• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Indy Ηοnda: O Stoner και οι υπόλοιποι
Όλοι έχουν προβλήματα με το μπροστινό λάστιχο!
Νέα 28/08/2011 - 13:33

Ο Casey Stoner φαίνεται να είναι ο δυνατότερος από τους 4 εργοστασιακούς οδηγούς της Honda, όμως και οι 4 αντιμετωπίζουν ως μεγαλύτερο πρόβλημα τη φθορά του μπροστινού ελαστικού. 

Ο Stoner παρά το ότι κυριάρχησε στις Κατατακτήριες και παρά το ότι εντυπωσίασε με την οδήγησή του, ξέρει ότι ο Αγώνας είναι μια άλλη υπόθεση!

«Δεν αλλάξαμε πολύ τις ρυθμίσεις από τις Ελεύθερες Δοκιμές 1, απλά μερικά μικρά βήματα προσπαθώντας να κάνουμε το μπροστινό λάστιχο να δουλέψει περισσότερο, αφού με τόση λίγη πρόσφυση το καταστρέφουμε. Για την απόσταση του αγώνα φαίνεται ότι είμαστε αρκετά καλά, κάναμε περισσότερους γύρους από όσους ο αγώνας με μαλακό μπροστινό και μαλακό πίσω και είχαμε καλή σταθερότητα. Θα περιμένουμε να δούμε πως θα είναι οι συνθήκες αύριο και θα αποφασίσουμε ανάλογα», είπε ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2007, που μάλιστα έχει ένα πλεονέκτημα 7 χαω σε τελική σε σχέση με τις δύο Yamaha που τον ακολουθούν, κάτι που μπορεί να τον βοηθήσει σημαντικά στον Αγώνα.

 

Ο Dani Pedrosa επικέντρωσε τις δηλώσεις του στο μπροστινό λάστιχο:

«Είχαμε κάποια θέματα στις Κατατακτήριες με το μπροστινό. Δεν αισθάνομαι πολύ άνετα με αυτό και δεν μπορούμε να πάρουμε το καλύτερό του», είπε. Ο Ισπανός είναι ένας οδηγός που μπορεί να κάνει την έκπληξη στον αγώνα, αν βρουν κάτι καλό.

Ο Andrea Dovizioso έδωσε εξηγήσεις για το θέμα του λάστιχου:

«Η πρόσφυση πίσω είναι τόσο μεγάλη σε σχέση με την μπροστά, που αυτό δημιουργεί υπερθέρμανση στο μπροστινό λάστιχο. Αυτό παραμένει το μεγάλο μας θέμα και χρειάζεται να συνεχίσουμε τη δουλειά με τον setup για να το φτιάξουμε. Νομίζω ότι μπορώ να δώσω την μάχη με τον Dani και τον Lorenzo για μια θέση στο βάθρο, αυτός είναι ο στόχος μας».

Ο Marco Simoncelli από την πλευρά του είναι αισιόδοξος παρά το ότι ξεκινάει από την 3η σειρά της εκκίνησης:

«Ήμουν αισιόδοξος γιατί ο ρυθμός μου με τα λάστιχα του αγώνα ήταν καλός, αλλά όταν βάλαμε ένα καινούργιο πίσω ώστε να κάνω έναν καλύτερο χρόνο, το μπροστινό καταστράφηκε τελείως σε δύο γύρους και δεν μπορούσα να πιέσω την μοτοσυκλέτα όπως ήθελα. Τώρα πρέπει να δούμε τα δεδομένα και να δουλέψουμε ώστε να βρούμε μια λύση για τον αγώνα που θα μας δώσει λιγότερη φθορά στο μπροστινό λάστιχο», είπε ο ψηλός, επιβεβαιώνοντας ότι ο σημερινός αγώνας θα παιχτεί στο μπροστινό λάστιχο!

 

Επόμενο άρθρο »

To HRC για το Ιαπωνικό Grand Prix

« Προηγούμενο άρθρο

Indy Υamaha: O Spies μπορεί να πάρει τη νίκη

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα