• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bridgestone: Νίκη του Lorenzo με σκληρή γόμα
Τα Bridgsestone απέδειξαν την ανθεκτικότητά και τις σταθερές επιδόσεις τους στην διάρκεια του αγώνα.
Νέα 23/05/2010 - 21:48

Την ημέρα του αγώνα η θερμοκρασία ήταν ιδιαίτερα υψηλή για τα δεδομένα της Γαλλικής πίστας. Η θερμοκρασία της ασφάλτου έφθασε σε νούμερο ρεκόρ (για το Le Mans) αγγίζοντας τους 48 βαθμούς Κελσίου με αποτέλεσμα να επηρεάσει τους χρόνους των οδηγών, ωστόσο τα χαρακτηριστικά των slick της Bridgsestone απέδειξαν την ανθεκτικότητά και τις σταθερές επιδόσεις τους στην διάρκεια του αγώνα. Οι οδηγοί που ήταν μπροστά στο παιγνίδι χρησιμοποιούσαν την σκληρότερη γόμα στην επιλογή των ελαστικών τους που σημαίνει το σκληρότερο ελαστικό για τον εμπρός τροχό και το ασύμμετρης σχεδίασης για τον πίσω τροχό. Κι ο Lorenzo πήρε την άξια την νίκη μπροστά από τον ομόσταυλό του Rossi και τον Dovizioso. 

 

Οι οχτώ πρώτοι αναβάτες χρησιμοποιούσαν την σκληρότερη διαθέσιμη γόμα για τον πίσω τροχό που ήταν το ασύμμετρης σχεδίασης medium ενώ ο Aleix Espargaro που πέτυχε την καλύτερη του θέση στην φετινή σεζόν φορούσε μαλακή γόμα. Ωστόσο αποδείχτηκε εξίσου ανθεκτική κι ο τελευταίος γύρος του Espargaro ήταν πιο αργός μόλις 0,3δευτ. από τον καλύτερο του που σημείωσε στον αγώνα στον 13ο γύρο. 

 

Αξιοσημείωτη ήταν η αναφορά του Tohru Ubukata (Manager, Bridgestone Motorcycle Tyre Development Dep.) όσων αφορά τον συγκεκριμένο αγώνα. Μεταξύ άλλων ανάφερε τα εξής: “Οι καιρικές συνθήκες έβαλαν σε μεγάλη δοκιμασία τα ελαστικά αυτό το Σαββατοκύριακο αλλά έμεινα ικανοποιημένος από την ανθεκτικότητα και την σταθερή επίδοσή του και των δύο διαθέσιμων γομών. Η υψηλή θερμοκρασία για τα δεδομένα της εποχής δεν ευνόησε τους χρόνους ή τον συνολικό χρόνο του αγώνα. Ο ταχύτερος χρόνος του Hayden πραγματοποιήθηκε στον 20ο γύρο που δείχνει την καλή αντοχή του ελαστικού. Το σκληρότερο ελαστικό ήταν αυτό που επέλεξαν οι περισσότεροι αναβάτες στον πίσω τροχό λόγω της ασύμμετρης σχεδίασή του αλλά εξίσου ενθαρρυντικό ήταν το γεγονός ότι είδα τον Espargaro που κατόρθωσε να το δουλέψει πολύ καλά παρόλο ότι η θερμοκρασία ήταν υψηλή.”

Επόμενο άρθρο »

Νικητής της Moto2 ο Elias

« Προηγούμενο άρθρο

Le Mans live: Παραλειπόμενα του 3ου Αγώνα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα