• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Ο Marc Marquez μιλάει για την πτώση του στην Ινδονησία
"Έχασα τις αισθήσεις μου, δεν ήθελα να ξαναοδηγήσω"
Νέα 13/12/2022 - 12:27

Ο Marc Marquez παραδέχτηκε ότι έχασε τις αισθήσεις του και δεν ήθελε να οδηγήσει ξανά μετά την φρικτή του πτώση στην Ινδονησία.

Ο αναβάτης της Repsol Honda είχε  ένα από τα χειρότερα highsides στην ιστορία των MotoGP στη Mandalika νωρίτερα αυτή τη σεζόν.

Ήταν η τέταρτη (και χειρότερη) πτώση του Σαββατοκύριακου και τον απέκλεισε από τον αγώνα - αργότερα, έχασε ένα κομμάτι της σεζόν για να υποβληθεί σε άλλη μια σοβαρή χειρουργική επέμβαση στο χέρι.


Ο Marquez μίλησε για αυτήν την πτώση τώρα στο BT: "Σε κάποιες πτώσεις, τα θυμάσαι όλα. Τα παντα! Ινδονησία; Θυμάμαι λίγο πριν την πτώση. Όταν άρχισα να πετάω - από εκείνο το σημείο μέχρι το τέλος που έφτασα στο γκαράζ - δεν θυμάμαι τίποτα. Αυτό οφείλεται στο ότι έχασα τις αισθήσεις μου".

"Θυμάμαι ότι είχα ένα φρέσκο ​​πίσω λάστιχο. Μπήκα στη στροφή με λιγότερη πίεση μπροστά αλλά με την ίδια ταχύτητα. Κλείδωσα το πίσω μέρος. Το πίσω μέρος έχασε την πρόσφυση και επέστρεψε με πολύ επιθετικό τρόπο".


"Κανονικά μπορείς να αποφύγεις την πτώση, ειδικά αν έχεις μεταχειρισμένο ελαστικό. Με μεταχειρισμένο ελαστικό ή χαμηλή πρόσφυση έχεις μια προειδοποίηση - νιώθεις το μπροστινό ή το πίσω μέρος να γλιστράει και μπορείς να παίξεις με το σώμα σου στη μοτοσυκλέτα".

"Με ένα νέο ελαστικό υπάρχει κράτημα, οπότε όλα είναι πιο σκληρά, όλα γίνονται πιο αντιδραστικά. Κανονικά όταν χάνεις τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας με καινούργιο λάστιχο, πέφτεις".
"Μετά από μια πτώση όπως στην Ινδονησία; Άνθρωποι είμαστε. Δεν θέλεις να οδηγήσεις ξανά. Τότε γίνεται το επάγγελμά σου, όχι το πάθος σου".


"Είχα διπλωπία, αλλά το κεφάλι μου ήταν εντάξει, το σώμα μου ήταν εντάξει. Τότε νιώθεις προστατευμένος. Σου δίνει αυτοπεποίθηση για να οδηγήσεις ξανά και, βήμα-βήμα, να ξαναχτίσεις την εμπιστοσύνη με τη μοτοσυκλέτα",

Το στυλ αυτό με τα ρίσκα που παίρνει ο Marquez πιέζοντας την μοτοσυκλέτα στα όρια του χάρισε οκτώ παγκόσμια πρωταθλήματα, αλλά συνέβαλε επίσης σε μια σειρά από πτώσεις στην καριέρα του, πράγμα που σημαίνει ότι τώρα υποφέρει από διπλωπία, μια μορφή διπλής όρασης.


Σε συνδυασμό με τα τραύματά του στο χέρι, έχει πληρώσει σημαντικά από σωματικής άποψης για αυτή την εκπληκτική του απόδοση πάνω στη μοτοσυκλέτα. 

Ο Marquez δεν κέρδισε κάποιον αγώνα το 2022, αλλά έδειξε σημάδια προόδου καθώς έκλεισε η σεζόν, με μια πρώτη pole position μετά από τρία χρόνια στην Ιαπωνία και μετά με ένα τερματισμό στο βάθρο στην Αυστραλία.

Το αν θα μπορέσει να προσθέσει περισσότερα Πρωταθλήματα στο παλμαρέ του θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το πώς η Honda μπορεί να αναπτύξει την μοτοσυκλέτα του - και από το αν θα αποφύγει "πιο τιμωρητικά ατυχήματα".

 

Επόμενο άρθρο »

"Για να ανέβεις στο βάθρο χρειάζονται 70 εκατομμύρια"

« Προηγούμενο άρθρο

Ανασκόπηση της προσπάθειας του Γιάννη Περιστερά στο WSSP300

Χορηγοί
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ