• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
5ος Αγώνας - Γαλλία (Le Mans)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Rossi: Κανείς δεν ξέρει πως λειτουργούν τα λάστιχα
Ούτε η ίδια η Michelin
Νέα 26/06/2021 - 20:41

O Valentino Rossi σήμερα βρέθηκε κατευθείαν στις ΚΑΤ2, αλλά εκεί δεν μπόρεσε να πετύχει κάτι περισσότερο από την 12η θέση. Παρόλα αυτά είχε ένα καλό Σαββατοκύριακο και παραμένει αισιόδοξος για αύτριο.

"Σήμερα ήταν μια καλή μέρα για εμένα, ένιωθα καλά πάνω στην μοτοσυκλέτα από το πρωί και το απόγευμα, με την θερμοκρασία ανεβασμένη, είχα καλό ρυθμό. Ήλπιζα να βελτιώσω τον χρόνο μου στις κατατακτήριες κατά 2 ή 3 δέκατα, αλλά βρέθηκα μόνος μου και δεν τα κατάφερα. Τώρα πρέπει να περιμένουμε, γιατί σήμερα ήμασταν τυχεροί που η πίστα ήταν στεγνή και ελπίζουμε να είναι έτσι και αύριο".

Ο Valentino Rossi αναφέρθηκε και στους αναβάτες της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha και για την τεράστια αλλαγή απόδοσης του Viñales σε σχέση με την προηγουμενη εβδομάδα.

"O Quartararo και ο Viñales είναι οι πιο δυνατοί, αλλά από τον τρίτο μέχρι εμένα, υπάρχει παρόμοιος ρυθμός, όλοι είμαστε μέσα σε 3 δέκατα. Θα ήθελα να έχω την ίδια αίσθηση στην μοτοσυκλέτα και να είμαι στο γκρουπάκι με τους δυνατούς. Τώρα είναι δύσκολα για όλους. Κάθε μοτοσυκλέτα και κάθε αναβάτης είναι ανταγωνιστικός και η κάθε πίστα μπορεί να κάνει την διαφορά. Μεταξύ του να είσαι λίγο άτυχος ή να κάνεις ένα λάθος και να μπορείς να βάλεις το σωστό ελαστικό την σωστή στιγμή, μπορεί η διαφορά να είναι 12 θέσεις, κάτι που κάνει τα πάντα πολύ περίπλοκα, ακόμα και ψυχολογικά. Στο Assen, o Viñales πάντα έβρισκε κάτι έξτρα, οπότε νομίζω ότι αυτή η πίστα τον βοηθάει να βγάζει τον καλύτερό του εαυτό".

Όσο για τα ελαστικά, o Valentino επεκτάθηκε λίγο παραπάνω.

"Εδώ η άσφαλτος είναι πολύ καλή και κάνει την διαφορά μεταξύ των τριών επιλογών λιγότερο εμφανη από ότι συνήθως. Αύριο, θα δούμε διαφορετικές επιλογές στο πίσω ελαστικό, ανάλογα με το οδηγικό στυλ και την μοτοσυκλέτα. Δυσκολεύομαι να πω τί είδους αγώνα θα έχουμε αύριο, στα MotoGP τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν ακόμα και από μέρα σε μέρα και θα εξαρτηθεί πολύ από τον καιρό". 

Η Michelin δεν περίμενε ότι κάποιος θα χρησιμοποιήσει το σκληρό πίσω ελαστικό, αλλά πολλοί το έκαναν στις ΕΔ4.

"Ούτε αυτοί ξέρουν ποιό λάστιχο θα λειτουργήσει. Συχνά μας ρωτάτε ερωτήσεις για τα λάστιχα και φαίνεται σαν να μην θέλουμε να απαντήσουμε ή σαν να είμαστε ηλίθιοι αλλά η αλήθεια είναι ότι και για εμάς είναι συνήθως έκπληξη. Ο Taramasso δεν περίμενε κανείς να χρησιμοποιήσει το σκληρό ελαστικό, αλλά στις ΕΔ4 με αυτό είχα ρυθμό 6 δέκατα καλύτερο απ'οτι με το μεσαίο και αυτό σημαίνει 20 δευτερόλεπτα στον αγώνα: Mια ολόκληρη ζωή! Αλλά αυτό ισχύει για σήμερα, δεν ξέρω τι θα γίνει αύριο στον αγώνα. Στη Βαρκελώνη, το Σάββατο ήμουν έβδομος στις ΕΔ4 και έκανα γύρους στο 1:40.3, την επόμενη μέρα, με τις ίδιες συνθήκες ο ρυθμός μου ήταν 1:41.2 και επίσης έπεσα. Έτσι λειτουργούν τα πράγματα, τα χαρτιά αλλάζουν συνέχεια".

Για το περιστατικό στις ΚΑΤ1, ανέφερε:

"Όλοι ελπίζουμε να έχουμε κάποιον μπροστά, αλλά ο καθένας μας αποφασίζει πόσο θα περιμένει για αυτό, ο καθένας έχει διαφορετικό τρόπο σκέψης. Για εμένα, είναι οκ να βρω μια βοήθεια, αλλιώς θα το κάνω μόνος μου, δεν θα περιμένω εκεί. Στις ΚΑΤ1 κάποιος το έκανε αυτό για πολύ ώρα. 

Τέλος, για το ατύχημα στην Moto3:

"To ρίσκο είναι πολύ μεγάλο και όχι μόνο στον αγώνα, γιατί ¨πιάνονται¨ ο ένας από τον άλλον από την αρχή του session και, αν κάποιος πέσει πάντα υπάρχει κάποιος από πίσω. Ο αγώνας είναι 20 αγωνιώδεις γύροι, αλλά τώρα ακόμα και οι δοκιμές είναι έτσι και αυτό είναι τεράστιο ρίσκο".

Επόμενο άρθρο »

Miller: πάντα οι ίδιοι περιμένουν (για slipstream)

« Προηγούμενο άρθρο

Assen: Moto2 KAT

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα