• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Viñales: Ημουν αποθαρρυμένος στη Yamaha
Tώρα δεν έχω βρει ακόμα το 100%
Νέα 15/12/2022 - 12:41

Ο Maverick Viñales παραδέχεται ότι ήταν «αποθαρρυμένος και απογοητευμένος» κατά την τελευταία του σεζόν με τη Yamaha προτού εξασφαλίσει μια θέση στην Aprilia, η οποία έκτοτε τον βοήθησε να αλλάξει την καριέρα του στα MotoGP.

Καθ' όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2021 γινόταν εμφανές ότι η σχέση μεταξύ Vinales και Yamaha εξασθενούσε.

Αρνητικά σχόλια έγιναν από τον Viñales, ο οποίος δεν ένιωθε ότι έπαιρνε την απαραίτητη βοήθεια για να πετύχει από τη Yamaha - η αλλαγή του αρχιμηχανικού του κατά τη διάρκεια της σεζόν ενίσχυσε την ένταση καθώς ο στενός φίλος του, Esteban Garcia, αντικαταστάθηκε από τον Silvano Galbusera - πριν από ένα περιστατικό στο Red Bull Ring που δεν άφησε στη Yamaha άλλη επιλογή από το να λύσει το συμβόλαιό του.

Εν μέσω του Αυστριακού Grand Prix, ο Viñales μάρσερε υπερβολικά με την Μ1 του σε μια προσπάθεια να βλάψει τον κινητήρα πριν επιστρέψει στα pits για να αποσυρθεί από τον αγώνα. Στον Ισπανό αναβάτη απαγορεύτηκε από την Yamaha η συμμετοχή του στο Grand Prix της Στυρίας, που θα πραγματοποιούταν την επόμενη εβδομάδα.

Τα ζητήματα στη σχέση άρχισαν να προκύπτουν ήδη από το 2018 όταν ο Viñales ένιωσε ότι τον «ξεχνούσαν» και παρόλο που υπογράφηκε νέα διετής συμφωνία το 2020, σημαντικές ρωγμές στην σχέση άρχισαν να εμφανίζονται αργότερα εκείνη τη σεζόν και σε όλο το 2021.

Ο Ισπανός μίλησε πρόσφατα για το πώς τον έκανε να νιώθει η κατάσταση μιλώντας στο Motorbike Magazine: "Τι να σας πω... Φυσικά αποθαρρύνθηκα και απογοητεύτηκα. Φυσικά δεν είχα όρεξη για αγώνες, γιατί όταν έρχεσαι εδώ και βλέπεις ότι έχεις την ικανότητα να παλεύεις για τις κορυφαίες θέσεις και να προσπαθείς να παλεύεις για τον τίτλο, και τελικά βγαίνεις 10ος ή 12ος... σου λείπει αυτή η «πείνα»".

"Αλλά μετά από όλες αυτές τις στιγμές, έρχεται ένα σημείο όπου κάνεις πάντα την ίδια ερώτηση: «Με τι παθιάζεσαι;» Και αυτό με το οποίο με παθιάζει είναι να αγωνίζομαι με μοτοσικλέτα. Είμαι παθιασμένος με τα MotoGP και με παθιάζει να κερδίζω".


"Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, είμαι παθιασμένος με τη νίκη. Γι' αυτό αποφάσισα να συνεχίσω, να συνεχίσω με την Aprilia και να συνεχίσω να παλεύω για το όνειρό μου, που είναι να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Περισσότερο από το MotoGP ή το paddock, αυτό που με παρακινεί είναι η πείνα να κερδίσω. Και νομίζω ότι αυτό δεν χάνεται, γεννιέσαι με αυτό".

Στην προσπάθειά του να γίνει Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP μια μέρα, ο Viñales εξασφάλισε μια μετακόμιση στην Aprilia λίγο μετά τον χωρισμό του από τη Yamaha και παρά την πρώιμη δυσκολία του να εξοικειωθεί με την RS-GP, ο Ισπανός έφτασε σε ένα σημείο στα μέσα της σεζόν του 2022 όπου άρχισε να ανεβαίνει στο βάθρο. 

Στην πραγματικότητα, ο Viñales έφτασε πολύ κοντά στη νίκη στο Βρετανικό Grand Prix στο Silverstone, αλλά τελικά ήταν ο Francesco Bagnaia που θα περνούσε πρώτος την γραμμή του τερματισμού.

Ο Viñales έχει πει επανειλημμένα ότι η ατμόσφαιρα στην Aprilia είναι καλύτερη από ό,τι στη Yamaha, κάτι που επιβεβαίωσε για άλλη μια φορά.


"Η ατμόσφαιρα υπάρχει εδώ και πολύ καιρό και η Aprilia έχει πολύ καλή ατμόσφαιρα", πρόσθεσε ο Viñales. "Ξέρουμε ότι θα έρθει η ώρα μας, ότι το χτίζουμε και ότι δουλεύουμε. Πρέπει να κάνεις υπομονή· δεν είμαι από αυτούς που έχουν πολλή υπομονή, αλλά είναι κάτι που έπρεπε να εξασκήσω και συνεχίζω να κάνω. Ξέρω ότι θα έρθει η ώρα μας και θα έρθει η στιγμή που θα κερδίσουμε αγώνες, αλλά χρειάζεται δουλειά και μια διαδικασία, στην οποία βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή".

Παρόλα αυτά, ο Viñales πιστεύει ότι εξακολουθεί να του λείπει περίπου το 25% για να αγωνίζεται σταθερά για τις πρώτες θέσεις.

Ο Viñales ρωτήθηκε για την προσαρμογή του στη μοτοσυκλέτα και πόσο μακριά είναι για να είναι πλήρως άνετος: "Δυσκολεύομαι ακόμα. Θα έλεγα 70 ή 75%. Μου είναι πολύ δύσκολο σε ορισμένες περιπτώσεις να αξιοποιήσω στο έπακρο αυτό που έχει η μοτοσυκλέτα".

"Είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δουλέψουμε και θα δουλέψουμε σκληρά για την επόμενη χρονιά. Έχω την αίσθηση ότι όταν καταφέρουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτή τη μοτοσυκλέτα, έχει πολλές δυνατότητες. Αυτός είναι λοιπόν ο στόχος μας, να κάνουμε κάθε Σαββατοκύριακο να αποδίδει όσο το δυνατόν καλύτερα".

Επόμενο άρθρο »

Valentino Rossi: έμαθα να χάνω...

« Προηγούμενο άρθρο

Koji Watanabe: Η F1 μας βοηθά να αναπτύξουμε την αεροδυναμική

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ