• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
H Brembo στο Twin Ring Motegi
Μια από τις πιο απαιτητικές πίστες για τα φρένα
Νέα 28/09/2023 - 20:31

Μετά από τον αγώνα στην άγνωστη πίστα Budbh το MotoGP μεταφέρεται στην Ιαπωνία για τον αγώνα στην πιστά Twin Ring του Motegi.

Σύμφωνα με τους τεχνικούς της Brembo που συνεργάζονται με όλους τους αναβάτες της premium κατηγορίας, το Twin Ring Motegi είναι μια πολύ απαιτητική πίστα για τα φρένα όπου οι αναβάτες τα χρησιμοποιούν στα 1.596 μέτρα από τα 4.801 μέτρα που είναι το συνολικό μήκος της πίστας.

Στην κλίμακα δυσκολίας από 1 έως 6, το Twin Ring Motegi βαθμολογείται με δείκτη δυσκολίας 6.

Το Twin Ring έχει λίγες γρήγορες στροφές και πολλές αργές με μεσαίου μήκους ευθείες: Σε επτά από τις στροφές οι μοτοσυκλέτες MotoGP στρίβουν με ταχύτητα μικρότερη των 100 km/h.

Αυτές οι στροφές που πραγματοποιούνται με 2η ταχύτητα στο κιβώτιο κάνουν το Motegi μία από τις πιο απαιτητικές πίστες GP λόγω της δυσκολίας ψύξης των δίσκων μεταξύ των στροφών.

Τα φρένα χρησιμοποιούνται σε 10 από τις 14 στροφές στην πίστα Motegi, σε πέντε από αυτές για περισσότερα από 4 δευτερόλεπτα.

Από τα 10 τμήματα πέδησης της πίστας, τα 5 θεωρούνται πολύ δύσκολα για τα φρένα, τα 2 είναι μέτριας δυσκολίας και τα 3 είναι ήπια.

Συνολικά οι αναβάτες του MotoGP χρησιμοποιούν τα φρένα τους για 34 δευτερόλεπτα ανά γύρο, που αντιστοιχεί στο ένα τρίτο του Ιαπωνικού GP.

Στην πρώτη στροφή, το φρενάρισμα διαρκεί 5 δευτερόλεπτα για να μειωθεί η ταχύτητα κατά 228 km/h.

Υπάρχει επίσης ένα σημαντικό φρενάρισμα στη στροφή 5, όπου το φορτίο στη μανέτα του φρένου φθάνει τα 5,6 kg ενώ το υγρό φρένων Racing Brembo φτάνει σε πίεση τα 12 bar.

Συνοψίζοντας όλες τις δυνάμεις που ασκεί ένας αναβάτης στη μανέτα του φρένου Brembo από τη γραμμή εκκίνησης μέχρι την καρό σημαία, το αποτέλεσμα φτάνει σε σχεδόν 950 κιλά. 

Η κλειστή (90 μοιρών) ενδέκατη στροφή είναι η πιο απαιτητική για τα φρένα: Oι μοτοσυκλέτες MotoGP φθάνουν στο σημείο αυτό με σχεδόν 310 km/h και φρενάρουν για 6,2 δευτερόλεπτα μειώνοντας την ταχύτητά τους στα 74 km/h. 

Σε αυτό το χρονικό διάστημα, οι αναβάτες ασκούν πίεση 6,2 kg στη μανέτα του φρένου καθώς οι μοτοσυκλέτες καλύπτουν απόσταση 295 μέτρων φρενάροντας.

 

Επόμενο άρθρο »

Οι δηλώσεις των Binder, Quartararo, Marquez, Rins, Nakagami

« Προηγούμενο άρθρο

Bagnaia: «Τώρα, είμαι το θήραμα»!

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ