• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
O Bagnaia μιλάει για την αμφιλεγόμενη δήλωσή του
Νέα 20/05/2023 - 17:28

Μόνο 13 αναβάτες έφτασαν στην καρό σημαία στο Le Mans, με τον Bagnaia να ρωτά τι θα μπορούσε να γίνει για να μειωθεί ο αριθμός των ατυχημάτων στον πρώτο γύρο που παρατηρήθηκαν μέχρι στιγμής το 2023.

"Κατά την άποψή μου, προσπαθούμε να κερδίσουμε τα πάντα στους πρώτους γύρους εδώ και δύο χρόνια. Και ένας αναβάτης που είναι πίσω, που δεν έχει τη δυνατότητα να βρεθεί μπροστά, προσπαθεί να προσπεράσει έξι αναβάτες ταυτόχρονα. Και δεν λειτουργεί έτσι".

"Όλοι πιέζουμε μέχρι το όριο και, αν φρενάρω στο όριο, το να ψάχνω για κάτι παραπάνω είναι λάθος, και ακόμη περισσότερο στο πρώτο μέρος των αγώνων. Τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν στην αρχή επειδή υπάρχει πολύ μεγάλη αναταραχή".

"Με την κατάσταση που έχουμε σήμερα, όλες οι μοτοσυκλέτες είναι ικανές να κερδίσουν. Πρέπει να το σκεφτούμε γιατί δεν είναι ασφαλές σενάριο. Από την πρώτη μέχρι την τελευταία μοτουκλέτα, μπορούν όλοι να κερδίσουν. Δεν υπάρχουν πια αυτά τα έξι ή τα επτά δέκατα διαφοράς που υπήρχαν παλιά μεταξύ των εργοστασιακών και των δορυφορικών μοτοσυκλετών".

"Οι «Φανταστικοί Τέσσερις» [Rossi, Pedrosa, Stoner, Lorenzo] εμφανίστηκαν επειδή ήταν οι καλύτεροι και επειδή είχαν εργοστασιακές μοτοσυκλέτες. Οι άλλοι ήταν αρκετά πίσω γιατί δεν είχαν τη δυνατότητα να οδηγήσουν μπροστά, ούτε σε τεχνικό επίπεδο".

"Τώρα, το επίπεδο είναι ακραίο, όλα έχουν φτάσει στα άκρα. Θα ήταν απαραίτητο να ανακτήσουμε λίγο αυτή τη διαφορά μεταξύ εργοστασιακών και εργοστασιακών μοτοσυκλετών ή να βρούμε μια λύση για να αποφύγουμε ορισμένες καταστάσεις".

 

Το απόσπασμα αυτών των σχολίων δημοσιεύτηκε στον επίσημο ιστότοπο του MotoGP, όπως και η απάντηση από τον ιδιοκτήτη της ομάδας Tech3 και πρόεδρο της ένωσης ομάδων, Herve Poncharal, ο οποίος περιέγραψε τα λόγια του Bagnaia ως «τεράστιες μαλ***ες» δεδομένου ότι ο Ιταλός ξεκίνησε την καριέρα του στην κορυφαία κατηγορία στην δορυφορική ομάδα της Pramac Racing.

Τώρα ο Bagnaia μίλησε και πάλι, για να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

"Αυτό που έχει δημοσιευτεί είναι εκτός πλαισίου λόγω της ερμηνείας που κάνουν κάποιοι", ξεκίνησε ο Bagnaia. "Με ρώτησαν για την ασφάλεια και τους λόγους αύξησης των ατυχημάτων και απλά προσπάθησα να κάνω μια αναλογία και είπα ότι αυτό δεν συνέβαινε πριν. Νομίζω ότι πριν από χρόνια υπήρχε λιγότερη επαφή γιατί υπήρχε μεγάλη διαφορά μεταξύ των κορυφαίων αναβατών και των άλλων".

"Τώρα όλα είναι πολύ πιο σφιχτά. Έφτασα στο MotoGP με μια δορυφορική ομάδα. Πώς θα μπορούσα να προτείνω να δημιουργηθεί ένα κενό μεταξύ των εργοστασιακών και των δορυφορικών μοτοσυκλετών;".

"Η αύξηση του αριθμού των ατυχημάτων οφείλεται στο πόσο σφιχτό είναι το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Όλοι πλησιάζουμε όλο και πιο κοντά και όλοι φρενάρουμε στο όριο. Ακόμα και όταν ξεκινάς από πίσω και ξέρεις ότι δεν έχεις τον ρυθμό να είσαι μπροστά, προσπαθείς να κερδίσεις όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις στην αρχή για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τα νέα ελαστικά. Γι’ αυτό γίνονται τόσα ατυχήματα στο πρώτο μέρος των αγώνων".

Ο Bagnaia πρόσθεσε ότι αυτή η κατάσταση (με την αντιμετώπιση των δηλώσεών του) είναι μέρος αυτού που πιστεύει ότι είναι μια αυξανόμενη «δυναμική» κόντρας που υποκινείται σκόπιμα.

"Μετά το Le Mans, αποσυνδέθηκα για τρεις ημέρες, χωρίς τηλέφωνο, και όταν επανασυνδέθηκα είδα τη διαμάχη που είχε δημιουργηθεί με τον Poncharal, η οποία μεγεθύνθηκε από την επίσημη ιστοσελίδα του πρωταθλήματος", είπε.

"Το θέμα γινόταν όλο και μεγαλύτερο όταν, σε καμία περίπτωση, δεν έκανα κάποιο σχόλιο για να δημιουργήσω αντιπαραθέσεις. Αντιθέτως, γνωρίζω ότι αυτό είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα όπως η ασφάλεια".

"Δυστυχώς, μπαίνουμε σε μια δυναμική στην οποία κάποιοι προτιμούν να αναζητούν αντιπαραθέσεις παρά να μιλάνε για το ποιος κερδίζει ή για τις όμορφες μάχες που γίνονται στην πίστα. Τον τελευταίο καιρό γίνεται πολύς λόγος για πράγματα που δεν είναι της αρμοδιότητάς μου".

"Είμαι αναβάτης, είμαι ερωτευμένος με αυτό το άθλημα και ο μόνος μου στόχος είναι να κερδίζω αγώνες και να δουλεύω με την ομάδα μου. Από εδώ και πέρα θα μιλάω μόνο για το άθλημα, που είναι αυτό που ξέρω καλύτερα, και θα αφήσω τα υπόλοιπα στους άλλους".

"Βαρέθηκα να πρέπει να δικαιολογώ κάθε λέξη που μεταφέρεται εκτός πλαισίου ως πρόσχημα για να ανοίξει μια διαμάχη".

Επόμενο άρθρο »

Παλέψτε! Τί απέγιναν οι αντιπαλότητες του MotoGP;

« Προηγούμενο άρθρο

Μια πιο αναλυτική ματιά στο πλαίσιο της Kalex

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ