• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
15ος Αγώνας - GP Ινδονησίας (Mantalica)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo – Τα φρένα στο Emilia Romagna MotoGP
Και στο WorldSBK της Cremona
Νέα 19/09/2024 - 16:08

Λόγω της ακύρωσης του GP του Καζακστάν και του GP της Ινδίας, το MotoGP θα πραγματοποιήσει δεύτερο γύρο στην πίστα Misano Adriatico, που φέρει το όνομα του Marco Simoncelli. Ενώ η διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε πριν από δύο εβδομάδες ονομαζόταν GP της Δημοκρατίας του Αγίου Μαρίνου και του Ρίμινι, αυτό ονομάζεται Emilia Romagna GP. Αυτή η πίστα φιλοξένησε επίσης δύο GP το 2020 και το 2021 λόγω της αδυναμίας να αγωνιστούν σε ορισμένες χώρες λόγω της πανδημίας COVID-19.

Τα στοιχεία του GP: Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo το Misano World Circuit Marco Simoncelli, με μήκος 4,2 km, ανήκει στην κατηγορία των απαιτητικών για φρένα. Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 6, έχει δείκτη δυσκολίας 4 λόγω των 12 σημείων φρεναρίσματος ανά γύρο, συμπεριλαμβανομένων εκείνων σε όλες τις στροφές από 8 έως 16: 3 σημεία φρεναρίσματος κατηγοριοποιούνται ως απαιτητικά και 4 ως μέτρια. Σε κάθε γύρο τα φρένα επισημοποιούνται συνολικά 31 δευτερόλεπτα και το φορτίο στη μανέτα του φρένου ξεπερνάει τα 47,5 kg ανά γύρο.

Εν τω μεταξύ στο SBK: Το ίδιο Σαββατοκύριακο, ενώ το MotoGP βρίσκεται στο Misano, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike αγωνίζεται για πρώτη φορά στην πίστα Cremona για τον 9ο από τους 12 γύρους του πρωταθλήματος 2024. Η πίστα της Λομβαρδίας έχει μήκος 3.768 μέτρα και 13 στροφές. Οι αναβάτες Superbike χρησιμοποιούν τα φρένα 10 φορές ανά γύρο για συνολικά 28 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo, η πίστα στην Cremona είναι μέτρια απαιτητική για τα φρένα.

Δεκαοκτώ αναβάτες που διαγωνίζονται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike χρησιμοποιούν εξαρτήματα πέδησης Brembo, ξεκινώντας με μια δαγκάνα αλουμινίου monoblock κατασκευασμένη από ένα ενιαίο μπλοκ με 4 έμβολα διαμέτρου 34 mm με πτερύγια ψύξης, εμπνευσμένα από το μοντέλο MotoGP. Οι δίσκοι είναι διαφορετικοί γιατί στο Superbike απαγορεύονται οι δίσκοι carbon, γι' αυτό χρησιμοποιούνται αεριζόμενοι ατσάλινοι δίσκοι με μέγιστη διάμετρο 338,5 mm και πάχος έως 7,4 mm. 

Η πιο δύσκολη στροφή του Misano World Circuit Marco Simoncelli για τα φρένα είναι η 8, γνωστή ως Quercia: Οι μοτοσυκλέτες MotoGP επιβραδύνουν από τα 288 km/h στα 73 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα, καλύπτοντας 213 μέτρα με φορτίο 6,3 kg. τη μανέτα του φρένου. Η επιβράδυνση είναι 1,5 g και η πίεση του υγρού φρένων Brembo φτάνει τα 13,5 bar.

Εκτός από τους δύο αγώνες MotoE που διεξήχθησαν πριν από 4 χρόνια, στο Emilia Romagna GP δεν έχει κερδίσει ποτέ ιταλική μοτοσυκλέτα το 2020, η Husqvarna κέρδισε στην Moto3, η Kalex στη Moto2 και η Yamaha στο MotoGP. Την επόμενη χρονιά, η Honda πέτυχε διπλή νίκη στη Moto3-και MotoGP και η Kalex επιβεβαίωσε την κυριαρχία της στην ενδιάμεση κατηγορία. Η Ducati και η Aprilia στοχεύουν να σπάσουν αυτό το ρεκόρ, αλλά η Boscoscuro στη Moto2 μπορεί να τις προλάβει. Και οι τρεις φοράνε συστήματα πέδησης Brembo.

Πριν από δύο εβδομάδες, στο San Marino και στο Rimini Republic GP, τα φρένα της Brembo έφτασαν σε ένα ιστορικό ορόσημο: τα τελευταία 500 GP της κορυφαίας κατηγορίας τα έχουν κερδίσει μοτοσυκλέτες εξοπλισμένες με τουλάχιστον ένα εξάρτημα πέδησης Brembo. Ο τελευταίος αναβάτης που κέρδισε ένα 500 GP (και στη συνέχεια MotoGP) χωρίς φρένα Brembo ήταν ο Daryl Beattie στις 21 Μαΐου 1995, στο Nurburgring. Σχεδόν τα δύο πέμπτα από αυτές τις 500 νίκες πιστώνονται σε τρεις αναβάτες: ο Valentino Rossi κέρδισε 89 από αυτά τα GP, ο Marc Marquez 61 και ο Jorge Lorenzo 47.

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Jack Miller εντάσσεται στην Prima Pramac Yamaha Factory Team για το 2025

« Προηγούμενο άρθρο

Η Pirelli επιστρέφει στο Misano για το Grand Prix Emilia-Romagna

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα