• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Honda πλεονέκτημα, Rossi μειονέκτημα στους κινητήρες!
Ο κανονισμός των 6 κινητήρων, μπορεί να παίξει το ρόλο του
Νέα 29/06/2011 - 18:57

Ο κανονισμός των έξι κινητήρων ανά οδηγό, που εφαρμόζεται από πέρυσι, μπορεί φέτος να παίξει το ρόλο του με ποινές χρόνου για όποιον αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει περισσότερους. 

Πέρυσι βέβαια έγινε η εξαίρεση στην Suzuki, που ήταν ο αδύναμος κρίκος σε αυτήν την υπόθεση, όμως φέτος τα πράγματα φαίνεται να σοβαρεύουν και μάλλον δεν θα γίνουν εξαιρέσεις.

 

Από τα στοιχεία που παρουσιάζονται παρακάτω, σχετικά με τους πόσους κινητήρες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει ανά οδηγό οι ομάδες, φαίνεται καθαρά ένα προβάδισμα της Honda, με τον Spies από την πλευρά της Yamaha να είναι σε καλή θέση, ενώ στο άλλο άκρο ο Rossi και η Ducati έχουν ήδη χρησιμοποιήσει, έστω μόνο σε δοκιμές και τον 5ο τους κινητήρα!

Ο Ηayden είναι σε καλύτερη κατάσταση, αφού δεν έχει ακόμη χρησιμοποιήσει τον 5ο του κινητήρα, αλλά έχει κάνει ήδη 2 αγώνες με τον 4ο και το Πρωτάθλημα έχει ακόμη δύο αγώνες για να φτάσει στα μισά! Δηλαδή στην ουσία η Ducati στους δύο εργοστασιακούς οδηγούς, θα χρειαστεί να βγάλει το μισό πρωτάθλημα με δύο μόνο κινητήρες και στην περίπτωση του «γιατρού» θα λέγαμε με ενάμιση!

Στον αντίποδα η Honda (στην φωτο το μυστικό κιβώτιο, από το θέμα που αποκλειστικά παρουσιάζεται στο περιοδικό MOTOGP WORLD) θα έχει τουλάχιστον τρεις φρέσκους κινητήρες για το 2ο μισό του Πρωταθλήματος και με δεδομένο ότι ο Stoner συνήθως κάνει τα λιγότερα χιλιόμετρα από όλους στις δοκιμές, σημαίνει ότι θα έχει το πλεονέκτημα στο τέλος.

 

Στην Yamaha έχουμε τον Lorenzo – που παραπονιόταν για έλλειψη δύναμης στην αρχή, να έχει ήδη κάνει έναν αγώνα με τον 4ο κινητήρα και άρα να είναι περίπου στην κατάσταση του Hayden.

O Spies από τη μεριά του έχει πλεονέκτημα, αφού ο 2ος κινητήρας του με 5 αγώνες στο ενεργητικό του δείχνει ότι μπορεί να αντέχει και μπορεί να κρατήσει φρέσκο τον 4ο για να τον χρησιμοποιήσει σε Mugello ή Sachsenring και στην πατρίδα του τις ΗΠΑ στην Laguna Seca να βάλει τον αναβαθμισμένο 5ο.

 

Λίστα κινητήρων ανά οδηγό:

Hayden: 3 αγώνες με τον 3ο κινητήρα, 2 αγώνες με τον 4ο

Rossi: 1 αγώνα με τον 3ο κινητήρα, 1 αγώνα με τον 4ο, δοκιμές Assen με τον 5ο

Stoner: 3 αγώνες με τον 1ο κινητήρα, 4 αγώνες με τον 2ο

Simoncelli: 2 αγώνες με τον 1ο κινητήρα, 5 αγώνες με τον 2ο, δοκιμές Assen με τον 3ο

Pedrosa: 4 αγώνες με τον 1ο κινητήρα, 1 αγώνα με τον 2ο

Lorenzo: 2 αγώνες με τον 3ο κινητήρα, 1 αγώνα με τον 4ο

Spies: 5 αγώνες με τον 2ο κινητήρα, 2 αγώνες με τον 3ο, δοκιμές Assen με τον 4ο

 

Επόμενο άρθρο »

O Rossi χωρίς τον Burgess στο Mugello

« Προηγούμενο άρθρο

Χάνει το Mugello o Capirossi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA