• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Valencia Live: Είδαμε τον Valentino μετά το τεστ!
Θετικός και χαρούμενος παρά τον 15ο χρόνο!
Νέα 10/11/2010 - 20:35

Αποστολή περιοδικό MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης 

 

Ο Πρωταθλητής ξεχωρίζει κυρίως στον τρόπο που δέχεται την ήττα ή ένα κακό αποτέλεσμα. Και ο Valentino Rossi είναι ένας πραγματικός Πρωταθλητής!

Τον συναντήσαμε λίγο μετά το τέλος της μακράς συζήτησης που είχε με τον Filippo Preziosi, τον Jeremy Burgess και τους επικεφαλής μηχανικούς. Η συμφωνία του με την Yamaha δεν του επιτρέπει να μιλήσει μαζί μας για το τεστ, όμως είναι χαρούμενος, θετικός και δείχνει ότι έχει εμπιστοσύνη στον εαυτό του και την ομάδα ότι όλα θα πάνε καλά. Υπέγραψε ένα κομμάτι κόκκινης Ducati για έναν καλό μας φίλο και μας χαιρέτησε για το χειμώνα, ανανεώνοντας το ραντεβού για τον Ιανουάριο και τις Ιταλικές Άλπεις.

 

Αμέσως μετά βρεθήκαμε στην συνέντευξη τύπου του Filippo Preziosi που θα μας μετέφερε τις προσωπικές του εκτιμήσεις, αλλά και αυτές του Valentino για την μοτοσυκλέτα και το τεστ.

"Ο Valentino δοκίμασε μόνο τον big bang κινητήρα της GP11 και νομίζω ότι αυτόν θα αποφασίσουμε να χρησιμοποιήσουμε του χρόνου. Χρειαζόμαστε λίγο ακόμη καιρό για να πάρουμε την τελική απόφαση, αφού εξετάσουμε προσεκτικά τις επόμενες μέρες τα δεδομένα της μοτοσυκλέτας του Nicky (Hayden) που δοκίμασε αρκετά τον screamer», είπε ο πατέρας της Desmosedici.

Και συνέχισε:

«Είναι απίστευτος ο τρόπος που δουλεύει ο Valentino και το πόσο θετικός είναι και πόσο ήρεμος. Δεν το περίμενα από κάποιον που είναι συνηθισμένος να κερδίζει και τώρα έκανε ένα κακό τεστ. Περίμενα ότι θα μας πει κάτι για τη μοτοσυκλέτα, αλλά αυτός απλά είναι αισιόδοξος!»

 

«Είμαι χαρούμενος με τους χρόνους του Nicky και με τον Randy (De Puniet) και αυτό μου δίνει τη σιγουριά ότι θα βρούμε τον τρόπο να αλλάξουμε τη μοτοσυκλέτα, για να ταιριάζει στον τρόπο οδήγησης του Valentino. H Ducati πρέπει να αλλάξει για να ταιριάξει στο στυλ του και όχι αυτός να αλλάξει το δικό του στυλ», μας είπε ο Διευθυντής του Αγωνιστικού Τμήματος του Ιταλικού εργοστασίου.

«Του άρεσε η πρόσφυση πίσω, σε σχέση με αυτήν της Yamaha, τομέα στον οποίο είχε πρόβλημα όλη τη χρονιά, όπως μου είπε, του άρεσε ο κινητήρας big bang και το traction control. Δεν είχε καλή αίσθηση στο μπροστινό τμήμα της μοτοσυκλέτας. Η θέση οδήγησης και η σκληρότητα του μπροστινού μέρους της μοτοσυκλέτας πρέπει να αλλάξει, μαζί λίγο η γεωμετρία και η κατανομή του βάρους. (Σημείωση δικιά μας: σχεδόν όλη η μοτοσυκλέτα!). Γιατί είναι γνωστό ότι αν δεν πιστεύεις στην μοτοσυκλέτα και δεν έχεις καλή αίσθηση, δεν την πιέζεις. Και αν δεν την πιέζεις δεν ανεβαίνει η θερμοκρασία των ελαστικών και αν δεν ανέβει η θερμοκρασία των ελαστικών, η μοτοσυκλέτα δεν δουλεύει! (Σημείωση δικιά μας: το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που αντιμετώπισε η Ducati με τον Melandri πριν 2 χρόνια). Υπάρχει τρόπος να γίνει γρήγορη η μοτοσυκλέτα και ένας οδηγός που ξέρει τι θέλει να το βρει. Για παράδειγμα ο Karell (Abraham) που δεν ξέρει καλά τι θέλει, έκανε ίδιους χρόνους με τον Valentino!», ήταν ακριβώς τα λόγια του Ingeniere Preziosi.

 

Άρα λοιπόν περιμένει τον ίδιο και το Ιταλικό εργοστάσιο μια τεράστια δουλειά που πρέπει να γίνει για να ταιριάξει η ομάδα του Valentino Rossi με τις ιδιαιτερότητες της Ducati. Ή το αντίστροφο αν θέλετε, σύμφωνα με αυτά που είναι πεισμένος ότι πρέπει να κάνει ο πατέρας της νέας συνοδού του σούπερ-σταρ οδηγού. Θα το βρει; Οι περισσότεροι στο paddock πιστεύουν ότι ναι, θα το βρει.

Το ίδιο πιστεύουον και ελπίζουν μέσα τους και οι άνθρωποι της Ducati και ο κ. Carlo Bonomi, o ιδιοκτήτης της εταιρίας που βρέθηκε σήμερα στην Valencia (αφού ζει μόνιμα πια στην Ισπανία) και μίλησε με τον Valentino και όλους τους οδηγούς της εταιρίας, εργοστασιακούς και δορυφορικούς. Ίσως να είναι καλύτερα έτσι να περάσει ένας χειμώνας με αναμονή για το τι θα γίνει με το θέμα αυτό και να πάρουμε πιο καθαρές απαντήσεις στην Μαλαισία τον Φεβρουάριο! Ίσως αυτό να είναι το νόημα του ερωτηματικού που έχει ο ίδιος (δια χειρός Aldo Drudi) σχεδιάσει στο νέο του κράνος.

Σκεφτείτε ότι δεν θα είχαμε τι να συζητήσουμε αν ο Vale πήγαινε καλά – όπως ο Stoner στην Honda – από την πρώτη μέρα!

 

Επόμενο άρθρο »

Valencia Live: Ο Stoner μιλάει για την 1η θέση στο τεστ

« Προηγούμενο άρθρο

Valencia Live: O Stoner ταχύτερος με το καλημέρα στην Honda!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα