• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Αλλαγές προσωπικού στην Honda
Φεύγει ο Takeo Yokoyama από τεχνικός διευθυντής του HRC
Νέα 02/09/2022 - 21:56

Το ότι η Honda περνάει μια κακή περίοδο είναι προφανές σε όποιον ακολουθεί το Πρωτάθλημα. Εκτός από την απουσία του Marc, οι άλλοι αναβάτες της φαίνεται να έχουν επίσης σοβαρές δυσκολίες στην απόδοση, όπως αποδεικνύεται από το Grand Prix στο  Sachsenring στο οποίο για πρώτη φορά από το μακρινό Grand Prix της Σουηδίας του 1982, κανένας αναβάτης της Honda δεν σημείωσε βαθμούς στην κορυφαία κατηγορία.

Όπως αναφέρει το Speedweek, εδώ και πολλούς μήνες αναρωτιόμασταν πότε θα άρχιζαν να κυλούν τα πρώτα κεφάλια στον Ιάπωνα κατασκευαστή και τώρα φαίνεται να έχει έρθει η απάντηση. Ο Takeo Yokohama, ο τεχνικός διευθυντής της Honda HRC, που αυτή τη στιγμή εξακολουθεί να βρίσκεται στα paddock στο Misano, θα είναι το πρώτο θύμα λόγω της κακής απόδοσης του Ιάπωνα κατασκευαστή.

Ο Takeo Yokoyama είναι μέλος της οικογένειας της Honda από το 1996. Έφυγε για σπουδές στις Ηνωμένες Πολιτείες το 2002 και επέστρεψε στο HRC το 2004 δουλεύοντας ως σχεδιαστής σασί. Μετά από τρία χρόνια ως μηχανικός του Dani Pedrosa, πέρασε στο ρόλο του Τεχνικού Διευθυντή και είχε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει όλη την πολύτιμη εμπειρία του μέχρι σήμερα. Ως τεχνικός διευθυντής του HRC από το 2018, ο Takeo ηγήθηκε της ανάπτυξης της Honda RC213V για τη βελτίωση της και τη μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κάθε σεζόν.

Όμως, τα κακά αποτελέσματα στα δύο τελευταία Παγκόσμια Πρωταθλήματα κατασκευαστών, με τον Ιάπωνα κατασκευαστή τελευταίο το 2020 και το 2021, επικύρωσαν τελικά τη μοίρα του τεχνικού διευθυντή, ο οποίος φαίνεται ότι θα αποχαιρετήσει το Πρωτάθλημα το αργότερο στο τέλος της σεζόν. 

Ακόμη και στο πρωτάθλημα των αναβατών, τα αποτελέσματα σίγουρα δεν ήταν ενθαρρυντικά. Οι περιπέτειες του οκτώ φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στην πραγματικότητα βαραίνουν πολύ και τα δύο χρόνια Covid-19 και οι σχετικοί περιορισμοί σίγουρα δεν μπορούν να θεωρηθούν ως δικαιολογία, δεδομένου ότι δύο Ιάπωνες κατασκευαστές έχουν κερδίσει τον τίτλο εκείνα τα χρόνια, η Suzuki με τον Joan Mir στο 2020 και Yamaha με τον Fabio Quartararo το 2021.

Κάτι φαίνεται να αρχίζει να κινείται ως εκ τούτου, και η πρόσληψη από τη Yamaha του Luca Marmorini, ενός μηχανικού της Formula 1 που εργάστηκε στο παρελθόν στο τμήμα κινητήρων με την Toyota και τη Ferrari, σημαίνει ότι όλοι οι κατασκευαστές αρχίζουν να ψάχνουν νέες λύσεις.

Επόμενο άρθρο »

ο Alex Rins εξηγεί τον θυμό του προς τον κριτή

« Προηγούμενο άρθρο

O Bagnaia εξηγεί το λάθος του

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA