• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
AOYAMA: "Η πορεία σε ένα Πρωτάθλημα είναι πολύ διαφορετική από μερικούς γύρους δοκιμών."
Ο Ιάπωνας rookie σχολιάζει την προσαρμογή του στις συνθήκες της Μεγάλης Κατηγορίας.
Νέα 27/12/2009 - 11:16

Ο φετινός Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 250cc, Hiroshi Aoyama ολοκλήρωσε πρόσφατα τις δοκιμές του στην Sepang, πάνω στη δορυφορική μοτοσυκλέτα της Honda, για τα MotoGP. Δίπλα του βρέθηκε ο έτερος rookie, Marco Simoncelli που και αυτός προσπάθησε να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

 

Ο Ιάπωνας πάντως ήταν αυτός που έκλεψε την παράσταση, γράφοντας τελικά χρόνο 0.9 δευτερόλεπτα ταχύτερο από τον Ιταλό. Μάλιστα, ο χρόνος του Aoyama ήταν μόλις μερικά δέκατα πιο αργός από το ρεκόρ του Casey Stoner, από το 2007, με 2 λεπτά και 2.108 δευτερόλεπτα. Συγκριτικά, ο Gabor Talmacsi, του οποίου τη μοτοσυκλέτα οδηγούσε ο Ιάπωνας στις δοκιμές, πραγματοποίησε καλύτερη επίδοση 2 λεπτά και 3.874 δευτερόλεπτα στις φετινές κατατακτήριες δοκιμές του αγώνα της Μαλαισίας.

 

Παρά την πρόοδό του και την ικανοποίηση που έφερε στους ανθρώπους της ομάδας του, ο Aoyama παραμένει συγκεντρωμένος στα επόμενα του βήματα. "Ο τελευταίος χρόνος που σημείωσα ήταν αρκετά καλός και μπορώ να πω ότι είμαι ικανοποιημένος. Πρέπει όμως να συνεχίσουμε τη δουλειά και όχι να επαναπαυτούμε", δήλωσε ο Aoyama.

 

"Κάναμε καλή δουλειά στις δοκιμές. Ουσιαστικά, ήταν η πρώτη φορά που συνεργαζόμουν με τους συγκεκριμένους ανθρώπους και ήταν πολύ σημαντικό για εμένα να προσαρμοστώ τόσο στη μοτοσυκλέτα όσο και στην καινούρια ομάδα. Νομίζω ότι όλοι μάθαμε τι θέλει ο ένας από τον άλλο και επίσης, νομίζω ότι πλέον έχω αρκετά καλή αίσθηση της μοτοσυκλέτας", πρόσθεσε ο Ιάπωνας.

 

"Συνεχίσαμε να δοκιμάζουμε τα ηλεκτρονικά και επίσης κάναμε κάποιες αλλαγές στην ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Προσαρμόσαμε αρκετά πράγματα, αλλά πάντοτε σταδιακά, διότι το να αλλάζεις πολλά πράγματα μαζί πάντοτε δημιουργεί σύγχυση. Είναι τελείως διαφορετικό το να γράφω μερικούς γύρους δοκιμών, από το να αγωνίζομαι στο Πρωτάθλημα. Η μοτοσυκλέτα αντιδρά διαφορετικά στο ξεκίνημα και στο τέλος ενός αγώνα. Προς το παρόν θέλω να επιλέξω τί μου αρέσει και τη όχι από τη λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Όσο το ελαστικό χάνει την πρόσφυσή του, πρέπει ο κινητήρας να προσαρμόζεται, ώστε να μη διαταράσσεται η οδήγηση. Είναι η πρώτη φορά που αλλάζω ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά, ενώ οδηγώ και η αίσθηση είναι ομολογουμένως περίεργη. Τώρα πρέπει να αναλύσουμε τα δεδομένα που συλλέξαμε και να αποφασίσουμε ποιο θέλουμε να είναι το επόμενο βήμα μας", δήλωσε ο Ιάπωνας.

 

"Οι επόμενες δοκιμές θα είναι με τη μοτοσυκλέτα του 2010 και ουσιαστικά θα είναι σα να ξεκινάμε από το μηδέν. Πάντως νομίζω ότι όσα μάθαμε μέχρι τώρα δε θα πάνε χαμένα. Θα χρησιμοποιήσουμε ότι ξέρουμε ώστε να ρυθμίσουμε γρηγορότερα την καινούρια μοτοσυκλέτα", ολοκλήρωσε ο φετινός Πρωταθλητής των 250cc.

Επόμενο άρθρο »

ROSSI: «Κολακευμένος, αλλά δεν μπορώ να τρέξω στο Le Mans!»

« Προηγούμενο άρθρο

LORENZO: Ανασκόπηση της φετινής χρονιάς.

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα