• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Όταν πιέζεις έτσι με το όριο στα φρένα συμβαίνουν λάθη
Νέα 16/04/2023 - 11:46

Ο αγώνας Sprint του Austin για τον Fabio Quartararo σίγουρα δεν πήγε όπως θα ήθελε ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021. Μετά από ένα δυνατό ξεκίνημα, που πάλεψε για θέσεις στο βάθρο, ο αναβάτης της Yamaha έμεινε πιο πίσω και τελικά έχασε το μπροστινό στην 1η στροφή.

"Είμαι πάντα στο όριο, όπως όλοι οι αναβάτες", ανέφερε ο Quartararo. "Eίναι πραγματικά απογοητευτικό, γιατί όταν είμαι μόνος, νιώθω πολύ πιο γρήγορος, αλλά όταν είμαι πίσω από τις Ducati δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Πάντα ξεφεύγουν με την επιτάχυνση και δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Όπως μόλις είπα, μόνοι μας, μπορούμε να είμαστε γρήγοροι, αλλά όταν είμαστε μαζί με τους άλλους ζοριζόμαστε τόσο πολύ".

Ο El Diablo δεν μπορεί να μην κρύψει την απογοήτευσή του.

"Το φρενάρισμα είναι το μόνο σημείο όπου ουσιαστικά μπορούμε να κερδίσουμε χρόνο. Μπορώ να το σώσω 1, 2, 3 φορές αλλά στο τέλος όταν παίζεις έτσι με το όριο κάνεις λάθος και αυτό έγινε. Γιατί στην επιτάχυνση στην ευθεία, χάναμε τόσο πολύ και δυστυχώς το μόνο μέρος όπου μπορούσα να παλέψω ήταν το φρενάρισμα"


"Είναι σαν να χρησιμοποιούν πολύ περισσότερη ισχύ, με λιγότερη σούζα και ίδια πρόσφυση και ξεφεύγουν. Πρέπει να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές γιατί όταν έχουμε χαμηλότερη ταχύτητα σουζάρει πιο πολύ. Οπότε είναι ακόμα πιο απογοητευτικό όταν μένεις πίσω από τους άλλους παρά όταν είσαι μόνος και στην πραγματικότητα στις κατατακτήριες πρέπει να είσαι εξαιρετικά ομαλός".

Ο Quartararo γνωρίζει πολύ καλά ότι απαιτούνται κάποιες σημαντικές αλλαγές.

"Φυσικά, πρέπει να αλλάξουμε πράγματα. Δεν ξέρω πώς, αλλά…. Για τέσσερα χρόνια, δεν αισθάνομαι μεγάλη βελτίωση στη μοτοσυκλέτα. Τώρα αρχίζω να έχω πολύ μεγάλη εμπειρία στη μοτοσυκλέτα, αλλά δεν βλέπω τεράστια βελτίωση. Αυτό που πρέπει να αλλάξουμε είναι πολύ μεγαλύτερο από το να έχουμε μια νέα εξάτμιση ή μια μικρή αλλαγή στη μοτοσυκλέτα. Για μένα πρέπει να είναι μια μεγάλη αλλαγή και η πραγματοποίηση μιας μεγάλης αλλαγής μπορεί να είναι δύσκολη".

Η Yamaha είναι ο μόνος κατασκευαστής στο Grid αυτή τη στιγμή (με την αποχώρηση της Suzuki) που χρησιμοποιεί εν σειρά κινητήρα.

 "Ποτέ δεν οδήγησα V4 και δεν θέλω να ζητήσω κάτι που δεν έχω δοκιμάσει ποτέ. Αλλά σε τελική ανάλυση, όλοι οι άλλοι το χρησιμοποιούν αυτό. Αλλά νομίζω ότι αν ξεκινήσουμε με αυτό - και νομίζω ότι το σχέδιο για την επόμενη χρονιά δεν είναι αυτό - θα ξεκινήσουμε ξανά από μακριά (λόγω διαφοράς στην εξέλιξη)".

 

Από όλα αυτά λείπει και μια δορυφορική ομάδα, η οποία θα μπορούσε να βοηθήσει πολύ στην εξέλιξη και στην ανάλυση δεδομένων.

"Ο Francy νομίζω ότι έκανε ένα βήμα, ειδικά στην Αργεντινή, αλλά βασικά το να έχουμε μια δορυφορική ομάδα όπως πέρσι δεν ήταν μεγάλη βοήθεια. Επειδή ο Darryn ερχόταν από τη Moto3 και ο Dovi είχε σταματήσει για ένα χρόνο. Όταν βλέπω την Pramac και την εργοστασιακή ομάδα που χρησιμοποιούν διαφορετικά φέρινγκ, λειτουργούν με πολύ καλό τρόπο και νομίζω ότι αυτό είναι που χρειαζόμαστε".

Επόμενο άρθρο »

Bagnaia: Ήταν από τις καλύτερές μου μέρες στα MotoGP

« Προηγούμενο άρθρο

To “Δοχείο Μυαλού” του Ken Block στο MotoGP

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ