• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
"Για να ανέβεις στο βάθρο χρειάζονται 70 εκατομμύρια"
Οι υπεύθυνοι της ΚΤΜ μιλούν για το κόστος των αγώνων
Νέα 13/12/2022 - 18:47

Η KTM μπήκε στα MotoGP πριν από έξι χρόνια και, αυτή τη σεζόν, οι αναβάτες της, Brad Binder και Miguel Oliviera, τερμάτισαν έκτoς και 10ος στην βαθμολογία αντίστοιχα.

Ο Oliviera, ο οποίος κέρδισε δύο αγώνες φέτος, θα αντικατασταθεί από τον Jack Miller - μια προσθήκη υψηλού προφίλ από την Ducati.


Ο Hubert Trunkenpolz, διευθυντής της KTM, δήλωσε στο Speedweek: "Όταν αποφασίσαμε να μπούμε στα MotoGP το 2017, συνειδητοποιήσαμε ότι οι επιτυχίες που μπορέσαμε να πετύχουμε στην Moto3 και στην Moto2 δεν ενδιέφεραν κανέναν και δεν δημιούργησαν το spin-off που περιμέναμε. , ειδικά στις ασιατικές αγορές".

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της KTM Stefan Pierer πρόσθεσε: "Προφανώς χρειάζεστε έναν τεράστιο προϋπολογισμό για ένα έργο σαν αυτό. Μιλάμε για €70 εκατομμύρια μεικτά μόνο για τα MotoGP. Αν θέλεις να προσπαθήσεις να βρεθείς στο βάθρο, τα στοιχεία είναι αυτά. Η Moto2 είναι στην πραγματικότητα η φθηνότερη κατηγορία, επίσης λόγω των κινητήρων παραγωγής και το κόστος στην Moto3 δεν είναι πουθενά κοντά στην κορυφαία κατηγορία".


Ο Trunkenpolz συνέχισε: "Αλλά μόνο στα MotoGP μπορείτε να μετρήσετε μια πραγματική απόδοση. Η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας αποδίδει πάρα πολύ και ως αποτέλεσμα η KTM γίνεται αντιληπτή πολύ παραπάνω. Το σχέδιό μας να ανακτήσουμε το κόστος των MotoGP μέσω πρόσθετων πωλήσεων λειτούργησε πραγματικά".

"Ωστόσο, είναι λογικό να εισάγουμε νεαρά ταλέντα στα MotoGP μέσω των δύο μικρών κατηγοριών και για αυτόν τον λόγο συνεχίζουμε να επενδύουμε στην Moto3 και στην Moto2 επίσης, αλλά κερδίζουμε την προσοχή των μέσων ενημέρωσης μόνο ως κατασκευαστής στα MotoGP".

Ο Pierer συνέχισε: "Ποτέ δεν έχουμε ακολουθήσει το Ολυμπιακό ιδεώδες ισχυριζόμενοι ότι το σημαντικό είναι να συμμετέχουμε. Αν λάβουμε μέρος σε ένα πρωτάθλημα θέλουμε να ανέβουμε στο βάθρο. Πάντα λέγαμε ότι θα είμαστε υπομονετικοί στα MotoGP γιατί χρειάστηκαν επτά ή οκτώ χρόνια για να κερδίσουμε το Dakar και επίσης το αμερικανικό Supercross".

"Δείξαμε ότι παίρνουμε στα σοβαρά τα MotoGP και σχεδιάζουμε μακροπρόθεσμα στην κορυφαία κατηγορία, έχοντας κερδίσει επίσης με την Tech3 ως δορυφορική ομάδα από το 2019 και επεκτείνοντας το συμβόλαιο με τη Dorna μέχρι το τέλος του 2026".

Η KTM υποστηρίζεται από τον χορηγό της, τη Red Bull, αλλά τα MotoGP έχει ήδη δει τη Suzuki, μια πανίσχυρη εταιρία μοτοσυκλετών από μόνη της, να αποχωρεί από το Πρωτάθλημα λόγω του αυξανόμενου κόστους (και της αλλαγής των προτεραιοτήτων στην ίδια την εταιρία).

Επόμενο άρθρο »

Koji Watanabe: Η F1 μας βοηθά να αναπτύξουμε την αεροδυναμική

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Marc Marquez μιλάει για την πτώση του στην Ινδονησία

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ