• Search
    • Search
    • Βρες ότι χρειάζεσαι γρήγορα και απλά.
9ος Αγώνας - Γερμανία (Sachsenring)
Ο αγώνας βρίσκεται σε εξέλιξη!
Image
Michelin: Τα ελαστικά δουλεύουν! Ο Dovi έκανε λάθος!
Οδηγοί και ομάδες δεν έχουν προσαρμοστεί ακόμα
Νέα 25/08/2020 - 14:24

Μετά τον Αγώνα της Κυριακής ο Andrea Dovizioso έκανε παράπονα για τα ελαστικά της Michelin και ειδικά για το μεσαίο πίσω.

 

Ήταν αυτό που είχε βάλει στο πρώτο σκέλος του Αγώνα, πριν τη διακοπή από την πτώση του Vinales, το οποίο δεν δούλεψε καθόλου καλά.

 

Όταν μετέφεραν τις δηλώσεις του στον Piero Taramasso της Michelin, ο Γάλλος έριξε το φταίξιμο στην ομάδα του Ιταλού.

 

«Είδα τα δεδομένα του και είναι ξεκάθαρο ότι είχαν βάλει πολύ χαμηλές πιέσεις στο μεσαίο πίσω ελαστικό. Έκαναν λάθος».

 

«Είχαν την ίδια πίεση με την περασμένη Κυριακή, όμως τότε η θερμοκρασία στην άσφαλτο ήταν 15ο C παραπάνω απ’ ότι τώρα».

 

«Επομένως η θερμοκρασία και η πίεση ήταν ο λόγος που δεν δούλεψε το ελαστικό καλά. Δεν είχε την πρόσφυση που θα έπρεπε και φθειρόταν πιο γρήγορα».

 

«Παρ’ όλα αυτά κατάφερε να κάνει χρόνους στο 1:24,4 όπως και ο Pol Espargaro».

 

Ο Dovi έλεγε ότι στην Ducati είχαν κάνει παράπονα για τα ελαστικά από το χειμώνα και τώρα τους μιμούνται και οι υπόλοιποι οδηγοί.

 

«Δεν συμφωνώ με αυτό», προσθέτει ο Taramasso. «Οι άλλοι δεν διαμαρτύρονται. Δουλεύουν καλά για την KTM, για τις Suzuki και για την Honda, με τον Nakagami να είναι στις πρώτες θέσεις».

 

«Είμαι βέβαιος ότι δουλεύουν καλά και για την Ducati. Δείτε μόνο τι έκανε ο Miller σε Jerez και Αυστρία».

 

Επομένως γιατί υπάρχει αυτή η δυσαρέσκεια;

 

«Είμαι σίγουρος ότι τα ελαστικά μας δουλεύουν με όλες τις μοτοσυκλέτες, ωστόσο από τη στιγμή που αλλάζει η ισορροπία, πρέπει να προσαρμόσεις το στυλ σου».

 

«Όταν έχεις παραπάνω πρόσφυση δεν μπορείς να πιέζεις το ελαστικό γιατί η απόκρισή του θα είναι νευρική και σ’ αυτό έχει δίκιο ο Dovi. Συνεχώς λέω ότι οι ομάδες πρέπει να δουλέψουν στο set-up και οι οδηγοί στο στυλ τους».

 

Αυτές οι μεγάλες αλλαγές από πίστα σε πίστα δεν προσφέρουν την ασφάλεια που είχαν τα προηγούμενα χρόνια οι οδηγοί σε ένα «βασικό set-up».

 

«Πλέον δεν υπάρχει ένα μαγικό set-up που να δουλεύει σε κάθε πίστα. Αυτός που θα καταφέρει να κάνει τα ελαστικά του να δουλέψουν σε κάθε πίστα, αυτός θα κερδίσει και το Πρωτάθλημα».

 

«Η όλη κατάσταση θυμίζει το 2016. Τότε επιστρέψαμε στο MotoGP και μέχρι να μάθουν τα ελαστικά οι οδηγοί, είχαμε 9 διαφορετικούς νικητές εκείνη τη χρονιά».

 

«Τώρα έχουμε 4 διαφορετικούς σε 5 Αγώνες! Όπως και τότε, έτσι και τώρα τα ελαστικά είναι διαφορετικά και όλοι πρέπει να δουλέψουν σε κάθε πίστα ξεχωριστά για να βρουν το σωστό set-up. Όποιος το καταφέρει θα είναι ο κερδισμένος».

 

Τέλος αποκάλυψε ότι θα γίνει και ένα τεστ στις αρχές Οκτωβρίου στην πίστα του Portimao όπου και θα πέσει η αυλαία της φετινής σεζόν.

 

«Τα χειρότερα πέρασαν πάντως», λέει γελώντας ο Taramasso. «Το Misano, με τη νέα άσφαλτο, είναι πιο συμβατική πίστα».

 

«Στην Jerez είχαμε τη ζέστη, στο Brno μια πίστα με παλιά άσφαλτο και στην Αυστρία υψηλές ταχύτητες κατά μέσο όρο».

 

«Όσο για το Portimao; Θα κάνουμε ένα τεστ εκεί στις 7 και 8 Οκτωβρίου και απ’ όσο ξέρω θα έχουν περάσει καινούργια άσφαλτο εκεί τον Σεπτέμβριο».

Επόμενο άρθρο »

«Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο τρομακτικό!»

« Προηγούμενο άρθρο

Ο Rins ασκεί κριτική στον Vinales

Χορηγοί
Σχετικά άρθρα