• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Misano Test: καινοτομίες και συμπεράσματα από το pitlane της Δευτέρας
Marquez & Quartararo όχι ευχαριστημένοι
Νέα 12/09/2023 - 00:22

Ο Marini βρίσκεται στην κορυφή των χρόνων μπροστά από τον Viñales καθώς η Honda και η Yamaha κλέβουν τα φώτα της δημοσιότητας.

Μετά από αυτό που θα μπορούσε να αποδειχτεί ένα κομβικό Grand Prix στο Misano όσον αφορά τη μάχη του τίτλου, το MotoGP™ επέστρεψε σε τροχιά τη Δευτέρα για αυτό που θα μπορούσε να αποδειχθεί επίσης μια κρίσιμη δοκιμασία. Στην κορυφή των χρονομετρημένων δοκιμών ο Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) στον 47ο γύρο του από τους 49 που έκανε στην απογευματινή περίοδο, πέρασε τον Maverick Viñales (Aprilia Racing) καθώς οι δύο τους μονομαχούσαν για κορυφαίες διακρίσεις. Ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν ο τρίτος ταχύτερος στη σειρά.

Ωστόσο, οι βασικές συζητήσεις εστιάζονταν λιγότερο στα χρονοδιαγράμματα, καθώς πολλές καινοτομίες εμφανίστηκαν σε μια κρίσιμη ημέρα δράσης στην πίστα για τη Honda και τη Yamaha.

Luca Marini: Στην πρώτη θέση του τεστ!
Luca Marini: Στην πρώτη θέση του τεστ!

 

Mooney VR46, Prima Pramac & Gresini

Δεν ήταν όλοι οι αναβάτης στην πίστα τη Δευτέρα και στο pitlane έλειπε αισθητά ο πρωταθλητής Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) λόγω του τραυματισμού του, ενώ ο συναθλητής του Enea Bastianini έμεινε εκτός δράσης επίσης λόγω τραυματισμού και επίσης ο δοκιμαστής αναβάτης Michele Pirro μετά το ατύχημα του στην έκτακτη συμμετοχή του. Ούτε ο Marco Bezzecchi (Mooney VR46 Racing Team) και ο Fabio Di Giannantonio (Gresini Racing MotoGP™) δεν πήγαν στην πίστα.

Σε ό,τι αφορά τις καινοτομίες, δεν παρουσιάστηκαν πάρα πολλά από την πλευρά της Ducati. Ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) είχε και τις δύο μοτοσυκλέτες με τα μεγαλύτερα πλαϊνά φέρινγκ αντί για τη διάταξη αγωγού καθόδου που χρησιμοποίησε τους τελευταίους αγώνες, αλλά δεν υπήρχε τίποτα νέο όσον αφορά την κλασική Ducati, με τις καινοτομίες της.

Οι χρόνοι τους

1. Luca Marini (Mooney VR46 Racing Team) - 1:30.602

4. Jorge Martin (Prima Pramac Racing) - 1:31.168

9. Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) - 1:31.337

14. Johann Zarco (Prima Pramac Racing) - 1:31.492

Aprilia & CryptoData RNF

Στην Aprilia, υπήρχε ένα νέο πλαίσιο, όχι το carbon που θα δοκιμάσει την επόμενη εβδομάδα και πάλι ο Savadori στην Βαλένθια. Ο Aleix Espargaro τόνισε ότι δεν ήταν καλύτερο ή χειρότερο, απλώς διαφορετικό: ένιωθε ότι ήταν πιο μαλακό και χειριζόταν καλύτερα τα σαμαράκια, κάτι που επηρεάζει την Aprilia σε ορισμένες πίστες.

Ο Viñales είπε μάλιστα την Πέμπτη στη συνέντευξη Τύπου πριν από το Misano ότι ποτέ δεν είχε συνειδητοποιήσει ότι η πίστα είχε σαμαράκια μέχρι να φτάσει στην Aprilia. Υπήρχε αναμφισβήτητα και ένας άλλος αναβάτης που συνειδητοποίησε τις αλλαγές ωστόσο: ο Miguel Oliveira είχε μια Aprilia του 2023 της ομάδας CryptoData RNF MotoGP™, μαζί με τη συνηθισμένη μοτοσυκλέτα του 2022. Η κριτική του; “Ένα βήμα μπροστά από κάθε άποψη”.

2. Maverick Viñales (Aprilia Racing) - 1:30.836

7. Miguel Oliveira (Ομάδα CryptoData RNF MotoGP™) - 1:31.232

10. Raul Fernandez (Ομάδα CryptoData RNF MotoGP™) - 1:31.362

11. Aleix Espargaro (Aprilia Racing) - 1:31.381

Red Bull KTM και GASGAS Tech3

Στην Red Bull KTM Factory Racing, ο Jack Miller είχε ένα από τα πλαίσια που χρησιμοποίησε ο δοκιμαστής Dani Pedrosa το Σαββατοκύριακο, που ήταν πλήρως από ανθρακονήματα. Ο Pedrosa δεν συμμετείχε στο τεστ. Ο Binder επίσης το δοκίμασε και είχε και ένα μαύρο ατσάλινο σασί, αλλά έμοιαζε με το τυπικό σασί του 2023. Ο Miller έκανε μία δοκιμή επίσης με αυτό.

Στην GASGAS Tech3 Factory Racing, φαινομενικά δεν υπήρχαν πολλά να αναφερθούν, αλλά το δίδυμο των αναβατών της έκανε δοκιμές για να κερδίσει περισσότερα δεδομένα. Ο Pol Espargaro, είχε μία πτώση αλλά χωρίς να κτυπήσει. Δεν βγήκε το απόγευμα, αλλά ο νεοφερμένος συναθλητής του Augusto Fernandez συνέχισε να κάνει γύρους.

3. Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) - 1:31.154

5. Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) - 1:31.175

15. Augusto Fernandez (GASGAS Factory Racing Tech3) - 1:31.686

17. Pol Espargaro (GASGAS Factory Racing Tech3) - 1:31.844

Monster Energy Yamaha

Το πρωί, μία από τις μοτοσυκλέτες του Fabio Quartararo είχε τα μεγαλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα, προτού επανέλθει στα μικρότερα. Στη συνέχεια, όμως, ένα άλλο πακέτο αεροδυναμικών εμφανίστηκε: ένας συνδυασμός της πρώτης περιόδου του 2023 με τις aero plus προσθήκες που είχε δοκιμάσει προηγουμένως ο Franco Morbidelli στο τεστ στο Portimao.

Ο Morbidelli δοκίμαζε επίσης το τρέχον πακέτο και το αρχικό του 2023 όλη την ημέρα, καθώς και ένα νέο μεγαλύτερο κάλυμμα του ντεπόζιτου καυσίμου. Ο Ιταλός δοκίμασε επίσης τη διπλή εξάτμιση, που είχε ήδη δοκιμάσει στο παρελθόν, ξανά στο Misano, και ένα νέο πλαίσιο που δεν κέρδισε καλή κριτική από το νούμερο 21.

Ωστόσο, υπήρχε επίσης μία πέμπτη μοτοσυκλέτα της Yamaha, αυτή με έναν νέο κινητήρα. Οι αναφορές; Ο διευθυντής της ομάδας Massimo Meregalli ήταν θετικός, αλλά ο Quartararo είπε ότι περίμενε περισσότερα.

6. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™) - 1:31.177

8. Franco Morbidelli (Monster Energy Yamaha MotoGP™) - 1:31.301

Repsol Honda και LCR Honda Castrol

Έγινε πολλή συζήτηση για την Honda πριν από τη δοκιμή, και πολλά από αυτά που ειπώθηκαν ενδέχεται να συνεχιστούν. Οι συναθλητές της Repsol Honda, Marc Marquez και Joan Mir, είχαν και οι δύο μία από τις μοτοσυκλέτες που χρησιμοποίησε ο δοκιμαστής της HRC Stefan Bradl κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Grand Prix με το νέο πλαίσιο, τη νέα μονάδα ουράς και τις νέες εξατμίσεις.

Ο Mir έκανε μία σύντομη δοκιμή με την «καινούργια» μοτοσυκλέτα πριν συνεχιστεί η δουλειά της προετοιμασίας στο γκαράζ και μία πολύ αργότερα μέσα στην ημέρα. Ο Marc Marquez, εν τω μεταξύ, έκανε περισσότερες δοκιμές με την μοτοσυκλέτα. φάνηκε κάπως απογοητευμένος, καθώς είπε ότι ναι μεν έχει διαφορά από την κακή φετινή του μοτοσυκλέτα, αλλά ουσιαστικά κουβαλά τα ίδια προβλήματα, παρά το ότι ο ίδιος άλλαξε το στυλ οδήγησής για να την κάνει να δουλέψει. Το ερώτημα για το οποίο όλοι αναρωτιούνται είναι το αν τελικά θα μείνει στην Honda ή θα αναζητήσει αλλού το μέλλον του, σπάζοντας ένα συμβόλαιο 20 εκατομμυρίων που έχει για την επόμενη χρονιά με τον Ιαπωνικό κολοσσό. Ο ίδιος απάντησε ευθέως λέγοντας ότι έχει τρία σενάρια που μπορεί να ακολουθήσει και ότι την τελική απάντηση θα τη δώσει στην Ιαπωνία στις αρχές Οκτωβρίου.

Ο Bradl είχε μια μοτοσυκλέτα με το νέο πλαίσιο, νέα μονάδα ουράς και νέες εξατμίσεις και τη δοκίμασε και ο Takaaki Nakagami της LCR Honda Castrol. Η γενική διαπίστωση για όσους τη δοκίμασαν για πρώτη φορά; Διαφορετική, αλλά όχι απαραίτητα καλύτερη σε αυτό το στάδιο. Τώρα η συνέχεια είναι στην Ινδία καθώς το ρολόι συνεχίζει να χτυπά για να δούμε τι θα συμβεί στη συνέχεια!

12. Takaaki Nakagami (LCR Honda Idemitsu) - 1:31.434

14. Marc Marquez (Repsol Honda Team) - 1:31.575

16. Joan Mir (Repsol Honda Team) - 1:31.687

18. Stefan Bradl (Ομάδα HRC) - 1:32.146

 

 

Επόμενο άρθρο »

2024 Μοτο2™: οι ανανεώσεις της Red Bull KTM Ajo

« Προηγούμενο άρθρο

Misano Test: Οι πρώτες ενδείξεις

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ