• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Quartararo: Ελπίζω η πρόσφυση να είναι καλύτερη αύριο
Για να μπορέσουμε να βελτιωθούμε
Νέα 17/06/2022 - 19:13

Η Yamaha του 2022 δεν αποδίδει καλά όταν η πρόσφυση είναι κακή στις πίστες, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή να παραδέχεται την Παρασκευή στη Βαρκελώνη ότι ανησυχούσε για τον ρυθμό του σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης προτού τελικά κερδίσει τον αγώνα καθώς η πίστα βελτιωνόταν το υπόλοιπο του Σαββατοκύριακου.

Ο Quartararo πέρασε μια παρόμοια Παρασκευή στο Sachsenring, ολοκληρώνοντας την μέρα στην έβδομη θέση, έχοντας δυσκολευτεί στις ΕΔ2 με το σκληρό πίσω ελαστικό.

"Λοιπόν, δεν ήταν κακό, αλλά ένιωσα ότι ήταν μεταχειρισμένο ελαστικό", είπε ο Quartararo για τη σκληρή πίσω επιλογή της Michelin. "Αλλά τότε η συνέπειά μας ήταν αρκετά καλή. Μπορούσα να παραμείνω σε 1:21,6, 1:21.5, αλλά σε σύγκριση με τους κορυφαίους, που μπορούσαν να κάνουν 1:20 ψηλά, 1:21 χαμηλά δεν τα κατάφερνα".

"Όσον αφορά την απόδοση στην αρχή, δεν ένιωσα θετικά. Γι' αυτό δεν μου άρεσε πολύ. (Ένιωσα) σαν να είναι μεταχειρισμένο ελαστικό, βασικά. Βγήκα με το νέο σκληρό και ήταν σαν να είχε χάσει ήδη την απόδοση. Όταν άλλαξα στο μαλακό, η διαφορά ήταν πολύ μεγάλη και, δεν θα έλεγα ότι ήταν δύσκολο να κάνω μια καλή επίθεση, αλλά πρώτα ο γύρος ήταν 1:20,6, μετά 1:20,4".

"Λοιπόν, θα μπορούσα να τα πάω λίγο καλύτερα, αλλά όταν πηγαίνεις από ένα σκληρό σε ένα μαλακό που είναι πολύ πιο μαλακό, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη".

 

Ερωτηθείς εάν το μεσαίο θα μπορούσε να είναι μια επιλογή αγώνα, ο Quartararo είπε: "Για μένα, ναι. Το δοκίμασα μόνο το πρωί, αλλά το πρωί έκανα 24 γύρους, δεν ήταν τόσο κακό. Αλλά το θέμα είναι ότι ίσως υπάρχει μεγαλύτερη απόδοση με το μέσαίο. Αλλά τότε η φθορά είναι μεγαλύτερη, οπότε πρέπει να βρούμε μια λύση γιατί θυμάμαι στη Βαρκελώνη την πρώτη μέρα που δυσκολευόμουν τόσο πολύ με το κράτημα και μετά ήταν κάθε μέρα και καλύτερα".

"Λοιπόν, ελπίζω αύριο να είναι το ίδιο και να βελτιωθούμε. Όταν η πρόσφυση είναι χαμηλή, δυσκολευόμαστε περισσότερο, οπότε ελπίζουμε ότι αύριο η πρόσφυση θα είναι καλύτερη και θα μπορέσουμε να βελτιωθούμε".

Ο Quartararo λέει ότι το σκληρό πίσω ελαστικό που χρησιμοποίησε την Παρασκευή ήταν προθερμασμένο, αλλά το μεσαίο στο οποίο ένιωθε καλύτερα ήταν επίσης προθερμασμένο, επομένως δεν είναι πεπεισμένος ότι αυτό είναι το κύριο ζήτημα.

"Το μεσαίο αυτού του πρωινού ήταν επίσης προθερμασμένο και δεν νομίζω ότι ήταν μεγάλη αλλαγή", πρόσθεσε ο Quartararo. "Ελπίζω να είναι πρόβλημα του προθερμανθέντος ελαστικού, αλλά δεν νομίζω ότι αυτό ήταν το πρόβλημα. Ήταν προθερμασμένο από τη Βαρκελώνη, νομίζω".

Επόμενο άρθρο »

Pol Espargaro: Σήμερα εγώ ήμουν το όριο

« Προηγούμενο άρθρο

Sachsenring: Moto2 ΕΔ2

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ 2024 Ο JORGE MARTIN;
  • ΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ DUCATI ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙ
  • ΙΣΩΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ BAGNAIA KAI M.MARQUEZ EINAI ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΧΙ, Η DUCATI ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ Νο 1 ΣTHN APRILIA