• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Δημοφιλείς αναβάτες και εταιρίες
Τί αποκαλύπτει νέα διαδικτυακή έρευνα;
Νέα 09/02/2023 - 17:35

Η έρευνα, που διεξήχθη από την Epsilon Technologies και τη Far Consulting, παρακολουθεί τον αντίκτυπο 30.000 αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που έγιναν από αναβάτες στο MotoGP και τις ομάδες από τις αρχές Ιανουαρίου πέρυσι έως τις 6 Νοεμβρίου, όταν το πρωτάθλημα έφτασε στο τέλος του στη Valencia.

Συνολικά, το φάσμα MotoGP είχε περισσότερες από 378 εκατομμύρια εμφανίσεις, 150 εκατομμύρια από αυτές χάρη στους επίσημους λογαριασμούς του Πρωταθλήματος.

Η ανάλυση, η οποία εστιάζει σε συνολικά 128 προφίλ κατανεμημένα στις διάφορες διαθέσιμες πλατφόρμες, επιτρέπει μια πολύ κατά προσέγγιση ακτινογραφία του αποτυπώματος που άφησε το MotoGP στα κοινωνικά δίκτυα.

Υπό αυτή την έννοια, η Epsilon και η Far Consulting έχουν διασταυρώσει τα δεδομένα που προέκυψαν με αυτά που προέκυψαν από την παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη πέρυσι από τα MotoGP, Motorsport Network και Nilesen Sports, με δείγμα άνω των 100.000 οπαδών, προκειμένου να εξαχθούν συμπεράσματα πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Και η πραγματικότητα, τουλάχιστον στον τομέα που έχει επικεντρώσει αυτή τη δουλειά, είναι ξεκάθαρη: ο Marc Marquez είναι το βασικό καύσιμο των MotoGP στα social media, με τεράστια διαφορά σε σχέση με το υπόλοιπο grid.

Αυτή η τάση υπέρ του αναβάτη με τα καλύτερα αποτελέσματα από αυτούς που αγωνίζονται αυτή τη στιγμή είναι λογική και διατηρείται στις κύριες πλατφόρμες (Instagram, Facebook, Twitter και TikTok), παρόλο που κατά τη διάρκεια του περσινού έτους, έχασε οκτώ από τα 21 Grand Prix ως απόρροια της συνεχιζόμενης προσπάθειας ανάρρωσής του από τραυματισμούς. 

Όσον αφορά τις πλατφόρμες, η πιο δημοφιής είναι το Instagram, το οποίο σε αυτούς τους 11 μήνες αντιπροσώπευε το 82,3% του συνολικού μεριδίου των αλληλεπιδράσεων, με περισσότερες από 175 εκατομμύρια. Αυτή η ενότητα αξίζει μια πιο προσεκτική ματιά γιατί φέρνει στο φως μερικά περίεργα στοιχεία.

Μια πολύ εντυπωσιακή πτυχή είναι η διαφορά στον αριθμό των οπαδών που χωρίζει τον Marquez από τον παγκόσμιο πρωταθλητή του 2021 Fabio Quartararo, ο οποίος έχει πέντε φορές λιγότερους οπαδούς από τον αναβάτη της Honda.

Ακόμη πιο πίσω βρίσκεται ο, πλέον πρώην αναβάτης, Andrea Dovizioso -ο οποίος είναι ο τρίτος πιο δημοφιλής- με τον Maverick Vinales στην τέταρτη θέση, ενώ ο Francesco Bagnaia βρίσκεται στην έβδομη θέση.

Ο Marquez κατέχει το 40% του συνολικού μεριδίου των αλληλεπιδράσεων στο Instagram, πολύ πάνω από το 17% του Quartararo. Ένα ακόμη πιο επεξηγηματικό παράδειγμα της κυριαρχίας του Ισπανού στην συγκεκριμένη πλατφόρμα συνοψίζεται από το γεγονός ότι οι δέκα αναρτήσεις που προκάλεσαν τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση είναι για αυτόν.

Από την έλξη του #93 επωφελείται και ο Alex Marquez, ο αδερφός του, αν λάβουμε υπόψη ότι καταλαμβάνει την τέταρτη θέση στην κατάταξη της 'κίνησης' στο Instagram.

Εκτός από τα παραπάνω, αυτή η ενότητα είναι μια μεγάλη αντανάκλαση της θέρμης που υπάρχει για τα MotoGP στην Ινδονησία, την κορυφαία αγορά για τα ιαπωνικά εργοστάσια.

Το περιεχόμενο που δημοσίευσε ο Miguel Oliveira μετά τη νίκη στη Mandalika έφερε στον Πορτογάλο αναβάτη σχεδόν ένα εκατομμύριο αλληλεπιδράσεις.

Σύμφωνα με αυτό, είναι επίσης εντυπωσιακό ότι οκτώ από αυτές τις 10 αναρτήσεις του Marc Marquez στο Instagram σχετίζονταν άμεσα με το Grand Prix της Ινδονησίας, με την πτώση που τον έβγαλε από τον αγώνα και προκάλεσε τη διπλωπία, να προηγείται με 1,6 εκατομμύρια αντιδράσεις.

Στο Twitter είναι η πτυχή της συζήτησης που εξηγεί γιατί ο Aleix Espargaro, ο οποίος δεν διστάζει να πει τη γνώμη του όποτε τον ρωτούν, ανεβαίνει στην τρίτη θέση της κατάταξης, με 7% του μεριδίου, αλλά πολύ πίσω από το 38% του Marquez και το 18% του Quartararo.

Εάν εστιάσουμε στις ομάδες, η μελέτη μας επιτρέπει επίσης να προσδιορίσουμε τις διαφορετικές στρατηγικές που εφαρμόζονται.

Ενώ ορισμένοι, όπως η Honda και η Yamaha, βασίζονται κυρίως στους αστέρες αναβάτες τους (Marquez και Quartararo), άλλοι, όπως η Ducati και η Aprilia, προσπαθούν να αξιοποιήσουν στο έπακρο τα εταιρικά τους προφίλ, μεγιστοποιώντας τη βιτρίνα που προσφέρουν οι αγώνες και τις επιτυχίες που απολαμβάνουν σε αυτούς.

Στην περίπτωση της Ducati, η ιταλική εταιρία βρίσκεται μπροστά στην κατάταξη της αλληλεπίδρασης μεταξύ των ομάδων MotoGP χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα που επιτεύχθηκαν τόσο στα MotoGP όσο και στα World Superbikes, τα οποία απηχούν επίσης στο προφίλ @DucatiCorse, καθώς και σε μια στρατηγική δημοσίευσης μοντέλων παραγωγής που της επιτρέπει να προβάλλει την εικόνα της ως νικηφόρο εμπορικό σήμα στις πίστες και στους δρόμους.

Αυτό και άλλα θέματα θα συζητηθούν σε μια διαδικτυακή παρουσίαση της μελέτης που θα πραγματοποιήσει η Epsilon Technologies και η Far Consulting στις 16 Φεβρουαρίου.

Επόμενο άρθρο »

Raul Fernandez: Δεν ήθελα να φύγω από την ΚΤΜ

« Προηγούμενο άρθρο

Bagnaia: Έρχονται 3 σημαντικές μέρες δοκιμών

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA