• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
1ος Αγώνας - GP Ταϊλάνδης (Burriram)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Zarco και Martin μιλούν για τον αγώνα τους στην Βαρκελώνη
Νέα 07/06/2022 - 16:15

Ο Zarco ήταν ο μόνος αναβάτης στο γκρουπ των κορυφαίων αναβατών που έτρεξε με το σκληρό πίσω ελαστικό, καθώς ήλπιζε ότι θα του προσέφερε ένα πλεονέκτημα στα τέλη του αγώνα όταν οι προπορευόμενοι με το μεσαίο θα άρχιζαν να υποφέρουν από φθορά ελαστικών.

Αλλά η φθορά στο σκληρό πίσω ελαστικό αποδείχτηκε μεγαλύτερη από ότι περίμενε ο Zarco, ο οποίος συμβιβάστηκε με μια τέταρτη θέση στον αγώνα της Κυριακής. 


Αλλά το λάθος του Espargaro επέτρεψε στον Zarco να φτάσει στην τρίτη θέση και σε άλλο ένα βάθρο στην σεζόν του 2022.

"Ήμουν ο μόνος με το σκληρό πίσω ελαστικό (στο γκρουπ των προπορευόμενων) και περίμενα να έχω ένα πλεονέκτημα στο τέλος του αγώνα", εξήγησε ο Zarco.

"Έλεγχα λοιπόν αυτό το πίσω ελαστικό, προσπαθώντας να μην το πιέσω πολύ, ελπίζοντας ότι θα μπορούσα να έχω ένα πλεονέκτημα ή να παραμείνω σταθερός και οι άλλοι να έχουν φθορά. Αλλά ήταν το αντίθετο, γιατί στο τέλος του αγώνα –ίσως  πέντε γύρους πριν από το τέλος– δεν μπορούσα να μείνω κοντά στην επιτάχυνση με τον Aleix και τον Jorge Martin".

"Λοιπόν, έχανα το βάθρο, δεν μπορούσα να παλέψω για αυτό, ήμουν απογοητευμένος που δεν είχα τη δυνατότητα να αγωνιστώ. Αλλά η τέταρτη θέση ήταν αρκετά καλή, άλλο ένα καλό αποτέλεσμα. Μετά ήταν η έκπληξη στον τελευταίο γύρο (με το λάθος του Espargaro)".

"Νόμιζα ότι ήταν τεχνικό πρόβλημα, μετά τον είδα με τα χέρια ψηλά, είδα ότι πανηγύριζε. Έτσι, απλά προσπάθησα να μείνω συγκεντρωμένος, να τελειώσω τον αγώνα. Ήταν ένα ωραίο δώρο".

 

Ο ομόσταυλός του, Jorge Martin, επωφελήθηκε επίσης από το λάθος του Espargaro, πηδώντας στη δεύτερη θέση, αν και ο αναβάτης της Pramac – ο οποίος υποβλήθηκε σε επιτυχή επέμβαση στο χέρι τη Δευτέρα για να διορθώσει ένα πρόβλημα νεύρων – πιστεύει ότι θα μπορούσε να δώσει την μάχη με τον αναβάτη της Aprilia στον τελευταίο γύρο.

"Νόμιζα ότι είχα κάτι για τον τελευταίο γύρο, ακόμα κι αν δεν έκλεινε το γκάζι", είπε ο Martin. "Προσπαθούσα να τον πλησιάσω για να προσπεράσω, ίσως στην 10η στροφή, όπου ένιωθα δυνατός".

"Λοιπόν, είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμά μου. Ένα βάθρο είναι εκπληκτικό μετά από τρεις δύσκολους αγώνες, αλλά η μοτοσυκλέτα μου τώρα είναι όπως ήταν στους πρώτους αγώνες".

"Έτσι, το συναίσθημα επέστρεψε και σίγουρα θα συνεχίσει στους επόμενους αγώνες".

"Λοιπόν, είμαι πραγματικά σίγουρος για το μέλλον. Είμαι ένας αναβάτης που χρειάζεται το μπροστινό μέρος για να οδηγήσει και στους τελευταίους αγώνες δεν ένιωθα το μπροστινό. Απλώς έπεφτα όλη την ώρα και δεν ήξερα γιατί , αυτό ήταν το κύριο θέμα".

Επόμενο άρθρο »

Miller: Δεν μπορώ να εξηγήσω τι έγινε με τα ελαστικά

« Προηγούμενο άρθρο

Ευτυχώς χωρίς σοβαρό τραυματισμό ο Nakagami

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα
Δημοσκόπηση
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΤΟΥ 2025;
  • Ο ΧΟΡΧΕ ΜΑΡΤΙΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΡΙΛΙΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
  • Ο ΠΕΚΟ ΜΠΑΝΙΑΪΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • Ο ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΘ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΠΙΑ ΙΔΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΕΚΟ
  • Ο ΠΕΔΡΟ ΑΚΟΣΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΑΘΕ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ
  • ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ