• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
#PECCOvsMARTIN: η μονομαχία για τον τίτλο φτάνει στην έρημο
Νέα 15/11/2023 - 20:19

Δύο διεκδικητές, 14 βαθμοί και 22 αναβάτες πρόκειται να αντιμετωπίσουν την πίστα της Lusail – με έναν πρώτο "match point" στον Αγώνα πιθανώς στο τραπέζι.

Μετά από 18 Grand Prix που προσφέρουν μέγιστο αριθμό 654 βαθμών, 74 έχουν απομείνει μέχρι στιγμής καθώς προχωράμε στα δύο τελευταία Grand Prix του 2023 – και ο επικεφαλής του Πρωταθλήματος Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) προηγείται στην βαθμολογία από τον διεκδικητή του Tίτλου Jorge Martin (Prima Pramac Racing ) μόλις με 14 βαθμούς. Δύο διεκδικητές, δύο Σαββατοκύριακα, δύο Sprint και δύο Αγώνες απομένουν, και όλα ξεκινούν στο Qatar Airways Grand Prix . Η μονομαχία για τον τίτλο είναι πλέον #PECCOvsMARTIN.

Ο Bagnaia ήταν σίγουρος πριν από τη δράση στη Sepang ότι θα ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο γι 'αυτόν, και είχε αποδειχθεί πολύ σωστός. Το πρωί του Σαββάτου πήρε την pole position για πρώτη φορά μετά την Μπαρτσελόνα και το απόγευμα έδωσε μόνο δύο βαθμούς στον Martin καθώς κανένας από τους δύο δεν κέρδισε το Tissot Sprint. Την Κυριακή, έκανε με το νούμερο 89 έναν Αγώνα για να αποφασιστεί ποιος έπαιρνε 16 βαθμούς ή 13, και αυτή τη φορά βγήκε στην κορυφή και με κάποιο στυλ. Μόλις η αρχική επίθεση δεν τον κράτησε πίσω, ο επικεφαλής Πρωταθλητής στη συνέχεια απλά έφυγε... κάτι στο οποίο ο Martin ήταν λίγο πιο συνηθισμένος τον τελευταίο καιρό. Για την ομάδα #TeamPecco, αυτό ήταν πιθανότατα σαν μια δήλωση.

Ο ίδιος ο Martin είπε ότι ήταν λίγο απογοητευμένος με αυτό, αλλά η απόδοσή του κατά το δεύτερο μισό της σεζόν ήταν καλύτερη, με αυτή τη θεαματική μονομαχία στη Μαλαισία να είναι μια καλή υπενθύμιση ότι δεν απέχει πολύ από τον Tίτλο μετά και από την τρομερή νίκη του στη Buriram. Για την ομάδα #TeamMartin, επίσης, υπάρχει το απλό γεγονός ότι ο αριθμός 89 ήταν 66 βαθμούς πίσω από τον Pecco μετά το Sprint στην Catalunya, και τώρα είναι μόλις 14 μακριά με δύο GP να απομένουν.

Με λίγα λόγια, θα έχει πολύ ενδιαφέρον η συνέχεια. Το να συμβιβάζεσαι με τους λογικούς 13 βαθμούς στη Sepang είναι διαφορετικό παιχνίδι από το να μπορείς να το κάνεις στο Κατάρ ή τη Βαλένθια. Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους για κανέναν αναβάτη, και αυτό που κάνει ακόμη περισσότερο τεντωμένο το σχοινί είναι ότι δεν πρόκειται ξαφνικά για έναν Αγώνα δύο αναβατών. Άλλοι 20 θα ενωθούν μαζί τους στην πορεία.

Ο πρώτος αυτή τη φορά είναι ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team). Με το όνομά του πλέον να είναι το The Beast, το ζήτημα των προσδοκιών της ομάδας ή του κατασκευαστή είναι μια ιστορία που πιθανότατα θα θυμάστε από το Grand Prix της Μαλαισίας του 2022 και η έκπληξη είναι ότι επέστρεψε φέτος. Ο Bastianini ήταν πραγματικά σε εκπληκτική φόρμα στη Sepang για να πάρει την πρώτη του σειρά επιτυχιών για τη χρονιά. Το έχουμε ξαναδεί, αλλά δεν ξέρουμε ποια θα είναι η ώρα που θα επιστρέψει στο πρώτο σκαλί, δεδομένης της παρθενικής του νίκης στην κορυφαία κατηγορία που ήρθε στο Κατάρ την περασμένη σεζόν… οπότε παρακολουθούμε σε αυτή την πίστα πώς θα το χειριστεί.

Ο Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) είναι ένας άλλος που ανέβηκε σε επίδοση και είναι αυτός που ενδιαφέρεται λίγο λιγότερο για τη μάχη του τίτλου. Οδηγεί μια Ducati, αλλά και οι δύο υποψήφιοι επίσης. Είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αινίγματα για το τι υπάρχει μπροστά καθώς φέτος, το εργοστάσιο στο Borgo Panigale κέρδισε ήδη τον τίτλο των αναβατών. Απλώς δεν ξέρουν ακόμα με ποιον θα το γιορτάσουν.

Φέτος, δεν θα είναι ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team), αλλά είναι πιθανό να είναι πρωτοπόρος και θα θέλει να επιστρέψει στο βάθρο τουλάχιστον. Ο Johann Zarco (Prima Pramac Racing) επίσης. Ο Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) είχε επίσης ένα πιο δύσκολο Σαββατοκύριακο στην Sepang και θα θέλει κι άλλα να πετύχει, και είχε ήδη αρκετά φώτα της δημοσιότητας την περασμένη εβδομάδα μιλώντας για το μέλλον του. Ο Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP™) είχε ένα καλό Σαββατοκύριακο στη Μαλαισία, αλλά το νόημα αυτού έχει επαναπροσδιοριστεί από το Phillip Island… καθώς στις τάξεις της Ducati, υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός.

Ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) συνέβαλε επίσης στον ανταγωνισμό αυτών των ονομάτων την Κυριακή στη Sepang, φτάνοντας στην πρώτη πεντάδα. Ο συναθλητής του Franco Morbidelli, εν τω μεταξύ, εκτοξεύτηκε από την 15η θέση στο grid στην 7η θέση, ισοφαρίζοντας το δεύτερο καλύτερο τερματισμό της χρονιάς από την Ινδία. Τι μπορούν να κάνουν στο Κατάρ;

Ο Augusto Fernandez και ο συναθλητής του στη GASGAS Factory Racing Tech3, Pol Espargaro, επέστρεψαν στους βαθμούς για πρώτη φορά μετά την Ιαπωνία και ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν ακριβώς εκεί μπροστά μαζί τους στην Sepang μετά από ένα δύσκολο GP της Ταϊλάνδης. Ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) πήγε στον αντίποδα καθώς έπεσε στη Μαλαισία, αλλά ο Νοτιοαφρικανός ήταν πιθανότατα το πιο ενοχλητικό άτομο στον κόσμο για τους δύο διεκδικητές του τίτλου την Κυριακή στην Buriram. Ο Binder είναι σχεδόν πάντα μια απειλή για όσους βρίσκονται ακριβώς μπροστά του στη βαθμολογία και σε μεγάλο βαθμό δεν οδηγεί για τη Ducati. Είναι συγκεντρωμένος στους Αγώνες και έτσι κάνει δύσκολη την αντιμετώπισή του από τους άλλους αναβάτες.

Εν τω μεταξύ, η Aprilia θα θέλει πολλά περισσότερα από το Κατάρ. Για τον Aleix Espargaro (Aprilia Racing), στην Sepang ήταν απλά ένας Αγώνας που ξέχασε. Ο συναθλητής του Maverick Viñales πήρε κάποιους βαθμούς από το Σαββατοκύριακο, αλλά καταγράφοντας το ρεκόρ του σε αυτήν την πίστα, πιθανότατα περίμενε περισσότερα. Έχει κερδίσει επίσης στο Κατάρ στο παρελθόν, ωστόσο, μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι μόλις δύσει ο ήλιος και η ζέστη μειωθεί λίγο. Ο Miguel Oliveira (Ομάδα CryptoDATA RNF MotoGP™) και ο συναθλητής του Raul Fernandez είχαν επίσης ένα δύσκολο έργο στην πίστα για την ομάδα στην Μαλαισία και θα θέλουν περισσότερα από την Lusail.

Ο Marc Marquez (Repsol Honda Team), εν τω μεταξύ, πήρε μερικούς βαθμούς στην Sepang, αλλά ήταν πιο δύσκολο για αυτόν και για την Honda. Προς το παρόν, τα πρωτοσέλιδα παραμένουν επικεντρωμένα στο ποιος θα συνεργαστεί με τον Joan Mir (Repsol Honda Team) την επόμενη σεζόν. Αλλά υπάρχουν διαθέσιμοι βαθμοί για ακόμα μια φορά στο Κατάρ, και ο Marquez, ο Mir, ο Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) και ο Iker Lecuona, ο οποίος μπαίνει ξανά στην LCR Honda Castrol, θα θέλουν όλοι να κερδίσουν όσους μπορούν.

Ο αγώνας για τον Τίτλο είναι ανάμεσα σε δύο αναβάτες, αλλά στο grid βρίσκονται 22 και καθένας από αυτούς έχει έναν πολύ καλό λόγο για τον οποίο προσπαθεί να φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα στο πιο συναρπαστικό άθλημα του κόσμου. Αν η δύσκολη σεζόν του Bastianini που μαστίζεται από τραυματισμούς πριν ξαναπατήσει τα πόδια του με μία άριστη οδήγηση στην Sepang, είναι κάτι που δείχνει ακριβώς αυτό. Ας φροντίσουμε λοιπόν να συντονιστούμε για μια μονομαχία στην έρημο και σε μία αναμέτρηση με 22 αναβάτες κάτω από τους εντυπωσιακούς προβολείς της Lusail International Circuit!.

Όλα ή τίποτα. Θα το δούμε σύντομα!

Επόμενο άρθρο »

Κερδίζουν! Περιορίστε την Ducati, λένε οι αντίπαλοι

« Προηγούμενο άρθρο

MICHELIN - Νέα ρεκόρ στην Sepang με τα μεσαίας γόμας Power Slick

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ