• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
20ος Αγώνας - GP Valencia (Montmelo Barcelona)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Pirelli επιστρέφει στο Misano για το Grand Prix Emilia-Romagna
Με στόχο νέα ρεκόρ
Νέα 18/09/2024 - 22:36

Δυο εβδομάδες μετά από το Grand Prix του San Marino οι αγωνιζόμενοι και οι ομάδες επιστρέφουν στο  Misano World Circuit Marco Simoncelli για το Grand Prix Emilia-Romagna, που έχει προγραμματιστεί από την Παρασκευή 20 έως την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου.

Για αυτό το δεύτερο GP στο Misano, η Pirelli επαναφέρει την επιτυχή κατανομή που είχε ήδη πραγματοποιηθεί στην ίδια πίστα δύο εβδομάδες πριν. 

Αυτή θα είναι επίσης μια ευκαιρία να δούμε το νέο SC0 (μαλακό) πίσω ελαστικό στην προδιαγραφή ανάπτυξης D0640 για την Moto2, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στο προηγούμενο MotoGP και εκτιμήθηκε άμεσα από τους αναβάτες.


Ο στόχος είναι να επιβεβαιωθεί το νέο πίσω ελαστικό για την Moto2 που άρεσε τόσο πολύ στους αναβάτες

"Πριν από δύο εβδομάδες, ακριβώς εδώ στο Misano, παρουσιάσαμε ένα νέο πίσω ελαστικό ανάπτυξης με μαλακή σύνθεση για την Moto2,στην προδιαγραφή D0640, το οποίο αντικατέστησε το μεσαίο SC1 μαζί με το στάνταρ μαλακό SC0. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά θετικά, σε σημείο που η νέα σύνθεση χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα από 30 αναβάτες από τους 31 του grid Το γεγονός ότι επιτύχαμε μια τόσο ευρεία αποδοχή είναι σίγουρα ένα πολύ ενθαρρυντικό σημάδι, αλλά όχι αρκετό για να επικυρώσουμε την απόδοση αυτής της νέας σύνθεσης, για την επιβεβαίωση η διαδικασία απαιτεί ένα ελαστικό ανάπτυξης να δοκιμαστεί σε αγώνες πολλές φορές και σε διαφορετικές συνθήκες πριν γίνει μέρος της στάνταρ γκάμας ελαστικών. Οπότε είναι καλό που μπορούμε να δούμε ξανά αυτή τη νέα σύνθεση σε δράση, ίσως με χαμηλότερες θερμοκρασίες ασφάλτου σε σχέση με δύο εβδομάδες πριν για να αξιολογήσουμε το εύρος χρήσης και την ευελιξία του. Επίσης, για την Moto3, αποφασίσαμε να επιβεβαιώσουμε την ίδια κατανομή, τόσο ως προς τις γόμες όσο και ως προς τις ποσότητες, που ήταν διαθέσιμες για το πρώτο GP στο Misano, επειδή έχουμε δει. ότι έχει ικανοποιήσει πλήρως τις ανάγκες των ομάδων και των αναβατών επιτρέποντας τους να σπάσουν διάφορα ρεκόρ πίστας. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν θα υπάρξουν περαιτέρω βελτιώσεις σε αυτό το δεύτερο GP χάρη στα δεδομένα και τις πληροφορίες που αποκτήθηκαν πριν από δύο εβδομάδες, με την προϋπόθεση φυσικά ότι το Σαββατοκύριακο θα χαρακτηριστεί από καλό καιρό".


  · Λεπτομέρειες κατανομής: Στη Moto2 κάθε αναβάτης θα μπορεί να επιλέξει μεταξύ SC1 (μαλακό) και SC2 (μεσαίο) για μπροστά, ενώ για πίσω μεταξύ των δύο soft συνθέσεων,  του στάνταρ SC0 και του προδιαγραφής ανάπτυξης D0640. Κάθε μία από τις τέσσερις slick λύσεις DIABLO Superbike είναι διαθέσιμη σε ποσότητες 8 μονάδων ανά αναβάτη. Επίσης στη Moto3, οι αναβάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ SC1 (μαλακό) και SC2 (μεσαίο) για το μπροστινό μέρος, για συνδυασμό με το SC1 (μαλακό) ή το SC2 (μεσαίο) για πίσω. Σε αυτή την περίπτωση, τα μπροστινά ελαστικά διατίθενται σε 7 μονάδες για κάθε σύνθεση ενώ για τα πίσω ελαστικά υπάρχουν 8 ελαστικά για κάθε σύνθεση ανά αναβάτη. Και για τις δύο κατηγορίες υπάρχουν και τα ελαστικά DIABLO Rain wet, σε ποσότητα 5 ανά αναβάτη για εμπρός και 6 για πίσω.

  · Τα ρεκόρ που πρέπει να καταρριφθούν: Με αφορμή το GP του San Marino και της Riviera di Rimini, σημειώθηκαν νέα ρεκόρ και στις δύο κατηγορίες. Στη Moto2, ο Aron Canet (Fantic Racing/Kalex) σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου όλων των εποχών με 1'35.185 στις δοκιμές 2 με μαλακά ελαστικά σύνθεσης SC1 μπροστά και D0640 πίσω. Ο Alonso Lopez (Beta Tools SpeedUp/Boscoscuro) σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου αγώνα στον όγδοο γύρο με χρόνο 1'36.003. Στη Moto3, ο David Alonso (CFMOTO Gaviota Aspar Team/CFMOTO) σημείωσε το ρεκόρ γύρου όλων των εποχών στις δοκιμές 2 με 1'40.184 χρησιμοποιώντας μεσαία SC2 εμπρός και μαλακά SC1 πίσω, ενώ ο Ángel Piqueras (Leopard Racing/Honda) κέρδισε τον αγώνα. σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρου αγώνα 1'40.856.

Επόμενο άρθρο »

Brembo – Τα φρένα στο Emilia Romagna MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Toprak Razgatlioglu: προτεραιότητα στην αποκατάσταση

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
O MARTIN ΕΙΜΑΙ Ο ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ 2024;
  • ΝΑΙ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 24 β. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ
  • ΟΧΙ, ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΕΣΙΜΟ ΤΗΣ ΚΑΡΟ ΣΗΜΑΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ