• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
VIP* H Honda μιλάει για το μυστικό της!
O Shuei Nakamoto αναγκάστηκε να δώσει εξηγήσεις στον τύπο
Νέα 24/02/2011 - 18:00

 

*VIP (Very Important Post)

 

Η Honda είναι πολύ ισχυρή και υπάρχουν ήδη φωνές που λένε ότι χρησιμοποιεί νέες τεχνικές στο όριο των κανονισμών. Για το λόγο αυτό, σήμερα το πρωί, ο αντιπρόεδρος του HRC, Shuei Nakamoto, αποφάσισε να συναντηθεί με τους δημοσιογράφους, για να δώσει διευκρινήσεις.

 

«Προφανώς, το HRC δεν χρησιμοποιεί κάτι που απαγορεύεται, αλλά είναι αλήθεια ότι έχουμε κάτι νέο στην μετάδοση αυτή τη στιγμή... που μας επιτρέπει να αλλάζουμε ταχύτητες γρηγορότερα. Αυτό δεν είναι ένα DCT, ωστόσο, δεν μπορώ να σας πω το πώς λειτουργεί, ...γιατί δεν ξέρω!» είπε με την γνώριμη αστεία διάθεσή του ο Nakamoto.

 

Το κυνήγι είναι πλέον ανοικτό. Οι τεχνικοί των άλλων κατασκευαστών τώρα τρέχουν και δεν φτάνουν. Να υπενθυμίζουμε ότι για περισσότερο από ένα χρόνο ο Pedrosa παραπονιόταν για πρόβλημα με τον συμπλέκτη, αν και μέχρι το τέλος του 2010, το θέμα φαίνεται να είχε ξεπεραστεί. Βέβαια ο Dani είναι ο βασιλιάς των εκκινήσεων, ίσως και λόγω του χαμηλού του βάρους – αλλά ο νέος συμπλέκτης της Honda φαίνεται να λειτουργεί καλύτερα στο στάδιο της αλλαγής και σε υψηλές ταχύτητες φέτος.

 

Το HRC με την μυστικοπάθεια που έχει θα είναι αναστατωμένο με την αποκάλυψη του μυστικού του από τόσο νωρίς, πριν καν το ξεκίνημα των αγώνων, όμως το δεδομένο είναι ότι με τις ελάχιστες δοκιμές που απομένουν στη συνέχεια της χρονιάς, θα είναι δύσκολο στις άλλες εταιρίες να βρουν το αντίδοτο.

Ας θυμηθούμε ότι το 2007 την κυριαρχία της Ducati σε τελική ταχύτητα, χρειάστηκε ολόκληρη την χρονιά για να την αντιμετωπίσουν οι 4 τότε ιαπωνικές εταιρίες που συμμετείχαν.

Όπως τότε στο Κατάρ ανοίχτηκε για λεπτομερή τεχνικό έλεγχο η GP7, αφού οι Ιάπωνες και οι φήμες έλεγαν για κρυμμένο καύσιμο σε καλωδιώσεις (πράγμα που αποδείχτηκε εντελώς αναληθές), έτσι και τώρα όλοι θα πρέπει να περιμένουν τον τεχνικό έλεγχο στο Κατάρ, για να δουν για πρώτη φορά το μυστικό της Honda.

Έτσι παρουσιάζει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον το γεγονός ότι ο νέος υπεύθυνος για τις τεχνικές εξελίξεις της FIM είναι ο Corrado Cecchinelli, μέχρι πέρυσι εργαζόμενος στην Ducati!

Επόμενο άρθρο »

Sepang, 3η ημέρα: Δηλώσεις Yamaha Tech 3

« Προηγούμενο άρθρο

Sepang, 3η ημέρα: Δηλώσεις Ducati

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα