• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
4ος Αγώνας - Ισπανία (Jerez)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Marquez: Επικίνδυνες είναι οι πίστες με μικρούς χώρους διαφυγής
Το Austin δεν είναι επικίνδυνο
Νέα 02/10/2021 - 23:50

Όταν στο τέλος των ΕΔ1, διάφοροι παρατηρητές επισήμαναν ότι η βροχή ήταν ο κύριος λόγος για την κυριαρχία του Marquez δεν θα μπορούσαν να είναι περισσότερο λάθος. Ο Marquez σύντομα το απέδειξε αυτό, τερματίζοντας πρώτος και στις στεγνές ΕΔ2.

 Ο εντελώς φυσικός τρόπος με τον οποίο ο Μarquez χειρίζεται την αμερικάνικη πίστα του επέτρεψε για άλλη μια φορά να ξεφύγει, παρά τον γνωστό τραυματισμό του. Επίσης, η Honda φαινόταν να αντιδρά καλά στις κακές συνθήκες της πίστας, με 3 Honda να βρίσκονται μέσα στους πρώτους 6 στο τέλος των ΕΔ1. Δίνοντας συνέντευξη στο GPone, ο Marquez απάντησε περί αυτού αλλά και για την πίστα του Austin.

"Ειλικρινά, η αίσθηση πάνω στην μοτοσυκλέτα δεν ήταν τόσο καλή. Μετά, όταν γύρισα στα pits, είδα ότι ήμουν μπροστά", ανέφερε ο Marquez. "Aπό την αίσθησή μου στην μοτοσυκλέτα, θα έλεγα ότι δεν οδηγώ καλά. Αλλά ήμουν πρώτος. Ήταν περίεργο. Είμαι χαρούμενος με το αποτέλεσμα, αλλά όχι με την απόδοση και την αίσθηση. Παλιά, ένα από τα δυνατά μου σημεία ήταν ο πρώτος τομέας, αλλά τώρα έχανα χρόνο εκεί. Ειδικά στις στροφές 3-4-5 δεν μπορώ να αλλάξω κατεύθυνση, καθυστερώ. Αλλά και πάλι ο χρόνος επιτεύχθηκε. Ελπίζω αύριο (Σάββατο) να βρέξει λίγο σε κάποια sessions γιατί έτσι θα επιβιώσω όλο το Σαββατοκύριακο καλύτερα".

Βλέποντας απ'έξω, είναι εντυπωσιακό να βλέπεις πόσο κινούνται οι μοτοσυκλέτες. Είναι τα σαμαράκια ένα παραπάνω πρόβλημα για το σώμα σου;

"Είναι μια πίστα που αγαπώ, αλλά τα σαμαράκια είναι στο όριο, εννοώ η κατάσταση του οδοστρώματος είναι στο όριο, γιατί δεν υπάρχουν πραγματικά σαμαράκια, είναι σαν να κινείται η επιφάνεια. Είναι πολύ δύσκολο. Πέρα από αυτό, είναι αλήθεια ότι είναι μια απαιτητική πίστα και ακόμα και με άψογη φυσική κατάσταση είναι δύσκολο να τερματίσεις καλά τον αγώνα. Αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι η πίσω ευθεία βοηθάει πολύ γιατί μπορείς να χαλαρώσεις λίγο επειδή έχουν βάλει νεά άσφαλτο εκεί και δεν έχει ανωμαλίες. Θα προσπαθήσω να διατηρήσω το επίπεδό μου και ακόμα να βελτιωθώ γιατί ξέρω ότι οι άλλοι θα το κάνουν.Θα ήθελα να παραμείνω σε αυτά τα επίπεδα αύριο και ιδίως την Κυριακή".

Kάποιοι αναβάτες όπως ο Mir και ο Quartararo ανέφεραν ότι, χωρίς βελτιώσεις, θα είναι αδύνατο να αγωνιστείτε εδώ του χρόνου.

"Προφανώς πλέον το επίπεδο στις πίστες των MotoGP είναι πολύ υψηλό και η επιφάνεια είναι πάντα πολύ καλή. Αλλά θυμάμαι ότι και η Laguna Seca το 2013 είχε πολλές ανωμαλίες. Η Indianapolis το ίδιο, αλλά μετά πέρασαν νέα άσφαλτο και η κατάσταση καλυτέρεψε. Αλλά είναι αλήθεια και συμφωνώ ότι είναι στο όριο. Κάθε χρόνο είναι και χειρότερο. Πρέπει να καταλάβουν γιατί είναι δύσκολο να διορθωθεί, γιατί για εμένα δεν είναι ανωμαλίες από την άσφαλτο αλλά από το έδαφος. Ίσως το έδαφος κινείται λόγω των καταιγίδων, δεν ξέρω γιατί, αλλά κινείται και πρέπει να προσαρμόσεις τις γραμμές σου. Σε αυτές τις συνθήκες είναι επίσης δύσκολο να βρεις τον ρυθμό αγώνα γιατί η κατάσταση αλλάζει συνεχώς. Θα είναι δύσκολη η σταθερότητα στον αγώνα, 20 γύροι θα είναι ζόρικοι".

Αλλά θα έλεγες ότι το Austin είναι επικίνδυνο;

"Δεν θα έλεγα ότι είναι επικίνδυνη πίστα, γιατί είναι θέμα του να βρεις πως θα οδηγήσεις σε αυτές τις συνθήκες. Για εμένα, επικίνδυνες είναι οι πίστες που έχουν τοίχους κοντά στην πίστα, με μικρές εξόδους διαφυγής. Προφανώς όλοι οι αναβάτες θα προτιμούσαν μια τέλεια άσφαλτο, όπου μπορείς να διασκεδάσεις να πιέζεις στο όριο, επίσης επειδή έτσι μπορείς να προσφέρεις και θέαμα. Αλλά για εμένα, άλλες πίστες είναι επικίνδυνες".

Σήμερα (Παρασκευή), οι Honda ήταν πολύ ανταγωνιστικές.

"Δεν υπάρχει πολύ πρόσφυση εδώ και όταν είναι έτσι η κατάσταση, η μοτοσυκλέτα μας δουλεύει καλά. Είναι ένα καλό σημάδι, αν και ένας γρήγορος γύρος είναι τελείως διαφορετικό πράγμα από τον ρυθμό αγώνα. Ίσως σε αυτή την πίστα, όλοι οι αναβάτες της Honda να μπορούν να παλέψουν για ένα καλό αποτέλεσμα".

Μας αναφέρθηκε ότι η Alpinestars φόρμα σου δεν είναι συμμετρική στους ώμους.

"Ναι είναι αλήθεια, την άλλαξα στον δεξιό ώμο, γιατί στις αριστερές στροφές κουνάω τον ώμο μου με έναν τρόπο και στις δεξιές με έναν άλλο τρόπο και με ενοχλούσε. Τώρα είναι πιο φαρδιά σε εκείνη την περιοχή, οπότε με ζορίζει λιγότερο".

 

 

Επόμενο άρθρο »

Austin: Moto2 ΚΑΤ

« Προηγούμενο άρθρο

Austin: MotoGP KAT

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα