• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Lorenzo, Stoner θα έχουν πρόβλημα με κινητήρες
Oι κινητήρες και η εξέλιξη του Πρωταθλήματος
Νέα 19/07/2010 - 13:09

 

Μετά από 8 αγώνες, πριν δηλαδή συμπληρωθεί η μισή χρονιά, ας δούμε την κατάσταση όσον αφορά τους κινητήρες που χρησιμοποίησαν μέχρι τώρα οι ομάδες στο Πρωτάθλημα.

Να πούμε ότι όπως είναι γμωστό κάθε οδηγός έχει στη διάθεσή του μόνο 6 κινητήρες για όλη τη χρονιά, γεγονός που δίνει ένα μέσο όρο 3 αγώνων ανά κινητήρα.

 

Ο Jorge Lorenzo, μετά το επισοδειακό σπάσιμο του Ν.2 κινητήρα, από τους 3 που είχε ήδη σφραγίσει, αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τον 4ο κινητήρα του. Έτσι τώρα θα πρέπει να βγάλει 11 αγώνες με 3 κινητήρες, γεγονός που α΄φηνει ανοιτκό κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα.

Ο Valentino Rossi, παρά το ότι έχασε 4 αγώνες, έβαλε στο Sachsenring τον 3ο του κινητήρα, αφού ο Yoshikawa είχε χρησιμοποιήσει τον Ν.2 στην Καταλωνία.

Η Yamaha έχει χρησιμοποιήσει 3 κινητήρες και για τον Ben Spies. Ο Αμερικανός έκανε από 2 αγώνες με τους 2 πρώτους κινητήρες του, ενώ ο 3ος έχει κάνει 4 συνεχόμενους αγώνες. Αμφίβολο αν θα τα καταφέρει και στην Laguna Seca, την επόμενη Κυριακή.

 

Ο πρώτος οδηγός της Ducati, ο Casey Stoner άρχισε να χρησιμοποιεί τον 4ο κινητήρα του στην Γερμανία. Τα προβλήματα που είχε Le Mans με τον 2ο κινητήρα του, ανάγκασε την ομάδα να πάει στον 3ο νωρίς, ενώ ο Ν.1 κινητήρας του καταστράφηκε στην πτώση του στον πρώτο αγώνα στο Qatar. Παρά το ότι ο Αυστραλός κάνει τα λιγότερα χιλιόμετρα από όλους στην πίστα, η χρήση 3 κινητήρων για 11 αγώνες, όπως και του Lorenzo, είναι ένα πρόβλημα.

 

Στο στρατόπεδο της Honda, o Dani Pedrosa έχει χρησιμοποιήσει 3 κινητήρες. Ο Ν.1 έβγακε τους 4 πρώτους αγώνες και οι Ν.2 και Ν.3 έχουν χρησιμοποιηθεί σε 2 αγώνες ο καθένας. Άρα μάλλον μπορεί να συνεχίσει τουλάχιστον για την Laguna Seca με τους δύο αυτούς και να αφήσει για το Brno τον 4ο κινητήρα του.

Ο Andrea Dovizioso επίσης έχει χρησιμοποιήσει 3 κινητήρες, με τους Ν.1 και Ν.2 να έχουν κάνει από 3 αγώνες. Ο Marco Simoncelli's είναι ακριβώς στο ίδιο πλαίσιο. Ο Marco Melandri επίσης χρησιμοποιεί τον 3ο.

 

Στην Suzuki η κατάσταση είναι πιο κρίσιμη, αφού ο Loris Capirsossi αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει τον 4ο κινητήρα του ήδη από τον 5ο Αγώνα της χρονιάς στο Silverstone. Ο Ν.2 έσπασε στο Mugello και ο Ν.1 στην Barcellona, ενώ είχε χρησιμοποιηθεί μόλις για έναν αγώνα.

Επόμενο άρθρο »

Ο Roger Lee Hayden στην Honda LCR

« Προηγούμενο άρθρο

Καλός αλλά άτυχος ο Corsi

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα