• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Τι θα έχει στην Indianapolis
Έξτρα σκληρή γόμα ασύμμετρης σχεδίασης για τον πίσω.
Νέα 24/08/2010 - 17:13

Η πίστα της Indianapolis προστέθηκε μόλις το 2008 στο ημερολόγιο αγώνων των MotoGP, ωστόσο είχε φιλοξενήσει αγώνες μοτοσυκλετών από το 1909. Από τότε πολλά άλλαξαν και η Bridgestone παρέχει ελαστικά στον συγκεκριμένο αγώνα στις μοτοσυκλέτες της κορυφαίας κατηγορίας που ξεπερνούν την τελική ταχύτητα των 200μιλίων/ώρα. Για την Bridgestone αποτελεί μία πίστα ξεχωριστή εφόσον συλλέγει πολύτιμες πληροφορίες και στοιχεία για την εξέλιξη των ελαστικών της από τα MotoGP, την F1 και τους αγώνες Indy Car. Φέτος η Bridgestone θα διαθέτει για τους οδηγούς των MotoGP τις παρακάτω γόμες: μεσαία και σκληρή για τον εμπρός τροχό και σκληρή έξτρα σκληρή γόμα ασύμμετρης σχεδίασης για τον πίσω. 

 

Η συγκεκριμένη πίστα χωρίζεται σε τρία τμήματα, το διάσημο οβάλ τμήμα, το ξεχωριστό μέρος που σχεδιάστηκε για την F1 και το νέο τμήμα της που κατασκευάστκε για τις απαιτήσεις των MotoGP το 2007. Όλα αυτά τα τμήματα αποτελούν μία πρόκληση για τα ελαστικά γιατί διαφέρουν στην ποιότητα της ασφάλτου και φυσικά την πρόσφυση μιας και παρέχουν διαφορετική αίσθηση. 

 

Το ασύμμετρης σχεδίασης πίσω ελαστικό σχεδιάστηκε για τα σπέσιαλ χαρακτηριστικά της πίστας που έχει ανάποδη φορά και καταπονεί περισσότερο την αριστερή πλευρά του ελαστικού. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην θερμοκρασία που αναπτύσσεται στις δύο πλευρές ελαστικού. Στην αριστερή πλευρά απαιτείται μεγαλύτερη αντοχή για αυτό υπάρχει η σκληρότερη γόμα ενώ από την άλλη πλευρά το ελαστικό πρέπει να έρχεται ταχύτερα στην θερμοκρασία λειτουργίας του και έτσι έχει τοποθετηθεί πιο μαλακή γόμα. 

 

Σύμφωνα με την εταιρεία η πίστα της Indianapolis είναι μία από τις πιο απαιτητικές πίστες του ημερολογίου λόγω του αριθμού, του μήκους αλλά και της ταχύτητας των αριστερών στροφών που έχει χωρίς να εξαιρείται η “άγρια” επιφάνεια της ασφάλτου. Από πλευράς χαρακτηριστικών και ιδιομορφίας κατατάσσεται στην ίδια λίστα με τις πίστες της Catalunya, του Sachsenring και του Phillip Island.

Επόμενο άρθρο »

Τελικά πότε υπόγραψε ο Rossi

« Προηγούμενο άρθρο

Η DORNA κινεί 210 εκατ. € φέτος!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα