• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Πρόκληση το να είσαι μπροστά στις “Δοκιμές”
Νέα 01/09/2023 - 12:56

«Πάντα τα πηγαίναμε καλά στο Montmelo αλλά είναι μια πίστα με λίγο κράτημα και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα για την Yamaha, γιατί τις Παρασκευές είμαστε πολύ αργοί σε σύγκριση με τους άλλους».

Ο Fabio Quartararo και η Yamaha έχουν ωραίες αναμνήσεις από την πίστα Montmelo. Μια πίστα όπου ο αναβάτης από τη Νίκαια κέρδισε δύο νίκες με την M1 το 2020 και το 2022, καθώς και μια δεύτερη θέση το 2019. Παρά την εξαιρετική απόδοση την προηγούμενη χρονιά, ο El Diablo προτιμά να είναι προσγειωμένος, γνωρίζοντας ότι η Yamaha θα μπορούσε να βιώσει άλλο ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο, ακόμη και σε μία από τις πίστες που την ευνοεί.

«Δεν είναι χρήσιμο για εμάς να δούμε τα στοιχεία της περσινής χρονιάς, γιατί πέρυσι πήγαμε καλά, όπως και το 2021, το 2020 και το 2019. Πάντα πηγαίναμε καλά σε αυτή την πίστα στο MotoGP, πάλευα πάντα για τη νίκη, οπότε θα είναι καλό να δούμε πού είμαι πιο αργός και πού είμαι πιο γρήγορος. Αλλά στο τέλος θα πρέπει να δούμε πού βρισκόμαστε σε σύγκριση με τους άλλους και, όπως είπα στην Αυστρία, νομίζω ότι θα πρέπει να είμαστε θετικοί και να δώσουμε το 100% για να παλέψουμε για αυτό που θέλουμε», είπε ο El Diablo την παραμονή του Σαββατοκύριακου.

Με μόλις δύο τρίτες θέσεις στο όνομά του αυτή τη σεζόν, μία στο GP της Αμερικής και μία στο Sprint Race του Assen, ο Fabio γνωρίζει ότι για άλλη μια φορά η πρόκριση θα παίξει καθοριστικό ρόλο στον καθορισμό των πιθανοτήτων του να επιστρέψει στο βάθρο.

«Είναι μια δύσκολη χρονιά γενικά, περισσότερο από Αγώνα σε Αγώνα. Η πρόκριση, πρώτα από όλα, θα είναι πολύ σημαντική - σχολίασε – και γενικά ο ρυθμός δεν είναι κακός, αλλά δεν θα είναι εύκολο για εμάς αν πρέπει να ξεκινήσουμε από πολύ πίσω, σε μια πίστα με μεγάλες ευθείες για προσπέραση. Θα δούμε ποια είναι η κατάσταση, αλλά νομίζω ότι η τελευταία γρήγορη στροφή πριν από την ευθεία θα μπορούσε επίσης να μας βοηθήσει».

Αν και η διάταξη του Montmelo βοηθά την M1, ο Γάλλος αναβάτης θα πρέπει να βρει το σωστό ρυθμό ήδη από την Παρασκευή, για να μπορέσει να κλείσει τη θέση του στις δεύτερες Κατατακτήριες.

«Το δυνατό φρενάρισμα και το γρήγορο στρίψιμο ταιριάζουν αρκετά στα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας μας. Το πρόβλημα είναι ότι ξέρουμε ότι πρόκειται για μια πίστα με λίγο κράτημα και είναι μεγάλο πρόβλημα για εμάς ειδικά την Παρασκευή, όταν είμαστε πολύ αργοί σε σύγκριση με τους άλλους - εξήγησε – ενώ η κατάσταση βελτιώνεται το Σάββατο και την Κυριακή, αλλά δεν έχουμε χρόνο φέτος γιατί πρέπει να είμαστε μπροστά ήδη την Παρασκευή το απόγευμα. Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση του Σαββατοκύριακου για εμάς».

Άλλωστε, ο αναβάτης από τη Νίκαια είναι πεπεισμένος ότι το να μην έχει καν μια πρώτη προπόνηση πριν από τη χρονική επίθεση στις Δοκιμές (πρώην Ελεύθερες Δοκιμές 2) μπορεί να τον βοηθήσει να βελτιώσει την απόδοση της M1.

«Προφανώς είναι λίγο καλύτερα όταν ξέρεις ότι οι συνθήκες είναι δύσκολες, επειδή βρέχει ή έχει συννεφιά, αλλά στο τέλος πιέζεις με τον ίδιο τρόπο, γιατί είσαι επικεντρωμένος στο να βρεις το καλύτερο set-up - παραδέχτηκε ο Quartararo - Για να είμαι ειλικρινής, η μοτοσυκλέτα είναι ίδια από την αρχή της χρονιάς. Οι τροποποιήσεις είναι πάνω κάτω οι ίδιες όπως και όλα τα υπόλοιπα. Κάνουμε κάποιες μικρές αλλαγές στην επιλογή των ελατηρίων, αλλά το στήσιμο της μοτοσυκλέτας μοιάζει πολύ με το αρχικό. Έχουμε αλλάξει το πακέτο των αεροδυναμικών στο Silverstone. Αυτό ήταν το πρώτο που μας έκανε να νιώσουμε μια μικρή βελτίωση με τον εμπρός τροχό, αλλά το φέρινγκ είναι πιο φαρδύ και χάνουμε σε τελική ταχύτητα, κάτι που είναι ήδη μια πτυχή όπου χάνουμε πολλά. Η Ducati είναι πολύ πιο γρήγορη από εμάς, αλλά χρησιμοποιούν τρία φτερά σε κάθε πλευρά, ενώ εμείς ήδη αρχίζουμε να χάνουμε με ένα λίγο μεγαλύτερο.Αυτό σημαίνει ότι αν χρησιμοποιούσαμε την ίδια αεροδυναμική με την Ducati θα ήμασταν ακόμη πιο αργοί».

Αμέσως μετά την Catalunya, το MotoGP θα κατευθυνθεί προς το Misano με περισσότερα χιλιόμετρα να διανυθούν διαδοχικά, αλλά η δοκιμή τη Δευτέρα στις 11 Σεπτεμβρίου είναι αυτή για την οποία ανυπομονεί ο Fabio.

«Τίποτα δεν μας βοηθάει πραγματικά στην ανάπτυξη, γιατί ακόμα κι αν κάνουμε περισσότερους γύρους, δεν έχουμε τίποτα να τεστάρουμε - κατέληξε - Αυτό που θα μας φανεί χρήσιμο θα είναι το τεστ της Δευτέρας στο Misano».

 

Επόμενο άρθρο »

Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής των 250cc Sito Pons στην ομάδα Cryptodata RNF MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

Catalunya: Moto2 Πρώτες Δοκιμές

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA