Μπορεί μεν η Dorna και η FIM να θέλουν να δώσουν άλλο αέρα στο σπορ με τους νέους κανονισμούς ωστόσο ο αντιπρόεδρος του HRC Shuhei Nakamoto είναι ιδιαίτερα σκεπτικός με το νέο σενάριο.
''Αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της περίστασης και το κόστος που απαιτείται για την κατασκευή ενός νέου πρωτότυπου κινητήρα 1000cc την στιγμή που η οικονομία είναι σε κρίσιμη κατάσταση. Για να έχουμε ένα καινούργιο κινητήρα έτοιμο έως το 2012 θα πρέπει άμεσα να ξεκινήσουμε τον σχεδιασμό και την εξέλιξή του κι είναι ιδιαίτερα δύσκολο να εργάζεται κανείς ταυτόχρονα σε δύο project, των 800cc και των 1000cc''.
Αν αποφασίσουμε να φτιάξουμε ένα πρωτότυπο 1000άρι το κόστος θα ήταν προφανώς το ίδιο με του 800. Η φθηνότερη επιλογή θα ήταν η βελτίωση του κινητήρα του CBR1000RR αλλά δεν είμαστε σίγουροι για το αν ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει την δυνατότητα.