• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Le Mans live: Παραλειπόμενα του 3ου Αγώνα
Τι είπαν και τι εννοούν οι οδηγοί και οι μάνατζερς
Νέα 23/05/2010 - 21:15

 

Αποστολή MOTOGP WORLD: Δημήτρης Διατσίδης

 

1. Μας θύμισε τον Οβελίξ που ζητά πάντα φρέσκους Ρωμαίους στο γνωστό κόμικ, η δήλωση του Valentino Rossi: «Είναι πιο φρέσκοι οι αντίπαλοί μου τώρα – ψυχολογικά – δεν έχουν κάνει πολλούς αγώνες», απαντώντας σε ερώτηση γάλλου δημοσιογράφου, για το τι πιστεύει για την ψυχολογία των αντιπάλων του τώρα σε σχέση με αυτούς που είχε πριν μερικά χρόνια. Γελώντας ο Rossi αντιμετώπισε τη μικρή αμηχανία που έδειχνε στην αρχή της συνέντευξης τύπου, μετά τον Αγώνα, αφού έπρεπε να παραδεχτεί δημοσίως ότι η άλλη πλευρά του γκαράζ της Yamaha κάνει καλύτερη δουλειά. Η σύσκεψη με τους μηχανικούς του που ξεκίνησε περίπου στις 3 και μισή τοπική ώρα, τελείωσε στις 7 και τέταρτο, δηλαδή σχεδόν 4 ώρες μετά, ώστε να βρουν το τι φταίει και ο Lorenzo, όπως και πέρυσι στις περισσότερες πίστες είναι ταχύτερος. Βέβαια η επόμενη πίστα είναι το Mugello, όπου ο «γιατρός» είναι ο κυρίαρχος των τελευταίων χρόνων, ακόμη κι αν πέρυσι έχασε από τους Stoner, Lorenzo, σε περίεργες καιρικές συνθήκες. Έτσι την απάντηση θα πρέπει να την ψάξουμε αργότερα, μάλλον στο Βρετανικό Grand Prix που θα γίνει σε νέα πίστα για όλους, χωρίς καθόλου δεδομένα. Τότε θα δούμε τη μάχη του συνδυασμού Rossi – Burgess, απέναντι στους Lorenzo – Forcada. O Rossi φρόντισε να σχολιάσει: «παλιότερα, με άλλες μοτοσυκλέτες και άλλα λάστιχα, μπορούσες να κάνεις κάτι. Τώρα αν δεν έχεις το σωστό set – up αυτό είναι αδύνατο».

Lorenzo - Forcada
Lorenzo - Forcada

 

2. «Το 2008 ήμουν εδώ στο Le Mans με πατερίτσες, τώρα προηγούμαι στο Πρωτάθλημα», είπε ο Lorenzo, εννοώντας ότι φέτος είναι μια χρονιά στην οποία θα είναι καλύτερος από ποτέ. Σαφώς στόχος του είναι το Πρωτάθλημα, με ίδια μοτοσυκλέτα με τον Rossi, ώστε μετά να μπορεί να διαπραγματευτεί με άλλη δύναμη για την ενδεχόμενη μεταγραφή του το 2011. Αν ο Rossi μείνει στην Yamaha, είναι σίγουρο ότι η Ducati – Marlboro θα του προσφέρουν «γη και ύδωρ» και αν μάλιστα «έχει τον άσσο», το Ν.1 του Πρωταθλητή, τότε το συμβόλαιό του μπορεί να εκτοξευτεί στα 10 εκατομμύρια! Αν από την άλλη ο Rossi πάει στην Ducati, πάλι ο Lorenzo θα μπορεί να διαπραγματευτεί υψηλό ποσό με την Yamaha, στην οποία μένει τώρα με περίπου 3 εκατομμύρια, από ότι λένε οι φήμες.

Ducati: Hayden - Stoner μαζί
Ducati: Hayden - Stoner μαζί

 

3. «Δεν πήγαινα γρήγορα και δεν ξέρω από τι έπεσα», είπε ο Stoner για άλλη μια φορά. Το έχει ξαναπεί στο Misano, στο Brno και φέτος στο Qatar. Όμως όταν κοιτάξεις προσεκτικά τους χρόνους του και τις ενδιάμεσες χρονομετρήσεις, βλέπεις ότι για αυτό το πρώτο στάδιο του αγώνα, πήγαινε γρηγορότερα από όλους! Ναι, δεν πήγαινε γρήγορα σε σχέση με τον ταχύτερο γύρο που είχε κάνει με λάστιχα αγώνα στις δοκιμές με το ρεζερβουάρ στο μισό, όμως και στις 4 περιπτώσεις έπεσε στους πρώτους γύρους με το ρεζερβουάρ γεμάτο. Μήπως λοιπόν εκεί στην ομάδα πρέπει να βρουν πως ο οδηγός της θα μπορεί να τιθασεύσει το ρυθμό του στους πρώτους γύρους, από το να ψάχνουν στην τηλεμετρία για να βρουν ότι τελικά ήταν «κακή τύχη», όπως ισχυρίστηκε ο Αυστραλός;

 

4. Στην δίπλα πλευρά του γκαράζ της Ducati - που δεν έχει διαχωριστικό όπως η Yamaha ή η Honda – o Nicky Hayden είναι φοβερά μεθοδικός και προσεκτικός με όλα. Επειδή λοιπόν στους 2 προηγούμενους αγώνες δεν πήγε καλά στους πρώτους γύρους, έκανε όλες τις ελεύθερες δοκιμές με το ρεζερβουάρ των 21 λίτρων γεμάτο, ώστε να ρυθμίσουν τη μοτοσυκλέτα όσο γίνεται καλύτερα για τους πρώτους γύρους. Όμως τελικά στους πρώτους γύρους είναι που είχε δύο φορές γλίστρημα του μπροστινού και έχασε χρόνο και θέσεις από τους Stoner, Dovizioso. Και στο τέλος με τα λάστιχα φθαρμένα είχε καλύτερο ρυθμό από τους αντιπάλους του! Ήταν μάλιστα ο οδηγός που σημείωσε τον ταχύτερο προσωπικό του γύρο στον 20ο γύρο του αγώνα, ενώ για παράδειγμα ο Lorenzo τον πέτυχε στον 15ο, ο Rossi στον 13ο, ο Pedrosa στον 10ο. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί η αλλαγή στην κατανομή βάρους που έκανε η Ducati σε σχέση με πέρυσι, δεν βοηθά τη μοτοσυκλέτα τόσο πολύ στην αρχή, αλλά στο τέλος του αγώνα. Η αλλαγή αυτή έχει δώσει περισσότερη πρόσφυση πίσω, που όμως δεν ευθύνεται (σύμφωνα με τους οδηγούς) για προβλήματα του μπροστινού μέρους.

 

5. «Ο Stoner έχει μνήμη χρυσόψαρου», είπε ο Hayden! και συνέχισε: «Εννοώ ότι ξεχνάει εύκολα τις κακές στιγμές, όπως μια πτώση και στον επόμενο αγώνα είναι έτοιμος να πυροβολήσει. Μην εκπλαγείτε αν κερδίσει 2-3 αγώνες στη σειρά, τώρα. Εγώ και αρκετοί άλλοι οδηγοί, θέλουμε πολύ περισσότερο για να ξεπεράσουμε μια πτώση».

Επόμενο άρθρο »

Bridgestone: Νίκη του Lorenzo με σκληρή γόμα

« Προηγούμενο άρθρο

Le Mans live: Άνετη νίκη του Lorenzo

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα