Στην νέα πρόκληση της Dorna, ο team manager της Suzuki, ο Paul Denning ,πρόσφατα ανάφερε ότι κάνοντας μία απλή σύγκριση των νούμερων της ισχύος και της ροπής μεταξύ της GSV-R και του GSX-R που συμμετέχει στο Βρετανικό πρωτάθλημα, διαπιστώνει κανείς ότι η περίσσια ισχύς και ροπή δεν ωφελούν πουθενά στις πραγματικές επιδόσεις στην πίστα.
Που σημαίνει ότι η απόφαση της Dorna να αφήσει την κατηγορία των MotoGP ανοιχτή, δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα. Θα μπορούσε κάποιος αναβάτης να πάρει ένα βελτιωμένο GSX-R και να κερδίσει τον Casey Stoner με ότι θα οδηγεί σε δύο χρόνια; Όχι, αλλά οι καλύτεροι αναβάτες θα συνεχίσουν να οδηγούν εργοστασιακές μοτοσυκλέτες.
Θα μπορούσε να αναμετρηθεί στο ίδιο επίπεδο μία μοτοσυκλέτα παραγωγής με μία πρωτότυπη των MotoGP, αν η πρώτη είχε τον κατάλληλο οδηγό; Μάλλον, ναι κι αυτό θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για το κοινό σε δύο χρόνια.