• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Η Yamaha ετοιμάζει μία νέα ATV 1,000 κ.εκ.
Νέα Αγοράς 28/05/2024 - 12:09

Η Yamaha δανείζεται τον δικύλινδρο κινητήρα εν σειρά των 1,000 κ.εκ. του μεγάλου μοντέλου Wolverine RMAX UTV.

Η αγορά ATV υψηλής απόδοσης πρόκειται να γίνει ακόμη μεγαλύτερη καθώς η Yamaha αναπτύσσει μία νέα γουρούνα για να ανταγωνιστεί μερικές από τις μεγαλύτερες και πιο υψηλών επιδόσεων, όπως αυτές που υπάρχουν στην αγορά από τους κατασκευαστές Can-Am και Polaris.

Σύμφωνα με πρόσφατα κατατεθέντα διπλώματα ευρεσιτεχνίας, το τετράτροχο αναμένεται να τροφοδοτείται από έναν δικύλινδρο κινητήρα 999 κ.εκ. που θα δανειστεί από το Wolverine RMAX, ένα ισχυρό UTV γνωστό για τη δύναμή του τόσο στον αθλητισμό όσο και στη χρησιμότητα.

Το επερχόμενο ATV της Yamaha πρόκειται να «κλειδώσει» με τους ανταγωνιστές του παιχνιδιού, όπως το Can-Am Renegade X XC 1000 και το Polaris Sportsman XP 1000 S, που αποδίδουν σχεδόν 100 ίππους. Στον τομέα επιδόσεων, ο κινητήρας του Wolverine RMAX παράγει μια τεράστια ισχύ 108 ίππων, η οποία είναι άφθονη για ένα τετράτροχο UTV και υπερβολική για ένα όχημα ATV ή αλλιώς τη γνωστή μας γουρούνα.

Ο κινητήρας προέρχεται από το τερατώδες όχημα UTV της Yamaha

Ναι, η παροιμία του «καλύτερα να έχεις την ιπποδύναμη και να μην τη χρειάζεσαι παρά να τη χρειάζεσαι και να μην την έχεις» ισχύει σίγουρα εδώ. Απλώς βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε τι κάνετε, ότι ξέρετε τον χειρισμό και την ιδιαίτερη οδήγηση που απαιτεί πολύ δύναμη στα χέρια.

Σε μια προσπάθεια να προσφέρει βελτιωμένη άνεση και έλεγχο, η Yamaha έχει τοποθετήσει τον τεράστιο δικύλινδρο κινητήρα κάτω από το κάθισμα του οχήματος ATV να «κοιτάζει» προς τα πίσω. Αυτό σημαίνει ότι το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μπροστά, επιτρέποντας μία στενότερη σέλα και φαρδύτερο πάτωμα για τα πόδια για μεγαλύτερη ευκολία και σωστή τοποθέτηση του σώματος όταν μετατοπίζετε το βάρος του αναβάτη.

Η διάταξη του κινητήρα διαθέτει μια ανάποδη κυλινδροκεφαλή με τις εισαγωγές στραμμένες προς τα πάνω και την εξάτμιση προς τα κάτω. Ως εκ τούτου, τα βαριά εξαρτήματα της εξάτμισης είναι πιο κοντά στο έδαφος, βελτιώνοντας τη σταθερότητα. Επιπλέον, η θερμότητα του κινητήρα δεν επηρεάζει με αυτόν τον τρόπο τον αναβάτη. Η Yamaha έχει επίσης τοποθετήσει τον κινητήρα και τους αγωγούς αέρα ψηλά, επιτρέποντας βαθύτερα περάσματα από ρυάκια και το ρεζερβουάρ καυσίμου και η μπαταρία είναι τοποθετημένα πάνω από τον μπροστινό άξονα μετάδοσης κίνησης για βελτιωμένη κατανομή βάρους ώστε να διατηρηθεί χαμηλό στο ύψος αλλά και όσο το δυνατόν μπροστά για την σωστή κατανομή σε συνδυασμό με την τοποθέτηση του κινητήρα.

Όσον αφορά την ανάρτηση, η ATV διαθέτει ένα σύστημα ανάρτησης με διπλά ψαλίδια με ένα σετ αμορτισέρ μεγάλης διαδρομής με απομακρυσμένα δοχεία διαστολής. Υπάρχει επίσης μία αντιστρεπτική δοκό στην πίσω ανάρτηση για περισσότερη σταθερότητα στις στροφές με ταχύτητα.

Κρίνοντας από τις λεπτομέρειες στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Yamaha, είναι σαφές ότι το επερχόμενο μοντέλο είναι πολύ υψηλότερης απόδοσης από αυτά που βλέπουμε συνήθως από τη μάρκα. Είναι ξεκάθαρο ότι η Team Blue θέλει να επιβεβαιώσει την κυριαρχία της στην κατηγορία των ATV μεγάλου κυβισμού, ειδικά τώρα όπου νέα μοντέλα προσανατολισμένα στην απόδοση από τις Can-Am, CFMoto και Polaris θέλουν να ανεβάσουν τον πήχη όσον αφορά τις επιδόσεις.

Επόμενο άρθρο »

Τα νέα ηλεκτρικά ποδήλατα της McLaren διαθέτουν τεράστια ροπή!

« Προηγούμενο άρθρο

Νέα πρόκληση για την aprilia tuareg racing στο hellas rally raid

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα