• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
8ος Αγώνας - GP Aragon (Aragon)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Pirelli - Εκπληκτική η απόδοση του νέου πίσω ελαστικού ανάπτυξης E0125
Στο Grand Prix του Ηνωμένου Βασιλείου
Νέα 27/05/2025 - 12:48

Το νέο πίσω ελαστικό ήταν ο πρωταγωνιστής το Σαββατοκύριακο στη Moto2™, ενώ ο Ισπανός Rueda κέρδισε την Moto3™ παρά το ότι ξεκίνησε από την τελευταία θέση στη σχάρα εκκίνησης.

· Τον αγώνα της Moto2™, που διεξήχθη με θερμοκρασία ασφάλτου 26 βαθμών Κελσίου και σε συνθήκες ισχυρού ανέμου, κέρδισε ο Senna Agius (Kalex) που ξεκίνησε πέμπτος στο grid και, στην τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου, εκμεταλλεύτηκε τη μονομαχία σε εξέλιξη μεταξύ του poleman Aron Canet (Kalex) και του Κολομβιανού David Alonso (Kalex) για να περάσει την πρώτη θέση.   Ο Ντιόγκο Μορέιρα (Κάλεξ) τερμάτισε πίσω του, ενώ ο Αλόνσο κατάφερε να ανέβει στο χαμηλότερο σκαλί του βάθρου.   Όλοι οι αναβάτες στον αγώνα χρησιμοποίησαν μαλακά ελαστικά σύνθεσης SC1 για εμπρός και το νέο μαλακό ελαστικό ανάπτυξης E0125 πίσω.

· Παρά τον δυνατό άνεμο, ο ταχύτερος γύρος αγώνα που σημείωσε ο Manuel Gonzalez (Kalex) με χρόνο 2'04.034 στον τρίτο γύρο ήταν μόλις 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον γύρο του ρεκόρ αγώνα που σημείωσε ο Aron Canet πέρυσι.

· Η επιλογή ελαστικών για τον αγώνα Moto3™ - που κράτησε 15 γύρους και τον κέρδισε ο José Antonio Rueda (KTM) μετά από μια απίστευτη επιστροφή από την τελευταία θέση στο grid με μεσαία ελαστικά σύνθεσης SC2 και στους δύο τροχούς - ήταν πιο ποικίλη. Πίσω του στη 2η θέση τερμάτισε ο Ισπανός Maximo Quiles (KTM) και, τρίτος, ο Luca Lunetta (Honda).   Στο μπροστινό μέρος, το πιο χρησιμοποιημένο ελαστικό ήταν το μαλακό SC1, το οποίο επέλεξαν 14 από τους 26 αναβάτες στο grid, ενώ η πρώτη επιλογή για τα πίσω ελαστικά ήταν το μεσαίο SC2, που χρησιμοποιήθηκε από 19 αναβάτες.

Πολύ συναρπαστικοί αγώνες και εξαιρετικά αποτελέσματα για το νέο πίσω ελαστικό της Moto2™

«Το Σαββατοκύριακο στο Silverstone είχαμε μια καλή εμφάνιση στην πίστα, με πολύ συναρπαστικούς αγώνες Moto2™ και Moto3™, που υπήρχε συναγωνισμός μέχρι την καρό σημαία.   Για την Pirelli, ήταν επίσης πολύ ενδιαφέρον σε τεχνικό επίπεδο, καθώς το νέο πίσω ελαστικό προδιαγραφών E0125 έκανε το ντεμπούτο του στη Moto2™ και αμέσως εκτιμήθηκε ιδιαίτερα για τα επίπεδα σταθερότητας και πρόσφυσης που προσφέρει και επιλέχθηκε από όλους τους αναβάτες για τον αγώνα της Κυριακής.   Είχαμε ήδη φέρει αυτή τη νέα πρόταση στον γύρο WorldSBK που διεξήχθη τον Μάρτιο στο Portimão, όπου και εκεί, τα σχόλια των αναβατών ήταν πολύ θετικά και το E0125 χρησιμοποιήθηκε από όλους στον αγώνα.   Τώρα έχουμε συλλέξει περαιτέρω χρήσιμες πληροφορίες για αυτό το νέο ελαστικό που χρησιμοποιεί την ίδια σύνθεση με το στάνταρ μαλακό SC0 σε μια καινοτόμο δομή.   Θα είναι λοιπόν ενδιαφέρον να το δούμε ξανά σε δράση και σε άλλες πίστες με διαφορετικές συνθήκες ασφάλτου και θερμοκρασίας, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα το εύρος απόδοσής του και τις πραγματικές δυνατότητές του, ξεκινώντας από την Αραγονία όπου θα διεξαχθεί το όγδοο GP της χρονιάς σε δύο εβδομάδες, ενώ συνεχίζουμε να κάνουμε μια άμεση σύγκριση μεταξύ του νέου μαλακού ελαστικού και στάνταρ».

 

« Προηγούμενο άρθρο

H Öhlins στο Hellas Rally Raid

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
TO GP ΣΤΟ SILVERSTONE ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΥΠΟ ΒΡΟΧΗ
  • ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο JOHANN ZARCO
  • O MARC MARQUEZ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
  • Ο MILLER KAI O OLIVEIRA ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ