• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Raul Fernandez: Δεν ήθελα να φύγω από την ΚΤΜ
Αλλά η μοίρα με έφερε στην Aprilia
Νέα 10/02/2023 - 11:13

Σε ηλικία 22 ετών ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του Raul Fernandez και στις δοκιμές της Sepang θα οδηγήσει για την RNF Aprilia για πρώτη φορά αυτή τη σεζόν. Είναι η μοτοσυκλέτα με την οποία ο Μαδριλένος θα αγωνιστεί στη δεύτερη χρονιά του στα MotoGP, μετά από μια απογοητευτική πρώτη σεζόν με την Tech3 KTM Factory Racing RC16, με την οποία κέρδισε μόλις 14 βαθμούς και την 22η θέση στην κατάταξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος.

Ήταν μια χρονιά που γκρέμισε το όνειρο του Raul να συνδέσει άρρηκτα το όνομά του με αυτό της KTM. Η εταιρία με την οποία ο Ισπανός αναβάτης ξεκίνησε την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3 πριν από τέσσερα χρόνια, πριν κάνει το ντεμπούτο του δύο σεζόν αργότερα στην Moto2 και τελικά μετακομίσει στην κορυφαία κατηγορία, πάλι με την ΚΤΜ.  

"Δεν ήταν εύκολο για μένα να φύγω από την KTM γιατί είμαι ένας τύπος που θα ήθελε να έχει συνδεθεί με μια εταιρία όλη του τη ζωή – όπως είναι ο Marquez με τη Honda", ανέφερε ο Fernandez. "Η πρώτη μοτοσυκλέτα που μου έδωσε ο πατέρας μου ήταν μια off road KTM και ανυπομονούσα να περάσω ολόκληρη την καριέρα μου με την εταιρία. Μακάρι τα πράγματα να είχαν πάει καλύτερα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν έτσι. Λατρεύω την KTM και το γεγονός ότι τα πράγματα δεν πήγαν όπως περιμέναμε δεν το αλλάζει αυτό. Απλώς γυρίζουμε μια νέα σελίδα και προχωράμε".

Ένα νέο κεφάλαιο που, τουλάχιστον για τις επόμενες δύο σεζόν, θα περιλαμβάνει τα χρώματα της RNF. Η δορυφορική ομάδα της Aprilia, η οποία είχε ήδη προσπαθήσει να χτυπήσει την πόρτα του Fernandez τον Μάρτιο του 2021, οδηγούμενη από το ενδιαφέρον του διευθύνοντος συμβούλου, Massimo Rivola, για τον νεαρό Ισπανό.

"Του είμαι πολύ ευγνώμων που με εμπιστεύτηκε, αλλά εκείνη την εποχή δεν ήμουν ανοιχτός σε άλλες προσφορές λόγω του συμβολαίου μου με την KTM. Τελικά, όμως, η μοίρα -γιατί πιστεύω σε αυτό πολύ- με οδήγησε στην Aprilia. Ο Massimo μου δίνει πολύ υποστήριξη ως αναβάτης. Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι μαζί του. Έχει ήδη δείξει στην καριέρα του ότι είναι καλός ανιχνευτής ταλέντων, κάτι που απέδειξε ως αθλητικός διευθυντής της Ferrari", σχολίασε ο 22χρονος.

"Δεν ξέρω ακριβώς κάτω από ποιες συνθήκες έγινε αυτή η πρώτη επαφή γιατί ήμουν επικεντρωμένος στην Moto2 εκείνη την εποχή. Η πρόθεσή μου εκείνη την εποχή ήταν να κάνω μια δεύτερη σεζόν στην Moto2 γιατί δεν περίμενα στην αρχή της χρονιάς ότι θα πάλευα για τον τίτλο, κάτι που έκανα αργότερα", επεσήμανε ο Raul, εξηγώντας πώς ήταν η αρχική του προσέγγιση που του κόστισε αυτούς τους τέσσερις βαθμούς που έδωσαν στον Gardner το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα: "Πολλοί ακόμα μου λένε ότι πέταξα τις ευκαιρίες μου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με αυτή την πτώση ή την άλλη, αλλά αυτό που δεν καταλαβαίνουν είναι ότι δεν είχα τη νοοτροπία για να παλέψω για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Αν στοχεύεις στον τίτλο, προετοιμάζεσαι για αυτόν στην περίοδο πριν τη σεζόν. Προετοιμάζεσαι ψυχικά και το εσωτερικεύεις. Αν δεν το κάνεις με αυτόν τον τρόπο και μετά βρίσκεσαι σε μια κατάσταση όπου παλεύεις για τον τίτλο, είναι πολύ αργά για να επιλέξεις τη σωστή προσέγγιση".

Παρά το γεγονός ότι άλλαξε κατηγορία, δεν είναι εύκολο να βρίσκεσαι από τη δεύτερη στην 22η θέση σε μόλις ένα χρόνο. Η αυτοπεποίθηση αρχίζει να κλονίζεται, δίνοντας τη θέση της σε πολλές ερωτήσεις.

"Την ημέρα που τελείωσα τον τελευταίο μου αγώνα με την προηγούμενη μοτοσυκλέτα μου, ρώτησα τον εαυτό μου: «Πώς μπορώ να είμαι τόσο αργός;» Δεν το καταλαβαίνω", είπε ο Ισπανός. "Την επόμενη μέρα οδήγησα μια Aprilia και με σόκαρε. Αλλά είναι αλήθεια ότι μερικές φορές εμφανίζονται οι δαίμονες: «Θα είμαι ποτέ ξανά γρήγορος;»".

Επόμενο άρθρο »

Sepang Test: 1η Μέρα

« Προηγούμενο άρθρο

Δημοφιλείς αναβάτες και εταιρίες

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA