• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Catalunya Test: Πρώτος ο Quartararo με οριακή διαφορά από τον Bagnaia
Νέα 06/06/2022 - 22:13

Ο Fabio Quartararo της Monster Energy Yamaha διατήρησε την 1η θέση με το εκπληκτικό 1:39.447 που έκανε στην έναρξη των δοκιμών σήμερα, πίσω του στη δεύτερη θέση ανέβηκε ο Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo Team με διαφορά μόλις 0,004 του δευτερολέπτου με τον Johann Zarco της Prima Pramac Racing, να ανεβαίνει στην 3η θέση συμπληρώνοντας 93 γύρους κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ο Aleix Espargaro της Aprilia Racing ανέκαμψε από το χθεσινό συμβάν στον τερματισμό του αγώνα και τερμάτισε τέταρτος, παρά την έξοδο που είχε στη 2η στροφή, μόλις ένα δέκατο πίσω από τον αντίπαλο του για τον τίτλο Fabio Quartararo. Προφανώς η ομάδα Repsol Honda κατάφερε να βρει τις ρυθμίσεις της νέας RC213V μιας και ο Pol Espargaro με κατάφερε να μπει στην πεντάδα με διαφορά μόνο 1/4 του δευτερολέπτου.

Ο Jack Miller της Ducati Lenovo Team βρέθηκε στην 6η θέση με 1:39.742 μισό δέκατο εμπρός από τον Maverick Viñales της Aprilia Racing. Ο Franco Morbidelli της Monster Energy Yamaha MotoGP έδειξε θετικά σημάδια βελτίωσης, παρά την πτώση που είχε στην 5η στροφή, κλείνοντας το Επίσημο Τεστ στην όγδοη θέση. Τέλος την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε το δίδυμο της Gresini Racing, Enea Bastianini και Fabio Di Giannantonio. Η κορυφαία KTM ήταν αυτή του Brad Binder που βρέθηκε στην ενδέκατη θέση μπροστά από την Suzuki του Joan Mir έκανε τον  δωδέκατο χρόνο σήμερα.

 

Ας δούμε τι νέο εντοπίσαμε στις μοτοσυκλέτες των έξι κατασκευαστών στο Catalunya Test

YAMAHA

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής και νικητής του αγώνα την Κυριακή ο Fabio Quartararo δοκίμασε ένα νέο ψαλίδι – σαν αυτό που χρησιμοποίησε με επιτυχία στον αγώνα της Κυριακής. Ο Γάλλος δοκίμασε συγκριτικά το νέο και το παλιό, αυτό που είχε στην αρχή της χρονιάς, ψαλίδι στην προσπάθεια της Yamaha για καλύτερη πρόσφυση του πίσω τροχού. Ο Andrea Dovizioso με την Yamaha RNF δοκίμασε επίσης το νέο ψαλίδι καθώς και το αναβαθμισμένο πακέτο αεροδυναμικής στην προσπάθεια να κάνουν της Yamaha M1 πιο άνετη για τον Ιταλό αναβάτη. Ο Franco Morbidelli, εν τω μεταξύ, δοκίμασε ένα ψαλίδι από ανθρακονήματα παράλληλα με το αναβαθμισμένο πακέτο αεροδυναμικής. Ο Quartararo και ο αρχηγός της ομάδας Maio Meregalli επιβεβαίωσαν ότι ο El Diablo θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί για το υπόλοιπο της σεζόν το αρχικό αεροδυναμικό πακέτο του 2022 και όχι το αναβαθμισμένο που είδαμε για πρώτη φορά στο Mugello.

 

DUCATI

Ως συνήθως, η Ducati είχε πολλά και διάφορα να δοκιμάσει με πιο ενδιαφέρουσα καινοτομία το νέο αρκετά διαφορετικό πλαίσιο που φόραγε η GP22 του Michele Pirro και η Prima Pramac Ducati του Johann Zarco. Τόσο ο Γάλλος όσο και ο Davide Tardozzi αρνήθηκαν να επιβεβαιώσουν εάν θα δούμε το πλαίσιο σε κάποιο αγώνα μέσα στο 2022 ή είναι εξέλιξη για την GP23. Το δίδυμο της Ducati Lenovo, Jack Miller και Francesco Bagnaia, καθώς και ο Enea Bastianini της Gresini εθεάθησαν να δοκιμάζουν ένα ελαφρώς αναθεωρημένο αεροδυναμικό πακέτο.

 

 

APRILIA

Η Aprilia τράβηξε την προσοχή και τα σχόλια όλων όταν εμφάνισε ένα εντελώς νέο πλαϊνό φέρινγκ (δείτε την εικόνα παρακάτω). Τόσο ο Maverick Viñales όσο και ο Aleix Espargaro το δοκίμασαν κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ο Espargaro εθεάθη επίσης να δοκιμάζει ένα νέο πίσω φτεράκι που χρησιμοποίησε για πρώτη φορά ο Lorenzo Savadori στο Mugello. Ο Viñales δοκίμασε επίσης και ένα ελαφρώς διαφορετικό πλαίσιο. Οι δυο αναβάτες δοκίμασαν επίσης και ένα αναβαθμισμένο κινητήρα που, από ότι είπε ο τεχνικός διευθυντής Romano Albesiano ελπίζουν να είναι έτοιμος για το Grand Prix της Αυστρίας.

 

 

 

SUZUKI

Λόγω της πιθανής αποχώρησής του εργοστάσιου στο τέλος της χρονιάς, δεν περιμέναμε να δούμε κάτι νέο αλλά ο Joan Mir είχε δύο διαφορετικά αεροδυναμικά πακέτα, το ένα ήταν το στάνταρ με πλευρικές προεξοχές και το δεύτερο ήταν ένα εντελώς νέο σχέδιο. Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 επιβεβαίωσε ότι από το Γερμανικό Γκραν Πρι και μετά θα χρησιμοποιεί κάποιο από τα δυο.

 

 

 

KTM

Το αυστριακό εργοστάσιο ξεκίνησε με την ελπίδα ότι θα καταφέρει να κάνει ένα βήμα προς τα εμπρός στο Catalunya Test και είχαν πολλά νέα εξαρτήματα να δοκιμάσουν. Το αφεντικό της ομάδας ο Francesco Guidotti επιβεβαίωσε ότι δοκίμαζαν νέα εξαρτήματα, κάνοντας παράλληλα περαιτέρω δουλειά στα τρέχοντα εξαρτήματα και θα επαναξιολογήσουν τα εξαρτήματα της προηγούμενης χρονιάς. Οι μικρές αλλαγές στο πλαίσιο και η εναλλαγή μεταξύ των αεροδυναμικών πακέτων ήταν οι πιο αξιοσημείωτες αλλαγές της πορτοκαλί ομάδας του pitlane.

 

 

HONDA

Η σημασία αυτής της Επίσημης δοκιμής για το HRC είναι εμφανής από το γεγονός ότι κανείς δεν έκανε περισσότερους γύρους στην πίστα σήμερα από τον Alex Marquez (LCR Honda Castrol). Ο πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto3™ και Moto2™ είχε δύο διαφορετικά πλαίσια για να δοκιμάσει κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς και το ψαλίδι που είδαμε για πρώτη φορά στην μοτοσαυκλέτα του Marc Marquez στο Mugello. Ο Pol Espargaro εθεάθη με ένα τρίτο διαφορετικό πλαίσιο με τμήματα από ανθρακονήματα στις κύριες δοκούς.

Επόμενο άρθρο »

Ο Έλληνας “Μάρκεθ” έρχεται με φόρα!

« Προηγούμενο άρθρο

Catalunya Test: Οι χρόνοι στην μέση της ημέρας

Χορηγοί