ο Oliveira τελείωσε τη μέρα στην 6η θέση, μια θέση πίσω από τον Raul Fernandez που ανέβασε το ρυθμό του και πέτυχε τους χρόνους του κατά το τελευταίο δίωρο. Έτσι είχαμε 3 Aprilia μέσα στην πρώτη εξάδα, με τον Aleix Espargaro να είναι 11ος.

Τόσο ο Aleix όσο και ο Viñales έπεσαν τις πρώτες ώρες του τεστ και ο Espargaro ανέφερε ότι τραυμάτισε τον αστράγαλο που είχε χτυπήσει και στο Silverstone. "Δεν ήταν καταστροφή", αλλά απέχει πολύ από το ιδανικό.

Μαζί με την Ducati, η Aprilia φαίνεται να είναι το εργοστάσιο που κατευθύνεται πιο άνετα στην τελευταία ημέρα των δοκιμών. 


YAMAHA


Η πιο αξιοσημείωτη αναβάθμιση που είδαμε στο γκαράζ της Yamaha την πρώτη μέρα ήταν ένα νέο πακέτο αεροδυναμικών σε μια από τις μοτοσυκλέτες του Franco Morbidelli. Μπορείτε να το δείτε στην παρακάτω φωτογραφία – υπάρχει ένα νέο σετ φτερών στο πλάι, κάτω από το τυπικό σετ φτερών. Ο Morbidelli συνέχιζε επίσης να κάνει γύρους με δύο διαφορετικά πλαίσια που είχε διαθέσιμα.


Ο Fabio Quartararo είχε δύο YZR-M1 στο γκαράζ του και ήταν και οι 2 εξοπλισμένες με τα μεγαλύτερα φτερά της Yamaha, υποδηλώνοντας ότι αυτή είναι η κατεύθυνση που προτιμά. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 δοκίμαζε διαφορετικές ρυθμίσεις στο μπροστινό μέρος καθώς διερευνά τι μπορεί να γίνει με τη μοτοσυκλέτα τώρα που - προφανώς - έχει αποφασιστεί το αεροδυναμικό πακέτο που θα φορά.

Μια τελική επίθεση στο χρόνο είδε τον Quartararo να σκαρφαλώνει στην όγδοη θέση, 0,8 δευτερόλεπτα μακριά από την πρώτη θέση, με τον Morbidelli να τερματίζει 21ος, έχοντας συμπληρώσει 95 γύρους – πέντε περισσότερους από τον Quartararo. Μια πολύ κουραστική μέρα για το εργοστάσιο της Iwata, με μια ακόμη να έρχεται αύριο.

HONDA 


Πολλά πράγματα συνέβαιναν στη Honda καθώς προσπάθησαν να οριστικοποιήσουν τις κατευθύνσεις που θέλουν να ακολουθήσουν το 2023. Ο Marc Marquez έκανε πολλή δουλειά με τα νέα φτερά και την εισαγωγή αέρα της Honda, καθώς και ένα νέο πλαίσιο που πρωτοεμφανίστηκε στο τεστ του Portimao.

Ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής είχε μια μικρή πτώση το απόγευμα και τερμάτισε τελικά στην 19η θέση, έχοντας ολοκληρώσει 78 γύρους - ένα δείγμα του ότι έγινε πολύ δουλειά και ότι πλέον ο #93 έρχεται σιγά σιγά στην φυσική κατάσταση που θέλει. Ο Marquez επιβεβαίωσε ότι ο απογευματινός ρυθμός διαταράχθηκε από τις δοκιμές "μεγάλων ιδεών", επομένως η κυριακάτικη έξοδος θα επικεντρωθεί στο να αξιοποιήσει στο έπακρο αυτό που έχει ήδη η Honda.

Ο Joan Mir (που τερμάτισε 14ος) χρησιμοποιούσε επίσης το νέο πλαίσιο της Honda. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 παραδέχτηκε ότι δεν ένιωθε καλά την πρώτη μέρα και δυσκολεύτηκε λίγο - και μια απογευματινή πτώση σίγουρα δεν βοήθησε. Οι γρήγορες στροφές και το άνοιγμα του γκαζιού είναι οι κύριοι τομείς βελτίωσης για τον Mir ενόψει της τελευταίας ημέρας.

Όσον αφορά το πλαίσιο, το δίδυμο της LCR Honda, Alex Rins και Takaaki Nakagami είχαν το παλαιότερο τοποθετημένο και στις δύο RC213V τους. Ο Rins ολοκλήρωσε τη μέρα ως η ταχύτερη Honda στην 11η θέση και έχοντας πολλά νέα εξαρτήματα να δοκιμάσει έχει επικεντρωθεί στη συνέχιση της προσαρμογής του στη νέα μοτοσυκλέτα. Φαίνεται ότι έχει γίνει ένα βήμα μπροστά.

KTM & GASGAS


Ο Brad Binder ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της KTM την πρώτη μέρα, στη 15η θέση, αλλά είχε τον νέο του ομόσταυλο, Jack Miller, ακριβώς πίσω του. Η δουλειά τους επικεντρώθηκε στα αεροδυναμικά, με το καθένα να έχει μια μοτοσυκλέτα με τα φτερά «εδάφους» και τους αγωγούς downwash και μια μοτοσυκλέτα μόνο με τα φτερά «εδάφους».

Ακουγόταν σαν το αυστριακό εργοστάσιο να έχει κατασταλάξει στον κινητήρα που ακουγόταν διαφορετικά στη Sepang, καθώς αυτός ήταν ο ήχος που ακουγόταν και σήμερα.


Στην GASGAS και οι 2 αναβάτες είχαν ένα νέο πακέτο αεροδυναμικών με χαμηλωμένα φτερά και για πρώτη φορά είχαν επίσης το ίδιο πλαίσιο. Ο Fernandez ήταν λίγο πιο κοντά στους χρόνους, καθώς ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει το πρώτο του αγωνιστικό Σαββατοκύριακο στα MotoGP.

Επόμενο άρθρο »

Marc Marquez: Ειλικρινά δεν μπορούμε να είμαστε πολύ αισιόδοξοι

« Προηγούμενο άρθρο

Τα νέα φτερά που παρουσίασε η Aprilia

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA