• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli πηγαίνει στη Jerez για τον τελευταίο αγώνα του WorldSBK
Με την ίδια κατανομή ελαστικών που χρησιμοποίησε στο Estoril
Νέα 16/10/2024 - 13:40

Κατευθείαν από το Estoril, η Pirelli και οι αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike της FIM επιστρέφουν στον τελικό γύρο της σεζόν, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί αυτό το Σαββατοκύριακο στο Jerez Circuit – Angel Nieto στην Ισπανία.

Για αυτόν τον γύρο, η Pirelli αποφάσισε να βασιστεί στις ίδιες προδιαγραφές που ήταν διαθέσιμες πριν από λίγες ημέρες στην Πορτογαλία, συμπεριλαμβανομένου του ζεύγους των πίσω SCX, το στάνταρ και εξέλιξη την D0820.

Θα υπάρχει επίσης διπλή επιλογή για περίπτωση βροχής, με το στάνταρ SCR1 να πλαισιώνεται από την έκδοση ανάπτυξης στην προδιαγραφή D0737. Το τελευταίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Magny-Cours και επαναλήφθηκε στο Estoril, λαμβάνοντας θετικά σχόλια από τους αναβάτες.

 

Ένα συναρπαστικό φινάλε

«Ο γύρος της Χερέθ είναι ο τελευταίος της σεζόν και είναι καθοριστικός για τον τελικό καθορισμό της βαθμολογίας, οπότε θεωρήσαμε ότι ήταν σημαντικό να δώσουμε στις ομάδες την ευκαιρία να υπολογίζουν στην ίδια σειρά επιλογών που είχαν ήδη στο Estoril πριν από λίγες μέρες. Αυτές είναι συνθέσεις που γνωρίζουν ήδη πολύ καλά, συμπεριλαμβανομένης της προδιαγραφής SCX στην εξέλιξη D0820 που έχει δώσει πολύ θετικά σχόλια σε όλους τους γύρους στους οποίους ήταν διαθέσιμο. Οι αναβάτες το έχουν επιλέξει για τον αγώνα σε αρκετές περιπτώσεις, έτσι θα μπορούν να επικεντρωθούν στη δουλειά που πρέπει να γίνει στο στήσιμο των μοτοσυκλετών και στην εύρεση της καλύτερης απόδοσής τους. Είναι σημαντικό για εμάς να συγκεντρώσουμε περαιτέρω σχόλια και στη συνέχεια να κάνουμε την απαραίτητη ανάλυση και να αποφασίσουμε εάν αυτή η νέα προδιαγραφή έχει τα απαραίτητα χαρακτηριστικά για να ενταχθεί στις στάνταρ επιλογές. Επίσης, όσον αφορά τις επιλογές για τις συνθήκες βροχής, θα επαναλάβουμε αυτό που είδαμε στην Πορτογαλία, με τις δύο πίσω εκδόσεις του SCR1, γιατί θα θέλαμε να εκμεταλλευτούμε κάθε ευκαιρία που μπορεί να προκύψει για να δοκιμάσουμε τη νέα προδιαγραφή εξέλιξης D0737. Από την πλευρά μας, προσφέρουμε μια ποικιλία επιλογών που μπορούν ενδεχομένως να καλύψουν τις ανάγκες κάθε ομάδας και αναβάτη, οπότε είναι στο χέρι τους να παίξουν τα χαρτιά που είναι διαθέσιμα στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους».

 

     - Διπλή επιλογή SCX και Rain: Για τους αναβάτες WorldSBK υπάρχουν τα δύο στάνταρ ελαστικά SC1 και SC2, το κάθε ένα διαθέσιμο σε 8 μονάδες. Για το πίσω μέρος, οι δύο εκδόσεις του SCX, η στάνταρ έκδοση και η προδιαγραφή ανάπτυξης D0820 θα είναι διαθέσιμες επίσης σε 8 μονάδες η καθεμία και πλαισιώνονται από 6 μονάδες SC0 και 4 SCQ, η τελευταία προορίζεται μόνο για τις κατατακτήριες και τον αγώνα Superpole. Σε περίπτωση βροχής, κάθε αναβάτης θα έχει 8 μονάδες ενδιάμεσων, εμπρός και πίσω, και άλλες τόσες SCR1 μπροστά, ενώ για πίσω θα υπάρχουν δύο επιλογές: το στάνταρ SCR1 σε 7 μονάδες και το ανάπτυξης SCR1 σε προδιαγραφές D0737 σε 5 μονάδες. . Στο WorldSSP, κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του 7 μονάδες SC1 και 6 SC2 για μπροστά, τις οποίες μπορεί να συνδυάσει με 7 ελαστικά SCX ή 6 SC0 πίσω.

     - Τα μπροστινά ελαστικά πρωταγωνιστούν: Η πίστα χαρακτηρίζεται από δύο μικρές ευθείες και αρκετά τμήματα σκληρού φρεναρίσματος, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν αυτά της στροφής 1 και 6, καθώς είναι ιδιαίτερα απαιτητικά. Τα μπροστινά ελαστικά δέχονται πίεση επίσης σε στροφές όπως 4, 5 και οι τρεις συνεχόμενες δεξιές στροφές στον τελευταίο τομέα, όπου η σιγουριά και η σταθερότητα που συνήθως μεταφέρουν στους αναβάτες παίζει βασικό ρόλο.

     - Διακυμάνσεις θερμοκρασίας: Η πίστα της Jerez de la Frontera υπόκειται συχνά σε μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας μεταξύ των πρωινών και απογευματινών συνεδριών, κάτι που απαιτεί καλή προσαρμογή από τα ελαστικά.

Επόμενο άρθρο »

Brembo – Τα δεδομένα για τα φρένα στο MotoGP της Αυστραλίας

« Προηγούμενο άρθρο

Η Pirelli με δύο supersoft συνθέσεις για τον πίσω τροχό στο WorldSBK του Estoril

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ