• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Aleix Espargaro: Το στυλ οδήγησής μου δεν είναι όμορφο
Αλλά δουλεύει
Νέα 28/04/2023 - 22:13

Ο 33χρονος Aleix Espargaro, ο γηραιότερος αναβάτης πλήρους απασχόλησης στο grid, πιστεύει ότι ένα από τα μυστικά της ταχύτητάς του στις ολισθηρές συνθήκες είναι το "παλαιακό" του στυλ οδήγησης, με το σώμα περισσότερο πάνω στη μοτοσυκλέτα και με λιγότερη κλίση.


 "Μου αρέσει όταν έχει ζέστη και γλιστράει", είπε ο Aleix Espargaro αφού πήρε την πρώτη θέση στα συνδυασμένα φύλλα χρόνου την Παρασκευή, μόλις 0,002 δευτερόλεπτα από τον Maverick Vinales.

"Νομίζω ότι επίσης το στυλ οδήγησης μου - που μερικές φορές δεν είναι το πιο όμορφο εκεί έξω - μου επέτρεψε να επιταχύνω με τη μοτοσυκλέτα με κάποιους βαθμούς μικρότερης κλίσης από τους άλλους. Νομίζω ότι στο κεντρικό τμήμα του ελαστικού υπάρχει περισσότερο κράτημα, περισσότερη πρόσφυση".

Ερωτώμενος αν χάνει σε κάποιους τομείς λόγω του στυλ οδήγησής του, ο Ισπανός απάντησε:


"Προσπαθούμε να αναλύσουμε πολλά στην Aprilia… Στις δεξιές στροφές, μένω περισσότερο κολλημένος στη μοτοσυκλέτα παρά στις αριστερές, αλλά όταν υπάρχουν περισσότερες δεξιές στροφές, είμαι πιο γρήγορος! Και όταν υπάρχουν περισσότερες αριστερές στροφές, όπως στην Αμερική, είμαι πιο αργός".

"Έτσι γέρνω λιγότερο στις δεξιές στροφές, αλλά φαίνεται ότι δεν είναι τόσο κακό με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Έχουμε δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα που επιταχύνει, οπότε δεν χρειάζεται πραγματικά να γέρνω τόσο πολύ".

Ο σχηματισμός μιας δορυφορικής ομάδας Aprilia, που διευθύνεται από την RNF, επέτρεψε επίσης στον Espargaro να συγκρίνει το στυλ του με του Raul Fernandez, που γέρνει πολύ περισσότερο.

"Αν αναλύσετε το στυλ οδήγησης του Raul [Fernandez], το λατρεύω", είπε ο Espargaro. "Αλλά σπινάρει πολύ επειδή γέρνει πραγματικά πολύ το σώμα και μόλις αγγίξει το γκάζι, έχει πολύ σπινάρισμα, πολλά προβλήματα με το γκάζι".

"Λοιπόν, ναι, [το στυλ μου] δεν είναι όμορφο, αλλά είναι αποτελεσματικό!".


"Η μοτοσυκλέτα είναι καλύτερη παντού", αναγνώρισε ο Espargaro. "Είναι λίγο καλύτερη στην αεροδυναμική. Στις στροφές. Λίγο καλύτερη στο φρενάρισμα, αν και πρέπει να δουλέψουμε ακόμα εκεί. Έχουμε μερικές ιδέες για αύριο για να προσπαθήσουμε να φρενάρουμε καλύτερα με τη μοτοσυκλέτα".

"Η πρόσφυση είναι καλή όταν έχει τέτοια ζέστη και ο κινητήρας ανεβάζει λίγο περισσότερες στροφές. Σε κάποια σημεία λοιπόν που πέρυσι άγγιξα τον κόφτη, φέτος έχω λίγο περισσότερο περιθώριο, οπότε η μοτοσυκλέτα είναι καλή και νιώθω καλά στη Jerez".

"Ήμασταν γρήγοροι εδώ την περασμένη σεζόν και είχα την αίσθηση ότι φέτος είμαστε πιο δυνατοί και πιο γρήγοροι από πέρυσι, οπότε είναι καλό να το επιβεβαιώσουμε ξανά".

Αλλά μετά από ένα σκληρό ξεκίνημα της σεζόν, χωρίς βάθρο στους αγώνες του Σαββάτου ή της Κυριακής, ο Espargaro ήταν φειδωλός στις δηλώσεις του όταν τον ανέφεραν ως φαβορί για τον αυριανό αγώνα Sprint.

"Ναι, είμαστε πολύ δυνατοί όχι μόνο στο ρυθμό ενός γύρου, αλλά και με τα μεσαία ελαστικά. Αλλά υπάρχουν πολλοί ταλαντούχοι αναβάτες που μπορούν ακόμα να είναι μπροστά", είπε ο Espargaro.

"Και ξέρετε στη Jerez, αν κάποιος ξεκινήσει καλά, ακόμη και με λιγότερο ρυθμό από τους άλλους, αν είναι μπροστά είναι δύσκολο για τους πίσω του να διαχειριστούν την πίεση των ελαστικών. Οπότε ποτέ δεν ξέρεις…".

Επόμενο άρθρο »

Quartararo: Κάθε χρόνο χάνουμε τα δυνάτα μας σημεία

« Προηγούμενο άρθρο

Pedrosa: Δεν το περίμενα

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA