• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Πολύπλοκος ο τεχνικός έλεγχος των νέων πρωτότυπων
Φέτος υπάρχουν τρεις κατηγορίες που η κάθε μία έχει διαφορετικούς κανονισμούς.
Νέα 09/04/2010 - 00:10

Ο διευθυντής του Τεχνικού Ελέγχου των MotoGP Mike Webb ήδη εργάζεται πυρετωδώς στα paddock του Losail με στόχο να δημιουργήσει βασικά μία νέα βάση δεδομένων για όλες τις μοτοσυκλέτες. Όπως ο ίδιος ανάφερε φέτος υπάρχουν τρεις κατηγορίες που η κάθε μία έχει διαφορετικούς κανονισμούς. Το γεγονός ότι η κατηγορία Moto2 είναι εντελώς νέα αυτό δημιουργεί άμεσα περισσότερες απαιτήσεις. Σε γενικές γραμμές ελέγχεται το βάρος των μοτοσυκλετών, ο θόρυβος, ο όγκος του ρεζερβουάρ (στην MotoGP), το βάρος του αναβάτη στα GP125, κι επιπλέον καταγράφουν την κάθε μοτοσυκλέτα για το ποιος αναβάτης την οδηγεί. Κατά αυτό τον τρόπο στο μέλλον, με λίγα λόγια στους υπόλοιπους αγώνες, θα έχουν λιγότερη εργασία να κάνουν στο τμήμα τεχνικού ελέγχου μιας και θα βλέπουν απλά τί αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί. 

 

Ο Webb αποκάλυψε ότι οι περισσότερες ομάδες έχουν σφραγίσει τους μισούς κινητήρες απ’όσους επιτρέπεται να έχουν και φιλούν κάποιους άσους για το μέλλον. Όπως έχουμε ήδη δημοσιεύσει στο παρελθόν οι σφραγισμένοι κινητήρες απαγορεύεται να ανοιχθούν στη συνέχεια. Οι κατασκευαστές έχουν την ευχέρεια να φέρουν νέους κινητήρες στη συνέχεια της σεζόν. Μέχρι στιγμής η πλειοψηφία των ομάδων έχει σφραγίσει 2-3 κινητήρες. Κατά αυτό τον τρόπο οι κατασκευαστές μπορούν να δουν τυχόν ελαττώματα των προηγούμενων εκδόσεων και να παρουσιάσουν βελτιωμένες εκδόσεις αυτών των μοτέρ. Ωστόσο, από την στιγμή που θα σφραγίσουν 6 κινητήρες το παιγνίδι έχει τελειώσει γι’αυτούς κι όλα μένουν στον παράγοντα της τύχης.

Επόμενο άρθρο »

Qatar live: Πρεμιέρα για την Moto2

« Προηγούμενο άρθρο

Οι στόχοι του Aleix Espargaro

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα