• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Brembo - Τα φρένα στην MotorLand Aragón
Νέα 15/09/2022 - 11:14

Από τα 11 σημεία φρένων στην MotorLand Aragón, τα 2 χαρακτηρίζονται ως απαιτητικά για τα φρένα, τα 7 είναι μέτριας δυσκολίας και τα άλλα 2 είναι σχετικά μικρής δυσκολίας για το σύστημα πέδησης.

Σε σύγκριση με τα Superbikes που, στην πίστα MotorLand Aragón, οι αναβάτες χρησιμοποιούν τα φρένα τους σε 10 σημεία οι αναβάτες MotoGP τα χρησιμοποιούν σε 11.

Η τέταρτη στροφή είναι αυτή που κάνει τη διαφορά γιατί οι καθαρά αγωνιστικές μοτοσυκλέτες MotoGP έρχονται σε αυτή με σημαντικά μεγαλύτερη ταχύτητα και πρέπει να φρενάρουν για να μειώσουν την ταχύτητά τους κατά 37 km/h.

Οι μοτοσυκλέτες MotoGP χρησιμοποιούν επίσης τα φρένα τους για 35 δευτερόλεπτα ανά γύρο, 5 περισσότερα από τα Superbikes.



Η διαφορά της δύναμης στη μανέτα του φρένου είναι ακόμη μεγαλύτερη, 42,5 κιλά ανά γύρο για τις μοτοσυκλέτες MotoGP και 35 κιλά για τις Superbike.

Τα 6,1 κιλά πίεσης στη μανέτα για την πρώτη στροφή της πίστας είναι καθοριστικά καθώς και τα 222 μέτρα απόστασης φρεναρίσματος.

Σημαντικά επίσης είναι τα 4,8 δευτερόλεπτα που απαιτούνται για το φρενάρισμα στην 12η στροφή όπου οι μοτοσυκλέτες MotoGP καλύπτουν απόσταση 213 μέτρων.

Το πιο απαιτητικό σημείο φρένων είναι στην τελευταία στροφή όπου οι μοτοσυκλέτες MotoGP μειώνουν την ταχύτητά τους κατά 191 km/h πέφτοντας από τα 336 km/h στα 145 km/h σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ φρενάρουν για 273 μέτα.

Σε αυτό το τμήμα οι αναβάτες υπόκεινται σε επιβράδυνση 1,5 G ενώ η πίεση στο υγρό φρένων φτάνει τα 12,3 bar και στη μανέτα του φρένου τα 5,7 kg!

 

Επόμενο άρθρο »

Aragon: Moto3 ΕΔ1

« Προηγούμενο άρθρο

Marc Marquez: Η πιθανότητα για βάθρο στην Αραγονία είναι 1%

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα