• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bagnaia: «Τώρα, είμαι το θήραμα»!
Νέα 28/09/2023 - 17:23

Οι αναβάτες είναι έτοιμοι για μία κομβική αναμέτρηση στο Motegi.

Οι δηλώσεις των Bagnaia, Martin και Bezzecchi, καθώς κατευθυνόμαστε για το Mobility Resort Motegi και το Motul Grand Prix της Ιαπωνίας.

Συνεντεύξεις Τύπου πριν από το Ιαπωνικό GP, με τον επικεφαλής του Πρωταθλήματος Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) μαζί με τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) και τον Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team).

Οι δύο μεγάλοι στόχοι είναι να αφήσετε πίσω σας την Ινδία και να εργαστείτε για να ανακτήσετε ξανά την αίσθηση της μοτοσυκλέτας;

FRANCESCO BAGNAIA:

«Νομίζω ότι κινούμαστε με το σωστό τρόπο... Μιλήσαμε χθες και σήμερα με την ομάδα μας και νομίζω ότι δουλέψαμε με το σωστό τρόπο. Ο στόχος είναι να βρω την αίσθηση όταν φρενάρω. Είμαι πεπεισμένος ότι θα το κάνουμε».

Είσαι συνήθως ένας από τους καλύτερους στο grid στο φρενάρισμα, όχι μόνο στη Ducati. Μπορείτε να εξηγήσετε τι χάσατε στους τελευταίους δύο Αγώνες και πιστεύετε ότι είναι κάτι με την ομάδα που μπορείτε να διορθώσετε γρήγορα;

«Η αίσθηση μου είναι ότι φρενάζω το ίδιο, αλλά δεν σταματάω τη μοτοσυκλέτα. Αυτό είναι αρκετά δύσκολο γιατί το πίσω λάστιχο δεν με βοηθάει όταν φρενάρω. Επίσης, όταν έπεσα το πίσω μέρος ήταν στην ίδια ευθεία με το μπροστινό μέρος και το έχασα. Αυτό είναι κάτι που συνήθως μπορώ να το διαχειριστώ, αλλά η ολίσθησή μου όταν έμπαινα στις στροφές την περασμένη εβδομάδα ήταν πολύ ασταθής. Άρα ήταν δύσκολο για μένα να το ελέγξω. Δουλεύω πάνω σε αυτό και είμαι 100% σίγουρος ότι αύριο το πρωί θα είναι εντάξει».

Είστε ακόμα σχετικά ήρεμοι και χαλαροί σχετικά με την κατάσταση ή πιστεύετε ότι υπάρχει λίγη επιπλέον πίεση τώρα που η βαθμολογική διαφορά είναι πολύ μικρότερη;

«Ειλικρινά, στα τρία τελευταία αγωνιστικά Σαββατοκύριακα, είχα λίγη κακή τύχη - Στην Βαρκελώνη είχα καλή και κακή τύχη με αυτό που συνέβη. Έχασα βαθμούς στο Misano, δεν αγωνιζόμουν στην καλύτερη φόρμα μου, αλλά έχασα βαθμούς. Την περασμένη εβδομάδα ήταν ένα από τα πιο δύσκολα Σαββατοκύριακα μέχρι στιγμής, αλλά καταφέραμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, και την Κυριακή ήμασταν δεύτεροι, μπροστά από τον Jorge (Martin), αλλά στη συνέχεια έπεσα και χάσαμε βαθμούς. Σε κάθε περίπτωση, στα τελευταία δύο Σαββατοκύριακα καταφέραμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά στο τέλος χάσαμε βαθμούς. Είμαι σίγουρος ότι πάντα, παρά τις δυσκολίες μας, είμαστε ακόμα ανταγωνιστικοί. Αυτό είναι το κυριότερο πράγμα και αυτό πρέπει να συνεχιστεί».

Πέρυσι ήσουν ο κυνηγός, κυνηγούσες τον Fabio Quartararo. Αυτή τη φορά…

«Είμαι το θήραμα»!

Μήπως η κατάσταση είναι διαφορετική αυτήν την εποχή σε σύγκριση με πριν από ένα χρόνο;

«Αυτή τη στιγμή απομένουν ακόμη αρκετοί Αγώνες για να ολοκληρωθούν. Επομένως, δεν σκέφτομαι και δεν αισθάνομαι ότι έχω περισσότερη πίεση πάνω μου. Πέρυσι ήταν πιο έντονο, πηγαίνοντας για έναν Τίτλο για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια, και τα πράγματα ήταν διαφορετικά. Αυτή τη στιγμή ξέρω πολύ καλά ότι όταν τα πράγματα είναι εντάξει παλεύουμε για τη νίκη ή όταν είμαστε σε κακή στιγμή τερματίζουμε δεύτεροι ή τρίτοι. Αυτό είναι κάτι πολύ σημαντικό για εμάς και πρέπει να επικεντρωθούμε στο να είμαστε τέλειοι και να κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε. Νομίζω ότι μπορούμε πάντα να είμαστε ανταγωνιστικοί. Επομένως, δεν ανησυχώ πολύ για αυτό αυτή τη στιγμή, δεν θέλω να νιώσω την πίεση αυτή τη στιγμή».

 

Πώς νιώσατε αδιαθεσία μετά από ένα αρκετά δραματικό τέλος του GP της Ινδίας;

JORGE MARTIN:

Ευχαριστώ που ρώτησες, σίγουρα, όλα ήταν καλά μετά το περιστατικό που είχα στην Ινδία. Νιώθω δυνατός σωματικά, οπότε κάτι δεν πήγε καλά, ίσως ήμουν αφυδατωμένος. Ήταν περίπλοκο, αλλά ναι, είμαι χαρούμενος που όλα πήγαν καλά. Ο γιατρός μου είπε ότι ήμουν καλά και μετά από περίπου 5 ώρες όντως ήμουν εντάξει».

Πώς σας επηρέασε στον Αγώνα;

«Προσπαθούσα να ξεκουραστώ στις ευθείες, και έκλεινα τα μάτια μου, ίσως όχι η καλύτερη λύση και μετά στον τελευταίο γύρο άνοιξα το φερμουάρ και ίσως ήταν πολύ αργά. Μόλις φρέναρα, άρχισα να κλειδώνω το μπροστινό μέρος πολύ και ήξερα ότι πήγαινα πολύ ανοιχτά οπότε μετά επέστρεψα και ο Fabio ήταν εκεί, έτσι, ξέρετε, με προσπέρασε εξωτερικά αλλά πήγε λίγο ανοιχτά, τόσο ώστε να μπορέσω να κάνω αυτό το προσπέρασμα από εξωτερική, ίσως ένα από τα καλύτερα της καριέρας μου. Ήταν περίπλοκο γιατί δεν μου άρεσε καθόλου η μέρα. Δηλαδή, τερμάτισα δεύτερος αλλά επέστρεψα το συντομότερο δυνατό στο γκαράζ γιατί ένιωθα ότι κάτι συνέβαινε, αλλά ξέρετε, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση με το μεσαίο πίσω ελαστικό δεν ήταν η καλύτερη επιλογή. Αγωνίστηκα να κρατήσω γρήγορο ρυθμό και νομίζω ότι αυτό ήταν το κλειδί για να παλέψω την Κυριακή».

Το ανοιχτό φερμουάρ:

«Μελετήσαμε με τους ειδικούς της Alpinestars τι έγινε και φαίνεται ότι δεν το έκλεισα σωστά. Οκτώ ή εννέα γύρους μετά την εκκίνηση άρχισα να νιώθω ότι ήταν ανοιχτό. Άρχισε να ανοίγει αργά και προσπάθησα να τελειώσω έτσι, καθώς ήλπιζα ότι κανείς δεν θα το έβλεπε, αλλά μετά είδα ότι ήταν πραγματικά ανοιχτό στη μεγάλη οθόνη και προσπάθησα να το κλείσω. Προσπάθησα στην ευθεία και δεν λειτούργησε και μετά το έκανα στην στροφή 11 και έχασα μόνο ένα δευτερόλεπτο και μπόρεσα να το ανακτήσω με τον Fabio».

Με πόση αυτοπεποίθηση πηγαίνετε στην πίστα αυτό το Σαββατοκύριακο;

«Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση όταν συμμετέχω σε αυτόν τον Αγώνα καθώς αισθάνομαι ότι έχω το καλύτερο πακέτο που θα μπορούσα να έχω με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Νιώθω πολύ δυνατός. Η ίδια μοτοσυκλέτα με την Barcelona και το Misano. Το πρώτο μου βάθρο στην Moto2 ήταν εδώ και πέρυσι ήμουν τρίτος, οπότε, τις δύο τελευταίες φορές ήμουν στο βάθρο εδώ. Με αυτοπεποίθηση, και οι τρεις μας είμαστε σε καλή στιγμή, οπότε θα προσπαθήσουμε να είμαστε ξανά στο βάθρο».

Και για τον αγώνα του Πρωταθλήματος:

«Το ίδιο όπως είπα πριν από λίγους Αγώνες, πρέπει να απολαύσω αυτή τη στιγμή γιατί βρίσκομαι στην καλύτερη στιγμή της καριέρας μου. Απολαμβάνω τα καλά αποτελέσματα, προσπαθώ να κερδίζω αγώνες, προσπαθώ να είμαι μπροστά στις προπονήσεις και αυτό είναι το νόημα να απολαμβάνω τη στιγμή και τα άλλα πράγματα θα έρθουν».

MARCO BEZZECCHI:

«Σίγουρα είχαμε ένα πολύ θετικό προηγούμενο Σαββατοκύριακο έξω από την Ινδία, και το να έρχομαι εδώ με τόσο καλό συναίσθημα είναι πάντα καλό. Είναι ένα κομμάτι που μου αρέσει πολύ, είναι ξεχωριστό για μένα καθώς ήμουν στο βάθρο για πρώτη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα εδώ. Οπότε πάντα μου αρέσει αυτή η πίστα και να είμαι εδώ στο MotoGP είναι φανταστικό. Οπότε ανυπομονώ να τη δοκιμάσω ξανά, αφού και η περσινή χρονιά δεν ήταν τόσο κακή, οπότε ας δούμε τι μπορούμε να πετύχουμε».

Πού και πώς έκανες την κίνησή σου στο φρενάρισμα;

«Μελετούσα τον Pecco, τον Jorge και τους άλλους αναβάτες της Ducati από την πρώτη φορά που οδήγησα τη μοτοσυκλέτα του MotoGP. Για μένα είναι το πιο δύσκολο βήμα που πρέπει να κάνω και πρέπει να κάνω περισσότερα βήματα για να είμαι συνεχώς δυνατός στο φρενάρισμα, γιατί ακόμα αυτή τη στιγμή έχω κάποιες πίστες όπου είμαι δυνατός και κάποιες στις οποίες δυσκολεύομαι περισσότερο. Αλλά γενικά στο στυλ οδήγησης και στη ρύθμιση, ο Matteo έκανε καταπληκτική δουλειά, ένιωθα άνετα και είχα την εμπιστοσύνη να πιέσω στο φρενάρισμα».

Υπάρχει περίπτωση να αποκτήσετε τη νέα συσκευή holeshot; Η ομάδα ρώτησε την Ducati;

«Ρώτησε! Σίγουρα. Ο Pecco ζηλεύει γιατί είμαι κοντά του χωρίς αυτή! Αλλά νομίζω ότι η υποστήριξη που έχω από την Ducati είναι φανταστική και σίγουρα αν έχουν τη δυνατότητα να με βοηθήσουν, θα το κάνουν. Αλλά εγώ δεν έχω εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, οπότε είναι φυσιολογικό να έχω κάτι λιγότερο σε σύγκριση με αυτές».

Η διαφορά είναι τώρα μόνο 44 βαθμοί, αλλά το να είσαι σε μη εργοστασιακή μοτοσυκλέτα σημαίνει ότι μπορείς να είσαι πιο χαλαρός;

«Είμαι πιο χαλαρός γιατί αυτή τη στιγμή ο πραγματικός αγώνας είναι ανάμεσά τους. Τρέχω κοντά τους αλλά ποτέ δεν είναι αρκετά κοντά! Αν μπορέσω να είμαι κοντά στο τέλος, θα κάνω ό,τι μπορώ. Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα όχι. Αλλά αυτή τη στιγμή θέλω απλώς να απολαμβάνω κάθε Σαββατοκύριακο, να προσπαθήσω να μείνω κοντά για τουλάχιστον τρία ή τέσσερα Σαββατοκύριακα ακόμα και θα δούμε».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Επόμενο άρθρο »

H Brembo στο Twin Ring Motegi

« Προηγούμενο άρθρο

Τα παιδία παίζει...

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ