• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Koji Watanabe: Η F1 μας βοηθά να αναπτύξουμε την αεροδυναμική
Της νέας RC213-V
Νέα 14/12/2022 - 13:41

Αυτή σίγουρα δεν ήταν μια καλή χρονιά για το HRC, το οποίο, μετά από τόσες εκπληκτικές σεζόν με τον Marc Marquez, βρέθηκε το 2022 χωρίς ούτε μία νίκη. Και επιπλέον, η Honda καταλαμβάνει την τελευταία θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα κατασκευαστών, πίσω από τις Ducati, Yamaha, Aprilia, KTM και Suzuki.

Ο Koji Watanabe, Πρόεδρος του Honda Racing Corporation, έχει μιλήσει για αυτό, αναφέροντας τους στόχους της εταιρείας για το εγγύς μέλλον ως μέρος της «Ανακοίνωσης για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό του 2023».

"Το 2022 δεν μπορέσαμε να πανηγυρίσουμε μια νίκη στα MotoGP, αλλά ο Marc Márquez μας έφερε στο βάθρο στο δεύτερο μέρος της σεζόν, στο Phillip Island της Αυστραλίας" - ανέφερε ο Watanabe, ο οποίος στη συνέχεια πρόσθεσε, "Στόχος μας είναι ο τίτλος στα MotoGP, αυτή είναι η απόλυτη προτεραιότητα".

Ο Watanabe έριξε στη συνέχεια φως στην εξέλιξη της RC213-V που φέτος υπολειπόταν πολύ του ατναγωνισμού.

"Η σεζόν ήταν πολύ απογοητευτική για εμάς. Για να κάνουμε βελτιώσεις στο μέλλον, εργαζόμαστε με το τμήμα αυτοκινητοβιομηχανίας μας για αεροδυναμικές βελτιώσεις για το 2023. Βλέπουμε ήδη τις πρώτες επιτυχίες αυτής της συνεργασίας. Στο μέλλον θα ενώσουμε τις προσπάθειές μας για να γίνουμε ξανά πιο ανταγωνιστικοί. Ξεκάθαρος στόχος μας είναι να φέρουμε πίσω και τους τρεις τίτλους".

Ο Koji Watanabe είχε επίσης μιλήσει πρόσφατα για την κατάσταση στη Formula 1, θεωρώντας ότι η Honda δεν συμμετέχει με δική της ομάδα, αλλά ένα μονοθέσιο με το όνομα της ένδοξης ιαπωνικής εταιρείας εξακολουθεί να αγωνίζεται και να κερδίζει.

"Βασικά, οι δραστηριότητές μας στη F1 ως Honda τελείωσαν πέρυσι, οπότε από αυτή την άποψη δεν υπάρχει ιδιαίτερη απογοήτευση (για την αποχώρηση από τη F1). Είμαι και πρόεδρος του HRC, αλλά το τελευταίο παρέχει τεχνική βοήθεια μόνο κατόπιν αιτήματος της Red Bull και σύμφωνα με τα αιτήματά της. Ως εκ τούτου, δεν αναπτύσσουμε και παράγουμε μονάδες ισχύος με δική μας πρωτοβουλία, αλλά συνεργαζόμαστε με τη Red Bull για τη διαχείριση του κινητήρα ανταποκρινόμενοι στα αιτήματά τους, οπότε δεν υπάρχει καμία απογοήτευση".

Όταν ρωτήθηκε για το μέλλον της συμμετοχής της Honda στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο Watanabe ήταν ξεκάθαρος.

"Η Honda θεωρεί τον μηχανοκίνητο αθλητισμό πολύ σημαντικό, οπότε ήταν μια δύσκολη απόφαση για εμάς να φύγουμε από τη F1. Ωστόσο, όταν η εταιρεία αποφάσισε να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη τεχνολογίας μηδενικών εκπομπών άνθρακα, δεν υπήρχε άλλος τρόπος από το να σταματήσουμε τις δραστηριότητές μας στην F1, η οποία χρησιμοποιεί πολύ ανθρώπινο δυναμικό. Στην πραγματικότητα, αναπτύξαμε την τεχνολογία για αυτήν τη σεζόν μέχρι τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, αλλά στη συνέχεια η ανάπτυξη πάγωσε, οπότε ουσιαστικά όλοι οι μηχανικοί HRD SAKURA μεταφέρθηκαν στο Ινστιτούτο Έρευνας Προηγμένης Τεχνολογίας όπως είχε προγραμματιστεί. Οι μόνοι άνθρωποι που έχουν απομείνει στο HRC είναι αυτοί που μπορούν να παρέχουν υποστήριξη στη Red Bull, όπως συναρμολόγηση και ούτω καθεξής. Νομίζω ότι η F1 κινείται προς την κατεύθυνση της ουδετερότητας των εκπομπών άνθρακα. Βλέπουμε την F1 με μεγάλο ενδιαφέρον. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι θα επιστρέψουμε σύντομα στη F1. Δεν συζητάμε αν θα επιστρέψουμε ή όχι στη F1, καθώς θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την τεχνολογία που αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε".

Επόμενο άρθρο »

Viñales: Ημουν αποθαρρυμένος στη Yamaha

« Προηγούμενο άρθρο

"Για να ανέβεις στο βάθρο χρειάζονται 70 εκατομμύρια"

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ