• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Bagnaia: Τώρα αρχίζω να νιώθω την πίεση
Αλλά πρέπει να τελειώσουμε την δουλειά
Νέα 20/10/2022 - 21:38

Αφού κατέλαβε την κορυφή του πρωταθλήματος για πρώτη φορά στην καριέρα του στα MotoGP, ο Bagnaia θα μπορούσε να στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην ίδια πίστα που τον είδε να κατακτά τον τίτλο της Moto2 το 2018.

Με τον Fabio Quartararo να βρίσκεται εκτός βαθμών για δεύτερη φορά σε τέσσερις αγώνες το περασμένο Σαββατοκύριακο και τον Aleix Espargaro να μην μπορεί να τερματίσει μέσα στην πρώτη οκτάδα στο Phillip Island, το προβάδισμα του Bagnaia στην είναι 14 βαθμοί.


Με τον ομόσταυλό του, Jack Miller, επίσημα εκτός διεκδίκησης του τίτλου και τον μελλοντικό ομόσταυλό του, Enea Bastianini, επίσης στο χείλος του αποκλεισμού, οι εντολές ομάδας, που δεν έχουν επικρατήσει σε αυτό το στάδιο πλήρως στη Ducati, θα μπορούσαν επίσης να είναι ένας παράγοντας στη Sepang και στην Βαλένθια αν η κούρσα του τίτλου φτάσει στον τελικό της σεζόν - έναν αγώνα που κέρδισε ο Bagnaia το 2021.

 

Μιλώντας ενόψει του Σαββατοκύριακου, ο Bagnaia ανέφερε ότι τώρα αρχίζει να νιώθει την πίεση. 


"Σίγουρα η πίεση είναι εκεί. Έχω αρχίσει να νιώθω την πίεση, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι πολύ χαρούμενος και ξέρω ότι κάναμε κάτι πολύ καλό φέτος. Παρόλα αυτά, πρέπει να τελειώσουμε τη δουλειά και η κύρια εστίασή μου αυτή τη στιγμή είναι σε αυτό".

"Αισθάνομαι πιο χαλαρός αυτή τη στιγμή σε σύγκριση με το 2018, αλλά αυτό είναι κάτι που θα αλλάξει εντελώς αύριο ή την Κυριακή καθώς αρχίζω να νιώθω την πίεση την ημέρα του αγώνα".

Εάν ο Bagnaia κρατήσει το προβάδισμα του πρωταθλήματος και κατακτήσει τον τίτλο, ο αναβάτης της Ducati θα το έχει κάνει ανακάμπτωντας από την μεγαλύτερη διαφορά βαθμών που έχει κάνει ποτέ Πρωταθλητής.
Όντας 91 βαθμούς πίσω στο Assen, ο Bagnaia έχει κερδίσει συνολικά 105 βαθμούς περισσότερους σε σχέση με τον Quartararo, με τον Γάλλο αναβάτη να παίρνει μόλις 47 από εκείνο το Grand Prix τον Ιούνιο.


"Ειλικρινά, ένας αγώνας που μου έδωσε πολλά κίνητρα ήταν το Silverstone", είπε ο Bagnaia όταν συζητούσε το σημείο καμπής στη σεζόν του. "Δυσκολευόμουν πραγματικά όλο το Σαββατοκύριακο και δεν ήμουν ανταγωνιστικός. Στον αγώνα έκανα τον 13ο καλύτερο γύρο, αλλά όλο το Σαββατοκύριακο προσπάθησα να είμαι όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικός".

"Επίσης, ήξερα ότι δεν είχα τη δυνατότητα να κερδίσω, αλλά μετά κάναμε τη σωστή επιλογή ελαστικών και άρχισα να μαθαίνω από τους άλλους σχετικά με το τι να κάνω καλύτερα στον αγώνα και τελικά κερδίσαμε. Η στιγμή-κλειδί όμως ήταν η Aragon όταν τερμάτισα δεύτερος και ο Fabio είχε μια πτώση".

"Αυτή ήταν μια στιγμή όπου κέρδισα πολλούς βαθμούς (σε σχέση με τον Fabio) με έναν άσχημο τρόπο επειδή δεν τελείωσε τον αγώνα".

Επόμενο άρθρο »

Sepang: Moto3 ΕΔ1

« Προηγούμενο άρθρο

Aleix Espargaro: Όταν πρέπει να είμαι επικριτικός προς την ομάδα, είμαι

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ