• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
6ος Αγώνας - Καταλωνία (Montmelo)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
SEPANG TEST: Χαμόγελα για ROSSI - Yamaha
Οι πρώτες δοκιμές του 2010 ολοκληρώθηκαν και ο Rossi δείχνει σε εκπληκτική κατάσταση...
Νέα 05/02/2010 - 14:06

Με ένα τεράστιο χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπό του αποχώρησε από την πίστα της Sepang ο Valentino Rossi.

Οι πρώτες δοκιμές του 2010 ολοκληρώθηκαν με τον Ιταλό 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να κυριαρχεί και τη 2η μέρα δείχνοντας πως η Υamaha έχει το πάνω χέρι.

Γενικότερα πάντως η απόδοση των M1 ήταν εντυπωσιακή με τον Lorenzo να πλασάρεται στην 3η θέση και τους αναβάτες της «δορυφορικής» Μonster Tech 3 να βρίσκονται μέσα στην 8άδα (5ος ο Spies και 7ος ο Edwards).

«Παρότι χάσαμε 2 ώρες λόγω της βροχής, βγάλαμε το πρόγραμμά μας και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την πορεία των δοκιμών. Είμαι γρήγοροι και ανταγωνιστικοί. Ξεκινήσαμε πολύ καλά τη χρονιά και ελπίζω να συνεχίσουμε στο ίδιο μοτίβο. Είναι πολύ σημαντικό για εμένα το γεγονός ότι σημείωσα τους καλύτερους χρόνος του 2ημέρου», σχολίασε ο Valentino Rossi που σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 2'00.925.

Στη 2η θέση βρέθηκε ο Casey Stoner, που και αυτός ξεκίνησε καλά τις δοκιμές, αν και η διαφορά του από τον Doctor ήταν στα 4 δέκατα του δευτερολέπτου.

«Κάναμε πρόοδο, αλλά οι χρόνοι δεν είναι ακόμα στο επίπεδο που θέλουμε. Πρέπει να βρούμε 2 δέκατα όταν έχουμε τις σκληρές γόμες στη μοτοσυκλέτα. Έχουμε δουλειά ακόμα γιατί δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι χρησιμοποιούμε έναν νέο κινητήρα με διαφορετική ανάφλεξη καθώς επίσης και διάφορα άλλα νέα εξαρτήματα. Σε γενικές γραμμές πάντως θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος», σχολίασε ο Αυστραλός.

Ο Jorge Lorenzo αφού άρχισε να αποκτά την αίσθηση που θέλει, βελτίωσε τις επιδόσεις του σε σχέση με την πρώτη μέρα. Ο χρόνος του βέβαια ήταν αρκετά πιο αργός από του Rossi (γύρω στα 7 δέκατα η διαφορά τους), ωστόσο ο Ισπανός δήλωσε ευχαριστημένος από την συνολική του απόδοση.

«Χρειάζομαι λίγο χρόνο για να προσαρμοστώ και πάλι καθώς μετά από τόσο μεγάλο διάστημα διακοπών λίγο έλειψε να ξεχάσω να ...οδηγώ! Είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου και την αίσθηση που έχω από την νέα μοτοσυκλέτα. Η Yamaha έχει κάνει πολύ καλή δουλειά χωρίς να αλλάξει τα καλύτερα σημεία της», σχολίασε ο πιτσιρικάς που έκανε τους περισσότερους γύρους από οποιονδήποτε άλλο κάνοντας μάλιστα και προσομοίωση αγώνα.

Την πρώτη 4άδα συμπληρώνει το τελευταίο μέλος των «Fantastic Four», ο Dani Pedrosa με την ολοκαίνουργια RC212V.

Πολλές και σημαντικές οι αλλαγές συντελέστηκαν στο εσωτερικό της εργοστασιακής ομάδας με την άφιξη κάποιων τεχνικών από τη Yamaha, αλλά και γενικότερα στη νοοτροπία της Honda που αποφάσισε από φέτος να προμηθεύει με τον ίδιο εξοπλισμό και τις «δορυφορικές» ομάδες (σ.σ. εξαιρουμένων των ηλεκτρονικών που διαφέρουν).

Ο Pedrosa βρίσκεται στο στάδιο προσαρμογής καθώς από φέτος θα χρησιμοποιεί και αυτός -όπως και όλοι οι αναβάτες του γκριντ- αναρτήσεις της ohlins.

«Συνεχίσαμε τη δουλειά πάνω στις νέες αναρτήσεις και μπορώ να πω ότι βελτιωθήκαμε αρκετά. Επιστρέφω σπίτι μου ήσυχος και ευχαριστημένος από τη δουλειά που έγινε», είπε ο Ισπανός.

Καλύτερος rookie του 2ημέρου ήταν ο Ben Spies που από τη στιγμή που ξεπέρασε το jetlag έδειξε τις αρετές του.

«Η νέα μοτοσυκλέτα είναι πραγματικά πολύ καλή. Δουλεύω περισσότερο πάνω στην ταχύτητά μου μέσα στις στροφές. Έχω πολλά να μάθω ακόμα και ήδη ο Colin με έχει βοηθήσει αρκετά με τις συμβουλές του. Είναι πολύ σημαντικό για μένα και για την ομάδα ότι δουλεύουμε τόσο καλά μαζί», λέει ο Τεξανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής των Superbike. Aξίζει να σημειωθεί πως αυτή ήταν μόλις η δεύτερη φορά που οδηγούσε στη Sepang. H πρώτη ήταν προ 3ετίας όταν ακόμα ήταν στο AMA SBK...

Ο Αndrea Dovizioso έγραψε τον 7ο χρόνο της ημέρας, με τους Edwards, Hayden, Espargaro και Capirossi να συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα.

Για τον Capirex τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα καθώς πρέπει να δουλεύει και για τον Alvaro Bautista που προσπαθεί να προσαρμοστεί στα δεδομένα και τις απαιτήσεις της κατηγορίας. Την Πέμπτη ο Ιταλός δούλεψε 8ώρο δοκιμάζοντας διάφορα νέα καλούδια που έχει ετοιμάσει η Suzuki ώστε να καταλήξει στο πως θα είναι στην τελική της μορφή η νέα μοτοσυκλέτα.

«Σήμερα Κάναμε αρκετές δοκιμές για να καταλάβουμε πως είναι η βασική μοτοσυκλέτα του 2010. Οι επόμενες δοκιμές που θα γίνουν και πάλι εδώ θα είναι ιδιαίτερα σημαντικές για εμάς γιατί θα έχουμε στη διάθεσή μας τον νέο κινητήρα, αλλά και το 95% της νέας μας μοτοσυκλέτας», είπε ο Capirossi.

Τέλος να σημειωθεί ότι η πρώτη πτώση της χρονιάς σημειώθηκε από τον Marco Simoncelli που με πριν προλάβει να ζεστάνει τα λάστιχά του είχε highsiding με 180km/h χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί.
Οι επόμενες δοκιμές διεξάγονται το 3ήμερο 24-26/2.

Αναλυτικά οι χρόνοι της Παρασκευής:
1. Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha Team / 2:00.925 (32 γύροι)
2. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team / 2:01.320 (36 γύροι)
3. Jorge Lorenzo SPA Fiat Yamaha Team / 2:01.680 (60 γύροι)
4. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team / 2:01.822 (50 γύροι)
5. Ben Spies USA Monster Yamaha Tech 3 / 2:02.266 (31 γύροι)
6. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda Team / 2:02.272 (56 γύροι)
7. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 / 2:02.479 (42 γύροι)
8. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro Team / 2:02.493 (55 γύροι)
9. Aleix Espargaro SPA Pramac Racing / 2:02.647 (33 γύροι)
10. Loris Capirossi ITA Rizla Suzuki MotoGP / 2:02.763 (48 γύροι)
11. Marco Melandri ITA San Carlo Honda Gresini / 2:02.810 (55 γύροι)
12. Hector Barbera SPA Aspar Ducati / 2:03.032 (51 γύροι)
13. Randy de Puniet FRA LCR Honda MotoGP / 2:03.043 (48 γύροι)
14. Hiroshi Aoyama JPN Interwetten Honda MotoGP / 2:03.195 (56 γύροι)
15. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini / 2:03.245 (49 γύροι)
16. Alvaro Bautista SPA Rizla Suzuki MotoGP / 2:03.274 (37 γύροι)
17. Mika Kallio FIN Pramac Racing / 2:03.359 (53 γύροι)

Sepang stats:
Pole position: 2009, Valentino Rossi (Fiat Yamaha) - 2'00.518 (165.7km/h)
Tαχύτερος γύρος αγώνα: 2007, Casey Stoner (Marlboro Ducati) - 2'02.108 (163.6km/h)
Kαλύτερος γύρος: 2009, Valentino Rossi (Fiat Yamaha) - 2'00.518 (165.7km/h)

Επόμενο άρθρο »

DE PUNIET: Ικανοποιημένος από την πρώτη επαφή με τη νέα RC212V

« Προηγούμενο άρθρο

ROSSI: «Τέρμα οι συμβουλές στον SIMONCELLI!»

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα