• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
MICHELIN - Νέα ρεκόρ στην Sepang με τα μεσαίας γόμας Power Slick
Νέα 15/11/2023 - 17:39

Το μεσαίο μείγμα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick έσπασε τα ρεκόρ στην πίστα Sepang

Το Grand Prix της Μαλαισίας στην πίστα Sepang, κοντά στην Κουάλα Λουμπούρ, την πρωτεύουσα της χώρας, κράτησε τους περισσότερους από 90.000 παρευρισκόμενους θεατές σε αγωνία.

Κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της διοργάνωσης, η έντονη ζέστη (κανονικά πάνω από 50°C στην πίστα και ως και 35°C στον αέρα) και τα επίπεδα υγρασίας δυσκόλεψαν το έργο των αναβατών και των όμαδων τους.

Αλλά οι αναβάτες του Grand Prix, οι οποίοι είναι από μόνοι τους αθλητές υψηλού επιπέδου, διαχειρίστηκαν αυτό το σκληρό ισημερινό κλίμα καθώς οδήγησαν εξαιρετικά σ’ αυτήν την περίπλοκη πίστα των 5.543 μέτρων, με τις 15 στροφές, εκ των οποίων οι 10 είναι δεξιές.

Στην πίστα Sepang, η ομάδα της Michelin Motorsport Sport έφερε τρία μείγματα γόμας γαι τον μπροστινό τροχό (μαλακό, μεσαίο και σκληρό) και δύο για τον πίσω (μεσαίο και σκληρό).

Τα εμπρός ελαστικά ήταν συμμετρικά, ενώ τα πίσω ασύμμετρα, με πιο σκληρό μείγμα γόμας στη δεξιά πλευρά, για να ανταπεξέλθει στο μεγαλύτερο αριθμό δεξιών στροφών.

Μετά την πρώτη μέρα δοκιμών, οι ομάδες είχαν ήδη καθορίσει τη στρατηγική τους όσον αφορά τα ελαστικά για τον αγώνα το Σαββατοκύριακο και ευτυχώς έβρεξε πριν από την έναρξη των δοκιμών, και μετά πάλι αμέσως μετά το Tissot Sprint.

Αυτό σήμαινε ότι οι συνεργάτες της Michelin ήταν σε θέση να ακολουθήσουν τα σχεδιά τους με απόλυτη ηρεμία, με την υποστήριξη των τεχνικών ομάδων του κατασκευαστή με έδρα το Clermont.

«Όπως και πέρυσι, το μεσαίο μέιγμα γόμας των ελαστικών MICHELIN Power Slick ήταν η νούμερο ένα επιλογή», δήλωσε ο Piero Taramasso, Διευθυντής Michelin Motorsport Two-Wheel. « Παρά την πίστα που έγινε δύσκολη από τα διάφορα σαμαράκια και τη μερική ανακαίνιση της ασφάλτου μεταξύ των στροφών 7 και 12, οι αναβάτες βρήκαν αμέσως το ρυθμό τους και ήταν κοντά στο να καταρρίψουν το ρεκόρ πίστας από τις πρώτες δοκιμές. Αυτός ο γρήγορος ρυθμός διατηρήθηκε, με πέντε αναβάτες να ξεπερνούν το προηγούμενο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών κατά τη διάρκεια των προκριματικών, γεγονός που επιβεβαίωσε ότι οι εξελίξεις των μοτοσυκλετών Grand Prix και των ελαστικών μας αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια. Κατά τη διάρκεια του αγώνα Sprint όλοι οι αναβάτες επέλεξαν την ίδια στρατηγική ελαστικών και είδαμε πολύ υψηλό ρυθμό στους δέκα γύρους. Για το Grand Prix, η επιλογή ελαστικών ήταν η ίδια, αλλά η διαχείριση της φθοράς απαιτούσε διαφορετικό ρυθμό αγώνα. Ωστόσο, παρατηρήσαμε, λόγω της σταθερή επίδοσης των ελαστικών μας, ότι η μέση ταχύτητα ήταν υψηλή σε όλο τον αγώνα. Παρά τις δύσκολες συνθήκες, δείξαμε για άλλη μια φορά ότι τα ελαστικά μας πρόσφεραν ευελιξία και σταθερότητα που επέτρεπε στους αναβάτες να οδηγησουν στα οριά τους και να προσφέρουν ένα συναρπαστικό θέαμα, χωρίς αλλαγή ρυθμού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα ».

Το απόγευμα του Σαββάτου, τον αγώνα Tissot Sprint κέρδισε ο Alex Marquez (Gresini Racing) μπροστά από τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) και τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team).

Την επόμενη μέρα, το Grand Prix κέρδισε ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team), ο οποίος είναι ο έβδομος διαφορετικός αναβάτης που κερδίζει ένα Grand Prix αυτή τη σεζόν, τερμάτιζοντας μπροστά από τον Alex Marquez, με τον Francesco Bagnaia να αναβαίνει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Ο Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) σημειώσε νέο ρεκόρ πίστας όλων των εποχών με χρόνο 1'57"491 κατά τη διάρκεια του δεύτερου session (Q2). Ο Alex Marquez (Gresini Racing) σημειώνει νέο ρεκόρ αγώνα με χρόνο 1’58”979.

Το μεσαίο μείγμα γόμας MICHELIN Power Slick έσπασε όλα τα ρεκόρ αυτό το Σαββατοκύριακο, με το χρόνο αγώνα να πέφτει κάτω από 40 λεπτά για πρώτη φορά (39’59”137).

Ο 19ος και προτελευταίος αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP θα πραγματοποιηθεί από τις 17 έως τις 19 Νοεμβρίου στην πίστα Losail (Κατάρ).

Τώρα απομένουν μόλις δύο αγωνιστικά Σαββατοκύριακαπριν από το τέλος της σεζόν και την ανάδειξη του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2023.

Επόμενο άρθρο »

#PECCOvsMARTIN: η μονομαχία για τον τίτλο φτάνει στην έρημο

« Προηγούμενο άρθρο

10 πράγματα που μάλλον δεν γνωρίζατε για τον Pedro Acosta

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ