Πέρυσι η άνω εξάτμιση των εργοστασιακών Honda έφερε δύο μπρακέτα στήριξεις, το πρώτο στήριζε την κούρμπα της εξάτμισης πάνω στην σέλα/ρεζερουάρ και το δεύτερο συγκρατούσε τον μικρό σιγαστήρα που τοποθετούνταν κουμπωτός στην άκρη του σωλήνα της εξάτμισης.
Φέτος το δεύτερο μπρακέτο έχει αφαιρεθεί με αποτέλεσμα ο σιγαστήρα να έχει συγκολληθεί στο άκρο του σωλήνα της εξάτμισης, ενώ ο σιγαστήρα είναι ελαφρώς πιο κοντός. Και στις δύο περιπτώσεις η κούρμπα του σωλήνα είναι κατασκευασμένη από δαχτυλίδια που κερδίζουν τις εντυπώσεις τόσο με το φινίρισμά τους όσο και την άψογη συγκόλλησή τους. Μεταβλητής διατομής παραμένουν οι σωλήνες της εξάτμισης στο τελείωμά τους εφόσον προοδευτικά μειώνεται η διάμετρός του στο 2-1κομμάτι του τελικού σωλήνα.
