• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli με δύο supersoft συνθέσεις για τον πίσω τροχό στο WorldSBK του Estoril
Νέα 10/10/2024 - 13:48

Για τον πορτογαλικό γύρο του WorldSBK στο Estoril, η Pirelli προτείνει για άλλη μια φορά το SCX για το πίσω μέρος σε δύο εκδόσεις, στάνταρ και εξέλιξης, και οι δύο supersoft γόμες στοχεύουν στην αντιστάθμιση της έλλειψης πρόσφυσης της πίστας

Η Pirelli και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike της FIM κάνουν στάση στο Estoril για τον προτελευταίο γύρο της σεζόν, τη δεύτερη επίσκεψη στην Πορτογαλία μετά τo Portimão τον Αύγουστο. 

Μια πίστα που η Pirelli γνωρίζει καλά και έχει χαμηλή πρόσφυση, καθιστώντας την αρκετά απαιτητική για τα ελαστικά, τα οποία πρέπει να προσφέρουν καλή πρόσφυση.

Για το λόγο αυτό, η κατανομή για τους αναβάτες της κατηγορίας WorldSBK περιλαμβάνει δύο ελαστικά με supersoft σύνθεση για πίσω, το στάνταρ SCX και την έκδοση εξέλιξης σε προδιαγραφές D0820.

Το τελευταίο έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο Magny-Cours και την Cremona και, χάρη στη νέα και πιο ανθεκτική σύνθεση αλλά με παρόμοια απόδοση όσον αφορά το κράτημα, έχει επιτύχει εξαιρετική αποδοχή από τους αγωνιζόμενους.

Μια πίστα με μικρή πρόσφυση είναι ένα εξαιρετικό πεδίο για την ανάπτυξη της supersoft συνθεσης. 

«Αγωνιζόμαστε με WorldSBK στο Estoril εδώ και αρκετά χρόνια, οπότε μπορούμε να πούμε ότι γνωρίζουμε πολύ καλά τα χαρακτηριστικά αυτής της πίστας, επίσης επειδή η άσφαλτος είναι η ίδια από το 2006 έχουμε ένα πολύ καλό  ιστορικό δεδομένων. Η διάταξη είναι ποικίλη και η επιφάνεια αλλάζει συχνά, όσον αφορά την αίσθηση, μεταξύ των στροφών, γι' αυτό είναι αρκετά απαιτητικό για τα ελαστικά που υπόκεινται σε μεγάλη πίεση, επομένως πρέπει να χρησιμοποιηθούν μαλακές συνθέσεις που προσφέρουν μεγαλύτερη  πρόσφυση, καθώς και να αντισταθμίσει πιο γρήγορα τις διαφορές θερμοκρασίας μεταξύ του δεξιού και του αριστερού πλευρικού τοιχώματος, οι οποίες είναι χαρακτηριστικές στο Estoril Όλες οι συνθέσεις της σειράς μας έχουν ήδη αποδειχθεί φέτος ότι είναι κατάλληλες για διαφορετικές καταστάσεις και η εξέλιξη της προδιαγραφής SCX σε D0820 έχει επίσης αποδειχθεί. να είναι μια πολύ καλή εξέλιξη Ήδη στην πρώτη του εμφάνιση στο Magny-Cours έδωσε μια πολύ θετική ανταπόκριση και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε ευρέως στην Cremona, επομένως πιστεύουμε ότι είναι μια εξαιρετική επιλογή και για αυτόν τον αγώνα, δεδομένης της νέας του σύνθεσης που διατηρεί. τα επίπεδα πρόσφυσης του στάνταρ SCX ενώ είναι πιο ανθεκτικό στη φθορά. Θα είναι λοιπόν ενδιαφέρον για εμάς να αξιολογήσουμε την απόδοσή του ακόμα και σε αυτήν την αρκετά απαιτητική πίστα, ώστε να συγκεντρώσουμε περαιτέρω χρήσιμες πληροφορίες για την ανάπτυξή του».

• Soft-oriented range: Oι δύο μπροστινές συνθέσεις για τους αναβάτες WorldSBK θα είναι στάνταρ, με 8 μονάδες SC1 και άλλα τόσα ελαστικά SC2. Στο πίσω μέρος, υπάρχουν το στάνταρ SCX και το αναπτυξιακό supersoft στην προδιαγραφή D0820, διαθέσιμα σε 8 μονάδες το καθένα, καθώς και 5 μονάδες SC0 και 4 SCQ, το τελευταίο προορίζεται μόνο για την Superpole και τον Superpole Race. Σε περίπτωση βροχής, κάθε αναβάτης θα έχει διαθέσιμα 3 ελαστικά Intermediate και 8 SCR1, τόσο για εμπρός όσο και για πίσω. Μπροστά, κάθε αναβάτης WorldSSP θα έχει στη διάθεσή του 7 μονάδες SC1 και 6 SC2, ενώ για πίσω θα υπάρχουν 7 μονάδες SCX και 6 SC0. Όλες οι συνθέσεις ς
σε αυτή την κατηγορία είναι στάνταρ.

• Ολισθηρή άσφαλτος: Η πίστα έχει την ίδια άσφαλτο από το 2006, και είναι μάλλον ολισθηρή, με ακόμη λιγότερη απόδοση σε περίπτωση υψηλών θερμοκρασιών. Η χρήση μαλακότερων συνθέσεων είναι επομένως η σωστή
επιλογή για αντιστάθμιση της έλλειψης πρόσφυσης της επιφάνειας της πίστας.

• Διαφορετικές θερμοκρασίες στους ώμους των ελαστικών: Το Estoril είναι μια από τις πιο τεχνικές και απαιτητικές πίστες για τα ελαστικά, επειδή η διάταξη με τέσσερις αριστερές και εννέα δεξιές στροφές παρουσιάζει πολύ διαφορετικά φορτία. Οι δεξιές στροφές είναι αρκετά γρήγορες και δημιουργούν υψηλές θερμοκρασίες στον αντίστοιχο ώμο του ελαστικού, ενώ οι αριστερές στροφές, συμπεριλαμβανομένου του σικέιν είναι πολύ πιο αργές και παράγουν σημαντικά χαμηλότερες θερμοκρασίες. Στη μεγάλη τελική στροφή που οδηγεί στην κύρια ευθεία, τα ελαστικά πρέπει να διατηρούν υψηλή ταχύτητα σε συνδυασμό με υψηλές γωνίες κλίσης και να προσφέρουν πρόσφυση όταν οι αναβάτες ανοίγουν το γκάζι για να αναζητήσουν την καλύτερη επιτάχυνση στην έξοδο. Στην ευθεία, οι μοτοσυκλέτες αναπτύσσουν σημαντική ταχύτητα και κατά την άφιξη στην πρώτη στροφή, με αρκετά απαιτητικό φρενάρισμα, δοκιμάζεται η στήριξη που μπορεί να προσφέρει το μπροστινό ελαστικό. 

Επόμενο άρθρο »

Η Pirelli πηγαίνει στη Jerez για τον τελευταίο αγώνα του WorldSBK

« Προηγούμενο άρθρο

Motegi: MotoGP Αγώνας

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ