• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MotoE: Ο Garzo κατακτά τον τίτλο τερματίζοντας 4ος, ο Casadei 1ος εντός έδρας
Αγώνες 07/09/2024 - 23:18

Το Πρωτάθλημα ολοκληρώθηκε στον 1ο Αγώνα καθώς οι Zaccone και Granado ανέβηκαν στο βάθρο.

Χάρη σε έναν τερματισμό στην 4η θέση στον 1ο Αγώνα, ο Hector Garzo (Dynavolt Intact GP MotoE™) εξασφάλισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Enel MotoE™ του 2024 μετά από ένα δραματικό τέλος του Αγώνα που είδε τον Kevin Zannoni (Openbank Aspar Team) να χάνει το προβάδισμα πέφτοντας στον προτελευταίο γύρο. Αυτό έδωσε στον Mattia Casadei (LCR E-Team) την 1η θέση και ο Ιταλός τερμάτισε μπροστά από τον Alessandro Zaccone (Tech3 E-Racing) και τον συναθλητή του Eric Granado.

Ο Zannoni είχε μια εξαιρετική εκκίνηση από τη μέση της δεύτερης σειράς και όταν πέρασε τον Casadei, ο Ιταλός μπόρεσε να δημιουργήσει μια μικρή διαφορά. Ωστόσο, δεν ήταν αρκετά μεγάλη για να είναι άνετος και στην τελευταία στροφή στον προτελευταίο γύρο, ο Zannoni - που είχε ακόμα ελπίδες να γίνει Πρωταθλητής – είχε μία πτώση. Αυτό προώθησε τον Garzo – που είχε κρατήσει έναν καλό ρυθμό – από την 5η στην 4η θέση. Με άλλα λόγια, μια θέση τίτλου.

Ο Casadei κράτησε την ψυχραιμία του για να κερδίσει στο Misano, αλλά ήταν μια νίκη που έφερε ανάμεικτα συναισθήματα καθώς ο Πρωταθλητής παραχώρησε τον τίτλο του στον Garzo. Ο τελευταίος προσπάθησε ό,τι καλύτερο μπορούσε για να κάνει μια κίνηση για την 3η θέση που είχε ο Granado στον τελευταίο γύρο, αλλά ο Βραζιλιάνος κράτησε τη θέση του καθώς ο Jordi Torres (Openbank Aspar Team) τερμάτισε 5ος.

Ο Garzo ανέβηκε στο βάθρο μετά τον Αγώνα για να γιορτάσει την πολυπόθητη κατάκτηση του τίτλου, καθώς η προσοχή στράφηκε στον τελευταίο Αγώνα της χρονιάς.

 

Ο Gutierrez κερδίζει τον Casadei για να πάρει την τελική νίκη του 2024

Το #99 προερχόμενο από την 6η θέση στο grid κερδίζει τον 2ο Αγώνα στο Misano καθώς οι Casadei και Granado της LCR ολοκληρώνουν το βάθρο στον τελευταίο Αγώνα του 2024.

Με την ολοκλήρωση του Πρωταθλήματος, ο 2ος Αγώνας στο Μisanο είχε ως στόχο να τελειώσει τη χρονιά με όσο το δυνατόν υψηλότερη ένταση - και ο Oscar Gutierrez (Axxis-MSI) έκανε ακριβώς αυτό. Το #99 ήρθε από την 6η θέση του grid για να κερδίσει για τρίτη φορά καθώς κράτησε πίσω του τον Mattia Casadei (LCR E-Team) και ήταν ένα καλό Σάββατο για την LCR καθώς ο Eric Granado τελείωσε το δύσκολο 2024 με ένα διπλό τερματισμό στο βάθρο στο GP του Αγίου Μαρίνου.

Ο Gutierrez είχε μια εξαιρετική εκκίνηση από την εξωτερική μεριά της δεύτερης σειράς για να μπει κατευθείαν στην πρώτη τριάδα, καθώς ο Casadei ήταν ήδη μπροστά. Όπως έχουμε δει τόσο συχνά το 2024, η μάχη για το βάθρο ήταν αδυσώπητη και οδεύοντας προς το τέλος του Αγώνα, ένα ηλεκτρικό τρένο 16 τροχών είχε σχηματιστεί στο μπροστινό μέρος.

Η νικηφόρα κίνηση του Gutierrez ήρθε με δυόμισι γύρους να απομένουν στην πολύ γρήγορη Curvone, και παρά την απειλή από το δίδυμο της LCR στον τελευταίο γύρο, όταν οι τρεις πρώτοι ξεχώρισαν, ο Gutierrez έμεινε σταθερός να κλείσει τη χρονιά με στυλ – και τη διεκδίκηση της 3ης θέσης στη γενική κατάταξη.

Η 2η θέση του Casadei ήρθε για να υποστηρίξει τη νίκη του νωρίτερα την ημέρα και φρόντισε το #40 να τελειώσει τη σεζόν με ένα ασημένιο μετάλλιο, με τον Kevin Zannoni (Openbank Aspar Team) 5ο στον 2ο Αγώνα - πίσω από το Granado και τον συναθλητή του Jordi Torres - να διεκδικεί την 4η  θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Εν τω μεταξύ, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Hector Garzo πέρασε τη γραμμή τερματισμού 7ος για να τον δει να τελειώνει το πρωτάθλημα με 246 βαθμούς, 15 μακριά από τον Casadei.

Και κάπως έτσι, η σεζόν του 2024 έφτασε στο τέλος της. Συγχαρητήρια στον άξιο Πρωταθλητή, Hector Garzo, και στην ομάδα Dynavolt Intact GP MotoE™) για μια συγκλονιστική χρονιά. Τι εποχή Αγώνων της ηλεκτρικής κατηγορίας ήταν και πάλι, και μπορούμε να πούμε ότι ανυπομονούμε να ξαναρχίσει το 2025.

 

Ο Hector Garzo στέφεται Παγκόσμιος Πρωταθλητής 2024 FIM Enel MotoE™

Πώς νιώθεις που έγινες Παγκόσμιος Πρωταθλητής;

«Σας ευχαριστώ πολύ, σίγουρα είναι καταπληκτικό. Νομίζω ότι είναι ένα συναίσθημα που πρέπει να το συνειδητοποιήσω λίγο, αλλά σίγουρα είμαι τόσο χαρούμενος για εμένα και την ομάδα μου».

 

Πώς καταφέρατε να κερδίσετε τον τίτλο στον 1ο Αγώνα και μετά να κάνετε ξανά τον 2ο Αγώνα ;

«Λοιπόν, σίγουρα αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν λίγο τρελό με τα συναισθήματα. Επίσης ήμουν αρκετά νευρικός χθες γιατί η περίοδος των Κατατακτήριων και επίσης οι Ελεύθερες Δοκιμές δεν ήταν οι καλύτερες. Για τη MotoE, η θέση στην τρίτη σειρά είναι πάντα περίπλοκη γιατί δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια να προσπεράσουμε και νομίζω ότι τα καταφέραμε αρκετά καλά και σίγουρα η δουλειά που κάναμε όλη τη σεζόν, δεν κερδίσαμε εδώ, αλλά όλα τα βάθρα που είχαμε στη σειρά νομίζω ότι ήταν το κλειδί ώστε φτάνοντας εδώ να βρίσκομαι σε αυτή τη θέση».

 

Πώς ήταν τα συναισθήματα στο τελείωμα του 1ου Αγώνα;

«Περισσότερο ή λιγότερο, σίγουρα ένιωθα πολύ νευρικός στην αρχή της ημέρας, νομίζω ότι χθες το βράδυ κοιμήθηκα μόνο δύο ώρες. Σίγουρα προσπάθησα να συνειδητοποιήσω στο μυαλό μου ότι ήταν σαν ένας άλλος Αγώνας, ένας ακόμη Αγώνας στο πρωτάθλημα. Προσπάθησα να επικεντρωθώ στο προσπέρασμα στους πρώτους γύρους, γιατί αν δε το έκανα ήξερα ότι ο Mattia είχε πολύ καλό ρυθμό και με εξέπληξε γιατί ο ρυθμός ήταν τόσο γρήγορος μέχρι την πτώση του, αλλά σίγουρα προσπάθησα να επικεντρωθώ και να ακολουθήσω τον Eric και ναι, στον τελευταίο γύρο ήθελα πολύ το βάθρο, αλλά έγινε αυτό που έγινε και έμεινα πραγματικά πολύ ήρεμος γιατί είπα ότι η 4η θέση είναι εντάξει, και αν είναι να περάσω μπορώ να το δοκιμάσω».

 

Οι καλές και οι δύσκολες στιγμές του 2024...

«Σίγουρα η πιο δύσκολη στιγμή της σεζόν ήταν στο Le Mans. Ένιωθα τόσο δυνατός, δεν κατάφερα να μπω στην pole position, αλλά δύο αρνητικά αποτελέσματα χωρίς βαθμούς σε ένα Σαββατοκύριακο ήταν πραγματικά πολύ δύσκολα, νομίζω ότι ήμουν ο πρώτος από όλους τους αναβάτες να κάνουν δύο μηδενικά αποτελέσματα στη σειρά. Όχι τόσο για το τελευταίο αλλά ναι για το πρώτο ήμουν πολύ λυπημένος μετά το Le Mans και νομίζω ότι ήταν ένα πολύ καλό σημείο για προβληματισμό σχετικά με την προσωπικότητά μου και επίσης για τη δουλειά που έπρεπε να κάνουμε. Και σίγουρα, τα πράγματα άλλαξαν μετά τον 2ο Αγώνα στο Mugello. Άλλαξα εντελώς γνώμη, δεν αμφισβήτησα τον εαυτό μου και πραγματικά πίστευα ότι θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε γιατί κάθε χρόνο μου κόστισε πολύ ο 2ος Αγώνας στο Mugello και στην 3η θέση ήταν ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσουμε ξανά τον ρυθμό για να παλέψουμε για τον τίτλο».

«Και μετά από αυτό νομίζω ότι ήρθε η 3η θέση στο Assen και η 1η, η καλύτερη στιγμή ήταν στη Γερμανία στο εντός έδρας GP της ομάδας μου, και οι δύο Αγώνες με δύο νίκες. Και επίσης η Αυστρία ήταν πραγματικά, πολύ σημαντική. Είχα 25 βαθμούς πλεονέκτημα αλλά υπήρχαν ήδη 100 βαθμοί στο παιχνίδι και νομίζω ότι η καλύτερη στιγμή ήταν η Αυστρία για να προσπαθήσω να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και να προσπαθήσω να το απολαύσω μέχρι το τέλος».

Τα πλήρη αποτελέσματα από τον 1ο και τον 2ο Αγώνα της MotoE είναι στους παρακάτω πίνακες:

 

Επόμενο άρθρο »

Ο Martin μπροστά από τον Bagnaia, καθώς ο Morbidelli διεκδικεί το παρθενικό βάθρο του Sprint

« Προηγούμενο άρθρο

WorldSBK: Μία νίκη γεμάτη συναισθήματα για τον van der Mark

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ