• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Θετικά τα σχόλια των αναβατών για το νέο σικέιν
Μετά την πρώτη μέρα δοκιμών
Νέα 19/08/2022 - 20:51

Από το σοκαριστικό ατύχημα το 2020 με τους Johann Zarco και Franco Morbidelli στην παλιά δεύτερη στροφή, οι αναβάτες ζήτησαν να γίνουν τροποποιήσεις στο Red Bull Ring για να βελτιωθεί η ασφάλεια σε αυτό το τμήμα της πίστας.

Η πίστα κατασκεύασε ένα νέο σικέιν – που ορίζεται ως στροφή 2a και 2b – που έκανε το ντεμπούτο του σήμερα κατά τις πρώτες ΕΔ.

Η τελική τροποποίηση είναι πολύ πιο σφιχτή και πιο αργή από ό,τι είχε προταθεί αρχικά από την πίστα, αλλά έχει επαινεθεί από τους αναβάτες αφού πήραν την πρώτη τους γεύση στις δύο περιόδους δοκιμών των 45 λεπτών της Παρασκευής για το GP της Αυστρίας.

"Το νέο σικέιν είναι μια ωραία προσθήκη στην πίστα", είπε ο Jack Miller. "Είναι τελείως τυφλό εκεί, ειδικά όταν κατευθυνόμαστε στο σημείο φρεναρίσματος. Όπως είδατε στις ΕΔ1, πολλοί βγήκαν εκτός γραμμής γιατί φτάνεις εκεί πολύ γρήγορα και απροσδόκητα. Αλλά όταν το καταλαβαίνεις και το αισθάνεσαι, είναι πολύ διασκεδαστικό".

"Έχεις πολλές διαφορετικές αλλαγές στο πλάγιασμα καθώς μπαίνεις μέσα, οπότε η μοτοσυκλέτα κινείται πολύ, πατάω δυνατά το πίσω φρένο και μπορώ πραγματικά να κάνω τη μοτοσυκλέτα να συρθεί προς τα μέσα πριν από την πιο επιθετική αλλαγή κατεύθυνσης σε οποιαδήποτε πίστα".

"Είναι πολύ διασκεδαστικό, υπάρχουν πολλά σαμαράκια στην έξοδο, οπότε αυτό το κάνει ακόμα πιο προκλητικό. Νομίζω ότι κάνει την τρίτη στροφή καλύτερη για προσπεράσεις. Σίγουρα είναι πολύ πιο ασφαλές, οπότε είναι σίγουρα ένα θετικό πράγμα".

 

Ενώ ο Fabio Quartararo είπε ότι προτιμά την παλιά διάταξη, είναι ευχαριστημένος με το σικέιν καθώς είναι καλύτερο για τα χαρακτηριστικά της Yamaha.

"Λοιπόν, κοιτάζοντας τον πρώτο τομέα σίγουρα είναι καλύτερος", είπε ο Quartararo για το νέο σικέιν. "Προτιμώ την παλαιότερη διάταξη, αλλά στο τέλος προτιμάς τι είναι πιο γρήγορο και τι είναι καλύτερο για σένα".

"Και για εμάς είναι πολύ καλύτερο να έχουμε αυτό το σικέιν, που κατεβάζουμε πρώτη ταχύτητα. Δεν περίμενα να είναι τόσο αργό. Όταν βγαίνεις έξω με ένα ποδήλατο όλα φαίνονται τόσο μεγάλα, αλλά με την μοτοσυκλέτα είναι τόσο μικρό και είναι καλύτερα έτσι για εμάς".

Ο Alex Rins της Suzuki συμφώνησε με τα σχόλια για τη βελτιωμένη ασφάλεια του σικέιν, αλλά ανέφερε τα σαμαράκια στο δρόμο προς το νέο τμήμα της πίστας και η αλλαγή από την παλιά άσφαλτο στη νέα επιφάνεια προκαλεί μπλοκάρισμα στο μπροστινό μέρος.

"Είναι πολύ διαφορετικό, αλλά σίγουρα είναι πιο ασφαλές από πριν", πρόσθεσε ο Rins. "Το αρνητικό σημείο είναι ότι κλειδώνει το μπροστινό εκεί, υπάρχουν πολλά σαμαράκια όταν πηγαίνουμε από την παλιά άσφαλτο στη νέα. Αλλά σίγουρα είναι πιο ασφαλές".

Επόμενο άρθρο »

Οι ανάμεικτες αντιδράσεις των αναβατών στην ανακοίνωση της Dorna που αναμένεται αύριο

« Προηγούμενο άρθρο

Red Bull RIng: Moto2 ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ